Mogen Mila en Patricia terugkomen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gesloten

wat vindt jij?

ja
7
21%
nee
27
79%
HAHA LOL (ja dus)
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 34

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Als je dat zelf niet ziet, dan begrijp je niet wat wel of niet aanstootgevend kan zijn, of pijnlijk zelfs. Ik heb in ieder geval geen behoefte om het uit te leggen en zodoende weer een discussie op gang te brengen die geen enkel doel of nut heeft.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dan kun je beter niets zeggen he...als je niet eens de moeite wil doen een argument te verzinnen
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

tinkerbell_ schreef:anders gezegd: als je TS bent, kun je er maar beter tegen kunnen in het middelpunt van de belangstelling te staan en een hoop sjit over je heen te krijgen... want als je op een zelf gecreeerd 100% vrouw eilandje gaat wonen.... loop je een risico een fikse realiteitsstoornis op te lopen... en zie daar maar eens vanaf te komen ;)
Mij ontgaat de link even naar de topic waar deze draad over gaat, nl het al dan niet terug (mogen) keren van Patricia en Mila.
Zal dan wel aan mij liggen, denk ik dan maar
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Een slotje erop is de beste oplossing, discussie is toch al gesloten ?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

tja Patricia zit vlak voor haar SRS en een beetje support kan ze wel gebruiken dus... dat lijkt me voor ieder he als je zulke ingrijpende gebeurtenissen plaatsvinden in je leven...
Maar in plaats van je in te leven in de zienswijze en levenssituatie van een ander... gedragen velen zich liever hier als een blind paard met oogkleppen op...en zo is het altijd geweest en zo te zien zal het voorlopig ook wel zo blijven...

makkelijk idd he Nannette... een slotje.. als het te warm onder je voeten wordt is de vogel gevlogen... is dat soms ook de reden waarom je voor de zekerheid nog een vrouwtje thuis hebt zitten *voor het geval dat*

tja
:roll:
over *respectvol* gesproken...
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

tinkerbell_ schreef: makkelijk idd he Nannette... een slotje.. als het te warm onder je voeten wordt is de vogel gevlogen... is dat soms ook de reden waarom je voor de zekerheid nog een vrouwtje thuis hebt zitten *voor het geval dat*

tja
:roll:
over *respectvol* gesproken...
Ben je nu zo blind, of doe je alsof ? Alleen je onderschrift al. Ook hoe je oordeelt over TS, je kunt maar beter in het middelpunt van de belangstelling zijn en een hoop sjit over je heen krijgen. Vind jij dat respectvol ? En ook je sprookje... Bovendien, een ban is een ban. Die discussie is afgesloten. En ik beledig jou nergens, en toch vind jij het nodig om mij wel te kwetsen in bovenstaande quote. Je durft zelf nog niet eens met je eigen naam hier te komen. Je komt hier al zolang, maar pas op 3-12-2007 geregistreerd......

En wie heeft hier nu oogkleppen op, ik denk dat je dat toch echt zelf bent. Moeten we nu gaan roepen 'Och wat zielig, operatie, geen steun van dit forum'. De discussie is gevoerd. En als jij je tijd en aandacht nu eens gaat geven aan ondersteuning van Patricia ipv hier allerlei dingen van mensen proberen uit te lokken, heeft ze een hele goede ondersteuning en hulp.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Nanette!

je verdraait de boel, ik heb gezegd: dat je er maar beter tegen moet kunnen in het middelpunt van de belangstelling te staan als TS... niets anders...
En die sjit krijg je toch over je heen? Ook als het niet aan je te zien is hoor.. dan *nog* ben je transvrouw ipv een biologische vrouw...
En alleen een lesbische dosis piemelhaat zal de uitdrukking van een *naarbinnengevouwenpiemel* hooguit als kwetsend ervaren, het is toch de waarheid... of is het soms een *echte* vagina? Tja...
Dat is het hele probleem van dit forum he... de waarheid mag niet gezegd worden want de waarheid is kwetsend...

tja :roll:

ps: ik post al 1,5 als MINA en iedereen weet wel dat ik MINA ben hoor... of ze dat nu willen of niet :) Had jij ook kunnen weten als je een beetje beter had opgelet...
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

ook hier zou ik graag een vliegenmepper gebruiken.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Deze draad gaat bij deze op slot.

Tevens ook een waarschuwing naar Mina aka Tinkerbell.
Deze waarschuwing is naar aanleiding van de laatste berichten in deze draad.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gesloten