Zeeman

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

hoe is jullie ervaring

goed
20
54%
matig
15
41%
slecht
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Zeeman

Bericht door Domeninque »

een goedkope winkel met leuke rokjes, rokken en ook aan mannen verkopen ze rokken (zelfs in een christelijke stad) meestal zeggen ze niets behalve tasje bij? een enkele keer "komt u hem ruilen ? "nee k koop de rok juist" (even zie je de jongedame slikken) maaar scant de rok in en rekent af.

helaas is mijn salaris niet zo hoog om 80 euro per rok te betalen en bij de zeeman heb je daar heel wat rokken voor gemiddeld 12,99 - 20 euro

voor mij een positve ervaring met zeeman
naam zeeman
adres landelijke keten met vriendelijk geprijste dames, heren kinderkleding
porducten hangen per soort in de rekken
dus rokken bij dames (ook mannen rokken met rits en gulp)
bedeining : onverschillig tot leuk spontaan
prijzen: goedkoop (plm 5 - 30 euro)

liefs do
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik koop er wel eens panties en soms ondergoed, maar kleding nooit, je kan er ook niet passen.

Irene
Kleine stapjes
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Bericht door Domeninque »

Irene schreef:Ik koop er wel eens panties en soms ondergoed, maar kleding nooit, je kan er ook niet passen.

Irene
Klopt maar persoonlijk stoort mij dat minder belangrijk vindt ik de lage prijs en leuke rokken/ rokjes ik weet mijn maat en heb er al vaker een rok gekocht zelfs lingerie (onderrokken / onderjurk )

liefs DO

ps snap wel dat het niet kunnen passen voor de meeste meiden hier vervelend is
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik pas niet alleen vanwege de maat, want die weet ik ook wel natuurlijk, maar ook of het me staat. Bovendien vallen confectiematen niet altijd hetzelfde uit.

Irene
Kleine stapjes
blonde sacha
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: za mar 15, 2008 23:56

kopen bij Zeeman

Bericht door blonde sacha »

Zeeman was de eerste winkel die ik binnenstapte om dameskleding te kopen. Ik was wel wat zenuwachtig, maar heb de verkoopster gewoon gevraagd me te helpen een BH uit te zoeken. 85B. Ze keek niet vreemd of zo. Kinder minirok, trui, t-shirt, panties, riem, sjaaltje en hanger gekocht. De verkoopster zei toen ik afrekende: Dat hebt u goed uitgezocht, het past allemaal precies bij elkaar. Kijk, dat vind ik nou leuk. Hoe gewoner je zelf doet, hoe normaler de vferkoopsters het vinden.

Ook een andere dameskledingwinkel binnengestapt en de verkoopster gevraagd om hotpants en driekwartbroekn voor mezelf. Ze keek niet raar of zo. Ze zocht ze uit en ik heb ze gepast. Dat gaf een heerlijk gevoel. Gewoon de angst overwinnen en doen en dan durf je de volgende keer beter. Aleen de verkoopster bij de pashokjes keek wat vreemd. :P

Liefs van blonde Sacha.
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Bericht door Domeninque »

hai sascha ik koop inmiddels dames kleding waar ik wil lang niet altijd in zeeman rokken en rokjes liefs Do
Gebruikersavatar
Roswita
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: do okt 02, 2008 16:25

Bericht door Roswita »

Koop hier standaard bijna me strings en boxers. prima winkel hier in Almere
Gebruikersavatar
Renate_CD
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 08, 2005 10:47
Locatie: drenthe
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Heb hier een bh en hemdje gekocht.
Kwaliteit was als de prijs, dus niets om over te klagen!
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
Gebruikersavatar
ChantelleTV
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 18:20
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door ChantelleTV »

Ik heb het zelf nog niet ervaren, maar een TS vriendin kreeg hier in HHW viezerik te horen. Ze had er niks van gezegd, maar ik had die muts over de toonbank getrokken, en haar d'r eigen poepie laten ruiken.
Sorry, soms, heel soms, heb ik de schurft aan mensen, zal wel komen omdat ik er zelf een ben.
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb in Den Haag bij Zeeman wel eens iets gekocht, daar was er geen enkel probleem.
Als iemand tegen mij viezerik lispelt, dan zal ik zeker vragen wie ze bedoelt en waarom ze dat zegt. Als ik erop kom zal ik daar ook aan toevoegen dat ik me die morgen toch -echt- gedouched heb ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik spreek niet uit ervaring, want het ergste wat ik ooit naar mijn kop heb gekregen is : "vermaak je je?"
Ik denk toch niet dat ik de discussie aan zou gaan, maar het maar over mijn kant zou laten gaan,

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
ChantelleTV
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 18:20
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door ChantelleTV »

Irene schreef:Ik spreek niet uit ervaring, want het ergste wat ik ooit naar mijn kop heb gekregen is : "vermaak je je?"
Ik denk toch niet dat ik de discussie aan zou gaan, maar het maar over mijn kant zou laten gaan,

Irene
Waarom niet?, Irene.
Ik weet wel, niemand wil ellende uitlokken en de aandacht op zichzelf vestigen, maar ook wij hebben het recht om daar te winkelen en met respect, gelijk ieder ander zogenaamd normaal persoon, behandeld te worden. Als je niet voor jezelf op wil komen, kom dan op zijn minst op voor je zussies, of hoe je ons wil noemen.
Zoals ik al zei, ik heb zelf nergens een echt negatieve ervaring gehad, zelfs niet daar waar die vriendin dat had, ik weet niet waarom. Misschien zie ik er gewoon heel goed uit, waarschijnlijker is dat ik iets uitstraal van "pis niet op mij, want ik pis terug", mijn stem veranderen doe ik trouwens ook niet. Dus ik weet niet waarom ik nog geen negatieve ervaringen heb gehad. Mijn postuur helpt helaas wel, ik ben aan de forse kant, en dan heb ik het nog niet eens over die grote klauwen van mij. Als ik in de spiegel kijk zie ik eerst mijn handen en dan de rest. Misschien is dat het, en ik ben helemaal niet agressief, mijn taalgebruik is dat, ik niet.

Chantelle
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Op de kassabon staat meestal de naam van de persoon die je geholpen heeft. Klacht opsturen naar de klantenservice van Zeeman en die het uit laten zoeken 8)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Chantelle vroeg:
Waarom niet?, Irene.
Het zal geen onwil zijn, maar ik vermoed dat ik niet zal reageren. Ik denk dat ik het gewoon zou negeren, dat is wellicht ook een vorm van protest. Ik ben gewoon in zijn algemeenheid niet zo'n barricade mens, dat wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf op kan komen, maar in dit soort gevallen heb ik niet het idee dat ik er iets mee zou bereiken. Mensen waar ik om geef wil ik nog wel proberen te heropvoeden, maar bij onbekenden heb ik niet zo'n behoefte daar aan te beginnen.

Irene
Kleine stapjes
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

zeeman

Bericht door Domeninque »

hai meiden ;-) het hangt erg af van welke vestiging , en in de meeste hebben ze vaak een spiegel zodat je rokken voor kan houden.
Plaats reactie