isochrone tonen : borstontwikkeling

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kelly
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za mei 18, 2013 8:42

isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door Kelly »

Hallo,
Ik ben sinds een dikke week een aantal keer per dag aan het luisteren naar isochrone tonen om estrogen te verhogen.
Een paar keer per dag 30min luisteren. Wou zien of dit werkte.
Te vinden op you tube. (Estrogen Isochronic Tones Brainwave Entrainment 1,351Hz, ....)
Ongelooflijk maar waar : Had het niet gedacht maar heb nu reeds een a-cup!!
Gevaarlijke bezigheid.... Ongedaan maken kan niet hé... En verstoppen voor mijn vrouw wordt moeilijk :-)
Heeft iemand nog ervaring hiermee?
Kelly
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door Sandy »

In 1 weel tijd al een A-cup ontwikkeld??
Dat is best ongelooflijk ja :o

Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, en ben ook wel erg sceptisch tegenover dat soort 'wondermiddelen', maar ik ga er weleens naar kijken (en luisteren).

Ik slik nu ruim 5 weken hop met hetzelfde doel, maar heb niet het idee dat ik tot nog toe al iets heb bereikt ermee. Maar ik heb nog, dus ga vrolijk verder!

Liefs, Sandy
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door mireille »

Kelly schreef:Hallo,
Ongedaan maken kan niet hé... En verstoppen voor mijn vrouw wordt moeilijk :-)
Heeft iemand nog ervaring hiermee?
Kelly
Erg spannend enzo, maar stiekem niet eens met haar over je transgender gevoelens beginnen te praten ? lijkt me handig met dat soort permanente dingen en zij heeft er ook wel recht op om het te weten, toch ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door Irene »

Ik heb er nog nooit van gehoord en een A-cup in een week maakt me ook wat sceptisch
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door Mara »

Goh, van die vreeslijke tonen krijg je hooguit een middenoorvergiftiging....tenminste als je ervoor niet al waanzinnig raakt.... :-? :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: isochrone tonen : borstontwikkeling

Bericht door Anja Kok »

In een week tijd een A cup, en dan al een onomkeerbaar proces? Het is een wonder gelijk een openbaring, onbegrensde mogelijkheden voor elke transgender en it is all for free. Ik denk eerder dat de bieropname in combinatie met vette chips en fast food na een week dit resultaat geeft, is je buikomvang misschien ook toegenomen? Dit lijkt me typisch geval van autosuggestie en wishfull thinking. Informatief slaat het ook nergens op, want zelfs op de betreffende site durft niemand te claimen dat dit het zo gewenste effect heeft op transgenders, zonder andere middelen, zoals voeding en fyto-oestrogenen. Ik denk dat het dan ook pure reclame is om mensen naar dit soort sites te krijgen.
Plaats reactie