HELP ik weet niet wat ik moet doen kan jij me helpen?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

pricilla

Bericht door pricilla »

mireille schreef:Toen ik 16 was durfde ik er zelfs niet aan te denken om iets te kopen, en zeker niet in een vreemde stad. Alleen heel soms iets "lenen" uit de zak van max en wat zwijmelen bij de wehkamp gids "oh dat wil ik hebben, en dat wil ik hebben, en dat rokje, en die schoenen, en en en"

:roll:
dat heb ik heel erg hihi maar ik ben nu wel steeds wat meer mee bezig staje voor stapje kom ik er al echt in de buurt
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Wil wel even kwijt dat ik je heel erg cool vindt pricilla, dat je je eigen weg zoekt. Hardstikke goed .
pricilla

Bericht door pricilla »

Chloe'tje schreef:Wil wel even kwijt dat ik je heel erg cool vindt pricilla, dat je je eigen weg zoekt. Hardstikke goed .
dankje hihi :oops:
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Re: nee hoor ..

Bericht door Domeninque »

AM_ber_79 schreef:
Domeninque schreef: gezien de leeftijd verwachten ze dat je een vriendin of vrouw thuis hebt zitten .
Ze is 16... 8)

Ga eens naar n vreemde stad, waar mensen je niet kennen. En dan gewoon wat kopen. Waar kom je van weg? Niet dat ik er super zicht op heb, maar wil je best n keer meesleuren door Utrecht heen of zo :wink:
bedoelde dat meer op mij zekf amber ..
iedereen mag rokken en jurken dragen
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Herkenbaar, durfde ook lange tijd nooit een winkel in te stappen om bv BH's ed te passen, maar nu ga ik schaamteloos alle dameskleidngzaken binnen en pas en draag ik alles wat ik leuk vind en zeg vol trots dat ik als vrouw door het leven wil gaan.

Gewoon die knop omzetten, ik sta voor 200 % achter mijn keuze en kleding ongeacht wat anderen hier van vinden!
pricilla

Bericht door pricilla »

SkinnyBoy schreef:Herkenbaar, durfde ook lange tijd nooit een winkel in te stappen om bv BH's ed te passen, maar nu ga ik schaamteloos alle dameskleidngzaken binnen en pas en draag ik alles wat ik leuk vind en zeg vol trots dat ik als vrouw door het leven wil gaan.

Gewoon die knop omzetten, ik sta voor 200 % achter mijn keuze en kleding ongeacht wat anderen hier van vinden!
Voor een meid van 16 is dit nog moeilijker ik durf het echt niet
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

Allereerst m'n complimenten Pricilla, knap hoor dat je al op je 16e luistert naar je gevoelens.

En inderdaad, voor veel T-Girls is het lastig om zomaar een winkel binnen te stappen voor dameskleding en lingerie.

Eva heeft helemaal gelijk met haar reactie dat het de winkels een zorg zal zijn als je lingerie koopt.
Zij zijn allang blij als de kassa rinkelt, zeker nu in de huidige, slechte economie.
Ondanks dat ik hiervan doordrongen ben blijft het ook voor mij, zelfs na bijna 20 jaar ervaring als T-Girl,
onbehaaglijk om in mijn eentje te grasduinen op de damesafdeling en ben ik nog steeds blij dat mijn vrouw
me vergezelt bij mijn aankopen.
Die "luxe" heb jij (nog) niet maar misschien kan ik je helpen met een paar tips:

- Beschouw de maten die op de labels vermeld staan slechts als richtlijn. Zo is de ene maat 38 de andere niet.
Meet van een goed passende rok met een centimeter de bovenwijdte en de lengte en van bijv. een vestje of jasje
noteer je thuis de schouderbreedte en mouwlengte.
Voor je de lingeriewinkel ingaat heb je je borstomtrek en wat maten opgeschreven van je ondergoed.
- In de winkel zeg je tegen de verkoopster na binnenkomst dat je iets leuks zoekt voor je vriendin
en of je even rond mag kijken.
Zeg ook dat je de maat niet hebt kunnen ontdekken in haar kleding en om die reden de maat in centimeters
op een blaadje hebt geschreven. Als je een praatje met het personeel maakt en daarbij aangeeft wat jouw
"vriendin" mooi vindt dan helpen ze je vaak ook nog met zoeken.
Met de centimeter, die je meegenomen hebt, controleer je dan de maten van je voorgenomen aankoop.
Zo kun je redelijk inschatten of jouw keuze straks thuis zal passen en alvorens af te rekenen vraag je nog
even of het geruild mag worden als straks onverhoopt mocht blijken dat het je "vriendin" niet past.
Dat kan bijna altijd (m.u.v. lingerie) en soms krijg je ook gewoon je geld terug.
- Als straks ook de behoefte komt (vast wel!) om ook een pruik aan te schaffen is Travisage hèt adres.
Truus is een schat, zij stelt je binnen no-time helemaal op je gemak en adviseert je uitstekend.

