HELP ik weet niet wat ik moet doen kan jij me helpen?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

pricilla

HELP ik weet niet wat ik moet doen kan jij me helpen?

Bericht door pricilla »

hallo allemaal.

ik zit met een probleem ik ben 16 jaar. en wil me wel eens verkleden als vrouw enzovoorts. ik heb zelf wel wat kleding maar niet echt veel. (zou meer willen) nu is mijn probleem ik durf absoluut niet 123 een winkel in voor kleding en lingerie. als ik op internet bestel dan gaat me moeder dingen afvragen dus het is allemaal lastig. HEEFT ER IEMAND TIPS VOOR ME???? en niet alleen op het gebied van kleding maar ook de rest dat er bij komt kijken.

ik hoop dat iemand zich geroepen voel om me te helpen en ik ben je dan ook zeer dankbaar.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Bij Travisage kan je op afspraak heen om te kopen, hier dus
Maar ook bijvoorbeeld via Bon Prix en dan zelf afhalen op een servicepunt.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Oei, lastig parket hoor specialxx! je denkt ook dat je daar niet met mams over kan praten ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
pricilla

Bericht door pricilla »

mireille schreef:Oei, lastig parket hoor specialxx! je denkt ook dat je daar niet met mams over kan praten ?
nee ben bang van niet ze heeft ooit wel eens iets gevonden maar kwam er met goede smoes vanaf
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

lastig

Bericht door Domeninque »

ken dat , moet wachten tot een rustig moment of als ze er even niet zijn de laatste aankopen uit de auto halen . ik koop mijn dames kleding gewoon en homme en zeg meestal dat het voor een vriendin is

helaas kan ik mijn lingerie en dames kleding ook niet in de kleding kast doen .. mijn ouders vinden rokken voor meisjes en niet voor mannen . hopenlijk gaat het goed met mijn huidige werk en kan ik wellicht op mij zelf gaan wonen lijkt me heerlijk een een kast met alleen rokken , jurken, onderrokken , onderjurk en slipdressjes te hebben.

zucht .. zijn wie je voelt is lastig .. veel sterkte meid .

liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
pricilla

Re: lastig

Bericht door pricilla »

Domeninque schreef:ken dat , moet wachten tot een rustig moment of als ze er even niet zijn de laatste aankopen uit de auto halen . ik koop mijn dames kleding gewoon en homme en zeg meestal dat het voor een vriendin is

helaas kan ik mijn lingerie en dames kleding ook niet in de kleding kast doen .. mijn ouders vinden rokken voor meisjes en niet voor mannen . hopenlijk gaat het goed met mijn huidige werk en kan ik wellicht op mij zelf gaan wonen lijkt me heerlijk een een kast met alleen rokken , jurken, onderrokken , onderjurk en slipdressjes te hebben.

zucht .. zijn wie je voelt is lastig .. veel sterkte meid .

liefs do
ja ik kan het alleen doen als ik alleen thuis ben en savond en doe het dan ook zo vaak mogelijk maar wil gewoon op hakjes in huis rond lopen of een leuk jurkje en pruik maar ik heb geen idee waar ik het low budget zou moeten krijgen
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

waar ik koop

Bericht door Domeninque »

ik koop vaak bij goedkope dames mode zaken , zoals shoeby , zeeman en zo .

ik begrijp 100% wat je wil . liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
pricilla

Re: waar ik koop

Bericht door pricilla »

Domeninque schreef:ik koop vaak bij goedkope dames mode zaken , zoals shoeby , zeeman en zo .

ik begrijp 100% wat je wil . liefs do
kijken ze je dan niet raar aan als je lingerie koopt?
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: waar ik koop

Bericht door EvaLvanE »

specialxx schreef:kijken ze je dan niet raar aan als je lingerie koopt?
Zal ze toch een zorg zijn...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

nee hoor ..

