Beginnende travestiepartner heeft hulp nodig :-)

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sweetie
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 12:24
Locatie: Antwerpen

Beginnende travestiepartner heeft hulp nodig :-)

Bericht door Sweetie »

Sinds 5.5 jaar ben ik samen met mijn allerliefste ventje.
Al van practisch in het begin weet ik dat hij het leuk vindt om af en toe vrouwenkleren aan te doen, en het idee heeft me nooit afgestoten maar buiten het dragen van stay ups is er ook nog niet veel rond gebeurd.

Nu, na 5.5 jaar, vindt hij toch wel dat er een beetje schot in de zaak mag komen. En hij heeft waarschijnlijk gelijk :-) Hij verwacht niet dat ik eens vanalles uit mijn mouw ga schudden en alles weet he, hij wil gewoon dat ik er mee bezig ben. De reden waarom het zo lang geduurd heeft, heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij 9 jaar ouder is dan mij. Ik was 18 toen we elkaar leerden kennen.

Nu is het probleem dat ik niet echt weet hoe ik dat moet aanpakken. Hij is ook onderdanig en ik wel wat dominant, dus het zou super zijn mocht ik deze twee feiten kunnen combineren. Voor alle duidelijkheid, ik ben nog maar een beginner he :-)

Over twee weken is het zijn verjaardag en ik hou hem graag willen verrassen met iets. Maar de vraag is alleen wat en hoe. Ik ga niet ineens vanalles kopen om hem om te kleden, naar zoiets moet je SAMEN werken vind ik. Samen iemand creeren die je allebei aanspreekt.

Heeft er iemand soms een idee hoe ik met zoiets kan beginnen? Het moet echt niet veel zijn, gewoon iets leuks waar we mee kunnen beginnen.

Vele groetjes van Sweetie
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Je zou kunnen beginnen door hem op te maken. Waarschijnlijk hoef je niks te kopen, maar kan je gewoon je eigen makeup spul gebruiken.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

En als je weet wat zijn kleding voorkeur naar uit gaat dan kun je hem ook een leuk rokje kopen. De meeste beginners zijn dan echt dol op een super korte mini rok.
Maar juist samen zoiets kopen is nog leuker.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi Sweetie,

als je een beetje dominant bent, zoals je schrijft, zijn er allerlei hele leuke rollenspelletjes te bedenken! En als jullie nu 5,5 jaar bij elkaar zijn ken je ook zijn "ins en outs" wel een beetje, lijkt mij. In ieder geval heel veel plezier! :wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

ideetje

Bericht door Domeninque »

die "vent"van je boft toch maar hoor .. Wellicht kan je beginnen met hem op te maken als vrouw, daar na zou ik (mits hij een beetje je maat heeft) eerst beginnen met een rok en dan een tot op de knie (mini rokken zijn wel sexy en cool maar als je schat dan daarmee uit de autostapt krijg je brtiney achtige foto's maar dan met heren spullen tussen de benen :roll: )

dames kleding kopen als man is tegenwoordig geen probleem mits je de vrouw vriendelijke maat zit zlef moet ik nog wat afvallen om naar maatje 44 proberen te komen dan heb ik een betere keuze

liefs Do
Plaats reactie