Enfin, ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Veel succes gewenst en geniet bovenal van het vrouw zijn.

groetjes,
Kim
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
pricilla

Bericht door pricilla »

Kim Femme schreef:Allereerst m'n complimenten Pricilla, knap hoor dat je al op je 16e luistert naar je gevoelens.

En inderdaad, voor veel T-Girls is het lastig om zomaar een winkel binnen te stappen voor dameskleding en lingerie.

Eva heeft helemaal gelijk met haar reactie dat het de winkels een zorg zal zijn als je lingerie koopt.
Zij zijn allang blij als de kassa rinkelt, zeker nu in de huidige, slechte economie.
Ondanks dat ik hiervan doordrongen ben blijft het ook voor mij, zelfs na bijna 20 jaar ervaring als T-Girl,
onbehaaglijk om in mijn eentje te grasduinen op de damesafdeling en ben ik nog steeds blij dat mijn vrouw
me vergezelt bij mijn aankopen.
Die "luxe" heb jij (nog) niet maar misschien kan ik je helpen met een paar tips:

- Beschouw de maten die op de labels vermeld staan slechts als richtlijn. Zo is de ene maat 38 de andere niet.
Meet van een goed passende rok met een centimeter de bovenwijdte en de lengte en van bijv. een vestje of jasje
noteer je thuis de schouderbreedte en mouwlengte.
Voor je de lingeriewinkel ingaat heb je je borstomtrek en wat maten opgeschreven van je ondergoed.
- In de winkel zeg je tegen de verkoopster na binnenkomst dat je iets leuks zoekt voor je vriendin
en of je even rond mag kijken.
Zeg ook dat je de maat niet hebt kunnen ontdekken in haar kleding en om die reden de maat in centimeters
op een blaadje hebt geschreven. Als je een praatje met het personeel maakt en daarbij aangeeft wat jouw
"vriendin" mooi vindt dan helpen ze je vaak ook nog met zoeken.
Met de centimeter, die je meegenomen hebt, controleer je dan de maten van je voorgenomen aankoop.
Zo kun je redelijk inschatten of jouw keuze straks thuis zal passen en alvorens af te rekenen vraag je nog
even of het geruild mag worden als straks onverhoopt mocht blijken dat het je "vriendin" niet past.
Dat kan bijna altijd (m.u.v. lingerie) en soms krijg je ook gewoon je geld terug.
- Als straks ook de behoefte komt (vast wel!) om ook een pruik aan te schaffen is Travisage hèt adres.
Truus is een schat, zij stelt je binnen no-time helemaal op je gemak en adviseert je uitstekend.

Enfin, ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Veel succes gewenst en geniet bovenal van het vrouw zijn.

groetjes,
Kim
Haaii kim

heel erg bedankt vor je reactie hier kan ik eht wat mee ik blijf het eng vinden maar ik weet dat het gewoon moet. een pruik heb ik al dus dat hoeft iet meer zoals je al ziet op de foto. heb je misschien nog meer tips voor me.

k hoor wel vn je

x pricilla
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

pricilla schreef: "... een pruik heb ik al dus dat hoeft niet meer zoals je al ziet op de foto..."
Ach natuurlijk, ik moet eerst maar eens een bril kopen i.p.v. nòg meer dameskleding :wink:
pricilla schreef:"... heb je misschien nog meer tips voor me?"
Dit is te algemeen Pricilla, als je gerichte vragen stelt zal ik proberen ze te beantwoorden.
Ik niet alleen trouwens; we zitten hier met heel veel ervaringsdeskundigen.

groetjes,
Kim
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Vind die ''Pricilla'' best wel een knappe meid, zeker het haar pruik op, we zouden eens samen kunnen winkelen, ben je zo over je schaamte heen. :D

BTW: Dit is mijn eigen haar, heb geen pruik meer nodig en groeit ondanks mijn leeftijd van 46 jaar gestaag door. Ja toch! :lol:

Afbeelding

Over hooguit 3 jaar voordat ik 50 wordt heb ik het haar tot op heup of taillelengte!
pricilla

Bericht door pricilla »

SkinnyBoy schreef:Vind die ''Pricilla'' best wel een knappe meid, zeker het haar pruik op, we zouden eens samen kunnen winkelen, ben je zo over je schaamte heen. :D

BTW: Dit is mijn eigen haar, heb geen pruik meer nodig en groeit ondanks mijn leeftijd van 46 jaar gestaag door. Ja toch! :lol:

Afbeelding

Over hooguit 3 jaar voordat ik 50 wordt heb ik het haar tot op heup of taillelengte!
ja mooi jammer dat ik dat niet kan gaan doen
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

pricilla schreef:
ja mooi jammer dat ik dat niet kan gaan doen
Dat samen winkelen kan ik mij nog wel voorstellen, maar als je zegt dat het niet mogelijk is (???) om je eigen haar langer te laten groeien dan is er ergens bij jou thuis iets niet goed. Sorry, maar een pruik is ook maar een pruik en vind ik persoonlijk zo nep, alleen als je door ziekte, medicijnen gebruik of AGA haruitval hebt is een pruik of haarwerk te overwegen.

Wat houdt jou tegen?

Ik bedoel, waarom durf je niet een laagdrempelige winkel als de H&M binnen te gaan, en daar jurkjes, rokjes ed te passen. Die verkoopsters lachen je heus niet uit en bovendien kun je daar vrij anoniem en in alle rust passen en alles bekijken.

Ga als het weer wat warmer wordt bij de Hunkemoller een nieuwe push-up BH kopen (maar pas ik wel in de winkel) en laat ik wat extensions zetten in de dameskapper zaak, uiteraard gekleed in tuniek jurkje, legging en topje aan en niet te vergeten mijn haar opgestoken. Kan haast niet wachten. :D
pricilla

Bericht door pricilla »

SkinnyBoy schreef:
pricilla schreef:
ja mooi jammer dat ik dat niet kan gaan doen
Dat samen winkelen kan ik mij nog wel voorstellen, maar als je zegt dat het niet mogelijk is (???) om je eigen haar langer te laten groeien dan is er ergens bij jou thuis iets niet goed. Sorry, maar een pruik is ook maar een pruik en vind ik persoonlijk zo nep, alleen als je door ziekte, medicijnen gebruik of AGA haruitval hebt is een pruik of haarwerk te overwegen.

Wat houdt jou tegen?

Ik bedoel, waarom durf je niet een laagdrempelige winkel als de H&M binnen te gaan, en daar jurkjes, rokjes ed te passen. Die verkoopsters lachen je heus niet uit en bovendien kun je daar vrij anoniem en in alle rust passen en alles bekijken.

Ga als het weer wat warmer wordt bij de Hunkemoller een nieuwe push-up BH kopen (maar pas ik wel in de winkel) en laat ik wat extensions zetten in de dameskapper zaak, uiteraard gekleed in tuniek jurkje, legging en topje aan en niet te vergeten mijn haar opgestoken. Kan haast niet wachten. :D
ja dat zeg je even alsof het iets is en dat is het dus wel
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

pricilla schreef:
SkinnyBoy schreef:
pricilla schreef:
ja mooi jammer dat ik dat niet kan gaan doen
...

Wat houdt jou tegen?

...

Ga als het weer wat warmer wordt bij de Hunkemoller een nieuwe push-up BH kopen (maar pas ik wel in de winkel) en laat ik wat extensions zetten in de dameskapper zaak, uiteraard gekleed in tuniek jurkje, legging en topje aan en niet te vergeten mijn haar opgestoken. Kan haast niet wachten. :D
ja dat zeg je even alsof het iets is en dat is het dus wel
Precies, en zo is het maar net. We hoeven elkaar niet op te jutten omdat de ene veel meer dingen doet dan de ander. Het is maar hoe ver je er in wil gaan en dat is voor iedereen anders en in een ander tempo...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hakuna
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do okt 11, 2007 21:53
Locatie: Heerlen

Bericht door Hakuna »

Upje, kwam deze foto tegen. Wow zeg dat vind ik pas leuk, om te kunnen dragen, zo'n rokje met een wijd topje erover, en dan die haren.. Om te smullen gewoon..Zeg maar een beetje meisjesachtig.

Afbeelding
Plaats reactie