Bericht door Domeninque »

gewoon doen , een stalen gezicht helpt wel. gewoon de onderrokken op de balie leggen en afrekenen

je moet gewoon durven een dameswinkel binnen te lopen , ik koop rokken wanneer ik wil. (voorlopig heb ik rokken genoeg)

tzt een jurk kopen (heb al een onderjurk) ..

in de meeste winkels kan je makkelijk als man dames kleding kopen
gezien de leeftijd verwachten ze dat je een vriendin of vrouw thuis hebt zitten . je moet ook je dames maat weten, en niet elk merk is even ruim.
sommige rokken heb ik maat 44 en andere weer 48 .. is maar net hoe het valt .

als je de rok door de helft vouwt en voor je nek houdt en dat past dan past de rok meestal wel .

gewoon een rustig moment kiezen en een plek hebben waar je het kan bewaren
iedereen mag rokken en jurken dragen
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

lieve specialxx

Bericht door Domeninque »

Hai meis kijk ook eens in de rubriek winkel ervaring daar staan winkels bij waar ik als man mijn dames kleding haal. passen in de winkel doe ik nooit , ken aardig mijn damesmaat en laat de kaartjes aan de rok totdat ik haar gepast heb (bv op een toilet) past het niet kan je het altijd nog ruilen daar doen de meeste winkels niet moelijk over en als ik twijvel hoe een rok valt dan vraag ik het gewoon aan de verkoppster en vertel dan altijd dat het voor mijn vriendin is die maat 44-46 heeft (bij een enkele winkel waar ik al meerdere rokken heb gekocht wensen ze me nu vaak al veel plezier met de rok en dan zeg ik meestal "dat zal wel lukken'

ondanks dat ik veel onderrokken heb koop ik de laatste tijd gewoon veel gevoerde rokken bij ketens als steps, m&s en zo kom ook wel eens bij de luxere zaken maar kijk dan of ik een rok kan scoren tegen een redelijke prijs

succes en sterkte met je probleem
liefs Do (nu met een gerende rok van m&s aan)
iedereen mag rokken en jurken dragen
Sybella
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do aug 30, 2007 0:23
Locatie: Groningen

Bericht door Sybella »

1 2 3 een winkel in lopen kan ook lastig zijn, toch zal je opvallen dat het vaker in je hoofd zit. Veel medewerkers in winkels vinden het niet erg dat een man tussen de vrouwen kleding zoekt en je kan altijd lingerie kopen onder het mom dat je het voor je vriendin koopt.

Omdat ik zelf toch wel een voorkeur had voor latex en lak enzo ben ik begonnen een keer een erotiek winkel in de stappen zoals christine le duc. Dat hielp mij wel om ook andere winkels in te gaan.

Ik heb nog wel een paar waar ik niet voor mezelf naar binnen durf, ondanks dat ik er heel graag naar binnen zou willen. Het helpt wel heel erg als je van jezelf maten weet en deze ook omzet naar damesmaten zodat je in de winkel eventueel niet zou hoeven passen als je dat niet durft. Alhoewel ik wel een keer een compliment heb gekregen omdat ik op een paar hakken kon lopen waar de verkoopsters zelf moeite mee hadden :P
*Barbara*
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr sep 23, 2011 23:08
Locatie: Brugge

Bericht door *Barbara* »

De weken voorafgaand op Valentijn zijn toch het uitgelezen moment om lingerie te kopen?
Kan je een mooiere smoes verzinnen?
Functioneel of sexy, met Valentijn kan het allemaal.

:wink: Barbara
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: nee hoor ..

Bericht door AM_ber_79 »

Domeninque schreef: gezien de leeftijd verwachten ze dat je een vriendin of vrouw thuis hebt zitten .
Ze is 16... 8)

Ga eens naar n vreemde stad, waar mensen je niet kennen. En dan gewoon wat kopen. Waar kom je van weg? Niet dat ik er super zicht op heb, maar wil je best n keer meesleuren door Utrecht heen of zo :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Toen ik 16 was durfde ik er zelfs niet aan te denken om iets te kopen, en zeker niet in een vreemde stad. Alleen heel soms iets "lenen" uit de zak van max en wat zwijmelen bij de wehkamp gids "oh dat wil ik hebben, en dat wil ik hebben, en dat rokje, en die schoenen, en en en"

:roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie