makeup en lipstick verwijderen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

makeup en lipstick verwijderen

Bericht door frvahe »

Dag allemaal,
ik ben tamelijk nieuw als crossdresser, en kan dit enkel op bepaalde momenten doen overdag.
Om helemaal in orde te zijn, hoort er uiteraard ook makeup en lipstick bij. Daar wil ik nu eens mee experimenteren, alleen,ik moet -zowel voor mijn prive als professioneel- daarna weer gewoon kunnen verschijnen alsof er niks op mijn huid/lippen heeft gezeten.
Kan iemand mij zeggen of je lipstick en makeup helemaal kan verwijderen zodat er geen sporen over blijven?En vooral, hoe je dat doet?
Alvast bedankt
Fran
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

HEMA heeft daar heel handige doekjes voor. Overigens, welkom hier!

Eva
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Gewoon met make-up pads en reinigingsmelk werkt prima, alleen watervaste mascara zou ik met van die speciale oliedoekjes doen

Irene
Kleine stapjes
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

Bericht door frvahe »

Bedankt Eva en Irene,
ik zal jullie tips eens uitproberen.
Die oliedoekjes, moet ik zoeken naar een bepaald merk? Vind ik dat vb in Kruitvat of zo?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Ik heb overigens ook wat tips nodig ivm makeup, maar daar maak ik binnenkort een nieuw item over.
grts
fran
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik koop ze altijd bij de hema, 2euro voor 100 stuks, oogmake-upremover pads

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Frvahe, welkom hier op de site. je kunt ook gewoon gezichtverfrissingsdoekjes gebruiken. Die verkoopt elk drogist of gelijkwaardig dus ook Kruidvat.
Als je gewone lipstift gebruik dan wil dat met die doekjes heel goed. Als je longstay gebruikt dan heb je meer problemen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

Bericht door frvahe »

OK, beter geen "longstay" gebruiken. Deze onthou ik .
Weet iemand waar je "beardcover" kan krijgen? Het zou een produkt zijn dat de huid egaliseert en de baard-na het scheren-goed camoufleert. Iemand ervaring mee?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat is van dat oranje spul, dat de (blauwe) baardschaduw maskeert, wat je onder je foundation gebruikt. Ze verkopen dat bij speciaal zaken, zoals Mariposa bijvoorbeeld. Je kan ook dekkende foundation gebruiken, speciale foundation met meer pigment.

Irene
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Het is ook te koop bij Backstage in Amsterdam (Blue Neutralizer van Ben Nye). Het is eigenlijk professionele theater makeup.

Ik zie dat die tegenwoordig ook een webshop hebben, alhoewel het misschien makkelijker is om even fysiek langs te gaan mocht je daar in de buurt wonen omdat ze dan de verschillende tinten op je kunnen uittesten. Ze zijn wel gewend aan transgenders daar dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Het werkt ook goed tegen blauwe wallen onder je ogen, erg handig als je je baardharen hebt laten weglaseren en het dus niet langer nodig hebt voor de baardschaduw ;)

groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

Bericht door frvahe »

Jammer,ben van Belgie. Weet iemand waar dit in Belgie te vinden is (kwestie van kilometers te sparen...)
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Re: makeup en lipstick verwijderen

Bericht door Ellen Kaufeld »

gummetje wil ook wel :wink:
frvahe schreef:Dag allemaal,
ik ben tamelijk nieuw als crossdresser, en kan dit enkel op bepaalde momenten doen overdag.
Om helemaal in orde te zijn, hoort er uiteraard ook makeup en lipstick bij. Daar wil ik nu eens mee experimenteren, alleen,ik moet -zowel voor mijn prive als professioneel- daarna weer gewoon kunnen verschijnen alsof er niks op mijn huid/lippen heeft gezeten.
Kan iemand mij zeggen of je lipstick en makeup helemaal kan verwijderen zodat er geen sporen over blijven?En vooral, hoe je dat doet?
Alvast bedankt
Fran
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

frvahe schreef:Jammer,ben van Belgie. Weet iemand waar dit in Belgie te vinden is (kwestie van kilometers te sparen...)
Ik neem aan dat er in België ook wel speciaalzaken zijn die theatermakeup verkopen? Die zullen het vast wel hebben.

groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Re: makeup en lipstick verwijderen

Bericht door Ellen Kaufeld »

Hey Fran, sorry hoor was een beetje melig, maar kijk maar eens op you tube bij beauty gloss daar staat van alles over make-up en het aanbrengenen, verweideren en huidverzorging noem maar op dus nogmaals sorry en lieve groetjes Ellen ( hoop dat je er wat mee kunt) :wink:
Ellen Kaufeld schreef:gummetje wil ook wel :wink:
frvahe schreef:Dag allemaal,
ik ben tamelijk nieuw als crossdresser, en kan dit enkel op bepaalde momenten doen overdag.
Om helemaal in orde te zijn, hoort er uiteraard ook makeup en lipstick bij. Daar wil ik nu eens mee experimenteren, alleen,ik moet -zowel voor mijn prive als professioneel- daarna weer gewoon kunnen verschijnen alsof er niks op mijn huid/lippen heeft gezeten.
Kan iemand mij zeggen of je lipstick en makeup helemaal kan verwijderen zodat er geen sporen over blijven?En vooral, hoe je dat doet?
Alvast bedankt
Fran
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

joandelynn schreef:
frvahe schreef:Jammer,ben van Belgie. Weet iemand waar dit in Belgie te vinden is (kwestie van kilometers te sparen...)
Ik neem aan dat er in België ook wel speciaalzaken zijn die theatermakeup verkopen? Die zullen het vast wel hebben.

groeten,
Joandelynn
Er was eens te Antwerpen een winkel waar je terecht kon voor theater make-up spullen, heeft onlangs de deuren gesloten.

Maar zoek effe via Google, kom je wellicht wel ergens uit.

Om make-up te verwijderen? stap eens bij Kruidvat binnen, daar hebben ze
reinigingsdoekjes (DeMake'Up) speciaal bedoeld om make-up te verwijderen.
Gebruik ikzelf ook al enige jaren en werkt echt super hoor!

http://beautynspice.nl/2011/05/02/review-demakeup/

Afbeelding
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: makeup en lipstick verwijderen

Bericht door Prescilla »

frvahe schreef:Dag allemaal,
ik ben tamelijk nieuw als crossdresser, en kan dit enkel op bepaalde momenten doen overdag.
Om helemaal in orde te zijn, hoort er uiteraard ook makeup en lipstick bij. Daar wil ik nu eens mee experimenteren, alleen,ik moet -zowel voor mijn prive als professioneel- daarna weer gewoon kunnen verschijnen alsof er niks op mijn huid/lippen heeft gezeten.
Kan iemand mij zeggen of je lipstick en makeup helemaal kan verwijderen zodat er geen sporen over blijven?En vooral, hoe je dat doet?
Alvast bedankt
Fran
En wat hier nog niet genoemd is je kan je make-up natuurlijk ook gewoon met water en zeep verwijderen met gebruik van een washandje. Het is gewoon heel simpel om make-up te verwijderen niets moeilijks aan. Je kan ook bij de theaterwinkels de tv panstick van kryolan kopen kost iets van 11 euro en die bedekt je baardschaduw ook erg goed of neem van make-up studio de concealer die doe je dan eerst over je baardschaduw en daarover heen doe je een foundation. tegenwoordig is alles wel via internet te koop dus gewoon even op google zoeken of op marktplaats
Groetjes Prescilla
Plaats reactie