Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
prettyheels
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 11:50

Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door prettyheels »

Hallo allemaal,

Wij zijn bezig om onze oude website weer nieuw leven in te blazen, http://www.prettyheels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, maar hebben nog wat problemen met de techniek.

Wel hebben we al ingekocht bij onze nieuwe leverancier, Andres Machado in Spanje. De schoenen die we op voorraad hebben staan nu tijdelijk nog op Marktplaats, http://www.marktplaats.nl/verkopers/8664878.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ophalen is mogelijk, op afspraak, we hebben geen officiele winkel. We plannen ruim tijd voor je in zodat je ongestoord kunt passen.
Verzenden is natuurlijk ook mogelijk, uiteraard discreet verpakt en geen afzender op het pakket. Verzendkosten het normale POSTNL tarief van 6,75 voor maximaal 4 paar. Retour sturen en ruilen kan, verzendkosten naar ons zijn voor rekening van de klant, het opnieuw sturen van een andere maat is voor onze rekening.

En als laatse, we zijn ook te volgen op Facebook, af en toe plaatsen we daar nieuwe modellen of vragen aan de leden of bepaalde schoenen en kleuren op voorraad moeten komen, zie hiervoor http://www.facebook.com/#!/pretty.heels.50" onclick="window.open(this.href);return false;

Uiteraard hopen we de site zo snel mogelijk weer live te hebben, dan houden we jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Prettyheels.nl Enschede
travestietje30
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za dec 29, 2012 9:54

Re: Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door travestietje30 »

hallo kunt u ze ook groter bestellen maat 48??? gr travestietje30
michelle_l
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do dec 06, 2012 20:21

Re: Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door michelle_l »

travestietje30 schreef:hallo kunt u ze ook groter bestellen maat 48??? gr travestietje30
Ik dacht dat ik met mijn maat 45/46 al een moeilijke keuze heb, maar 48 is echt lastig zeg!
travestietje30
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za dec 29, 2012 9:54

Re: Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door travestietje30 »

ja zeg dat wel michelle dat is zeker lastig
prettyheels
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mar 06, 2013 11:50

Re: Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door prettyheels »

travestietje30 schreef:hallo kunt u ze ook groter bestellen maat 48??? gr travestietje30
Helaas is maat 46 echt de max die we (op dit moment) hebben.

mvg Prettyheels
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Dames schoenen in grote maten vanaf maat 42

Bericht door Bea-Smit. »

JA travestietje dan zul je toch in Vreden Duitsland moeten zijn. Bij de Fa Wessels, alleen zul je dan niet zulke hoge hakken tegenkomen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie