Uitagenda

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Uitagenda

Bericht door johnn »

onderstaande is van het prikbord gehaald.
In de agenda staat voor 19 juli a,s TGIRL TIME in Venray.
Weet iemand daar iets van? Als je de link aanklikt is er n,l niks over te vinden

--------------------------------------------------------------------------------
Googlebot:
EEN Maandelijks terugkerende Party Night. Deze avond is een soort van Laagdrempelige introductie voor hen die willen weten wat de kinky/fetish uitgaans wereld in petto heeft. Er zijn velen die niet "durven"kennismaken met de wereld van Swingers, Sm en Travestie. En er zijn mensen die graag willen laten zien wat Hun wereld te bieden heeft. Een soort van Intergration Party dus....
MAAK HET MEE....EN GET "HOOKED"....
NEXT LEVEL EVENTS & ABSOLUTE REVIVAL PRESENTEREN....
T-GIRL TIME...!!!

--------------------------------------------------------------------------------
natasja:
Het is dus niet een gewoon leuke avond of zo?
Ook het adres is niet bekend!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Johnn (Traveste.org):
Het probleem is het volgende:
Als wij dergelijke evenementen binnenkrijgen waarbij een flyer/poster geleverd wordt, zet ik die afbeelding op mijn eigen homepageruimte.
In de aankondiging zet ik dan de verwijzing naar deze afbeelding op mijn eigen ruimte.
Op deze manier is e.e.a. dan zichtbaar in de agenda.
Wat is hier nu het geval.......mijn eigen hompageruimte is down.
Heb al contact opgenomen met mijn provider en die gaan bekijken wat er aan de hand is.
Ik hoop dan ook dat e.e.a. snel is opgelost zodat de afbeeldingen weer te zien zullen zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

[url=http://photobucket.com/]Photobucket?]/url]
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Het probleem lijkt opgelost.
Wat was het geval, Ik had mijn homepage bij planet.
Planet is overgenomen door kpn, maar daar zou ik als gebruiker verder niets van merken.
Ik had mijn homepage bij planet een andere dan mijn gebruikersnaam gegeven bij hen (de naam van een (neutrale) alias die ik daar ook heb).
Kpn echter werkt blijkbaar alleen met de officiele gebruikersnaam.
Ik kwam hier bij toeval achter want van de kpn heb ik op mijn 'klacht' taal noch teken gehoord.
De verwijzingen die (o.a.) in de uitagenda stonden zijn nu aangepast en het werkt weer allemaal zoals het was.
(ik heb ook gelijk de agenda bijgewerkt t/m sept).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie