Chaos bij chat

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Komop, mensen...
Het is toch duidelijk dat zowel Sticky als Nannette het op dit moment niet zo gemakkelijk hebben.
Dan is het niet handig om, zoals Sticky deed, Nannette continue hetzelfde voor de voeten te gooien.
Omgekeerd is het ook niet verstandig om, als iemand daar wat van zegt, Sticky af te gaan branden.
Kortom: kunnen we deze zinloze discussie verder stoppen?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

ene kant wel, andere kant is actie nu eenmaal reactie

overigens vind ik niet dat men moet kunnen ruiken wanneer het met iemand wel of niet goed gaat

en je blijft hoedanook verantwoordelijk voor je eigen gedrag
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Joy,
Joy schreef:overigens vind ik niet dat men moet kunnen ruiken wanneer het met iemand wel of niet goed gaat
Als je, zoals jij en ik, wat langer meeschrijft dan herken je je eigen schrijfgedrag bij een ander.
Sticky heeft gelijk: mijn oeverloze geleuter over de VU is soms hoogst irritant, hoeveel gelijk ik ook heb :wink: .
Wanneer doe ik dat?

Inderdaad, als ik me sterk ongelukkig voel...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

sjah, wta mij betreft leuter je nog 243 paginas vol over het vu, geen last van

persoonlijk concludeer ik daar ook niet automatisch uit dat het slecht met je gaat

ik ga me daar ook helemaal niet mee bezig houden omdat zoals gezegd iedereen verantwoordelijk blijft voor eigen gedrag
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

En nu liev zijn anders ga ik slaan, en ik heb een joekel van een handtas, met een nieuwe strijkbout er in. ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Dank voor jullie bezorgdheid, maar ik geloof niet dat het slecht met me gaat hoor... ik word al zo lang moe van de discussies hier. Meestal reageer ik niet, soms wel. Soms probeer ik het lief, en soms heb ik misschien een scherp randje. En soms ben ik vast heel dom, ik denk het ook. En ik zal maar geen poll beginnen of ik teveel met Mila of andere 'valse nichten' om ga. Maar 1 van mijn motivaties is wel, dat de honden er geen brood van lusten wat de hooggehakte al dan niet virtuele diva's hier soms schrijven, wat er over (met name) Mila de laatste tijd ongestraft over de tafel gaat, dan ben ik nog niet eens een heel klein beetje vals!

Laten passeren werkt ook al niet, dan krijg van die Zohriaanse onzin dat als je het niet met haar eens bent, je een transenbasher bent. (Either you're with us, or with the terrorists, je hoort het vaker). Typerend hier, al dat etaleren, en dan zwaar beledigd zijn als iemand erop in gaat. Misschien is het Rotterdams, ik weet het niet.

Nou, veel plezier weer verder. Ik krijg van die hormonen in ieder geval geen lange tenen, hooguit lak ik de nagels ervan (lichtblauw, want roze is zo flauw).

Nou doeg maar weer he, get a life yourself, op or non-op

Sticky
Vrouw
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Sticky schreef:En ik zal maar geen poll beginnen of ik teveel met Mila of andere 'valse nichten' om ga.
It's a free country, darling! :D
Sticky schreef:Nou doeg maar weer he, get a life yourself, op or non-op
And have a nice day! :D :D :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

En zo zijn we ondertussen weer waar het vaker op neerkomt helaas, discussies die weinig of niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken hebben. Maar dat gebeurt niet alleen op dit forum gelukkig.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

ik ben het wel met je eens hoor, Nannette, maar de licht onvlambare en onverdraagzame schrijfstijl van sommige schrijfstertjes mag, mijns inziens, best benoemd worden. Alsof er maar één werkelijkheid of één gelijk is, tsjongejonge...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Zoals ze in het Britse parlement zeggen "Hear Hear"
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Babette schreef:Alsof er maar één werkelijkheid of één gelijk is, tsjongejonge...
Zoiets heet een mening, lieve schat.
Zoals ik bij voorbeeld je avatar van vandaag, met zonnebril bovenop je haar, veel leuker vind dan die waarbij dat ding je oogkassen compleet bedekte.
Sterker nog, ik vind het de leukste foto die ik ooit van je gezien heb.
But perhaps that's just me ;)

Sticky
Vrouw
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Sticky schreef:Zoiets heet een mening, lieve schat.
OK, ik ben van mening dat je meningen ook op een genuanceerde en minder persoonlijke manier kunt brengen, dan sommige van je uitlatingen over Nannette. Dat sloeg, naar mijn bescheiden mening, helemaal nergens op!
Sticky schreef:veel leuker vind dan die waarbij dat ding je oogkassen compleet bedekte.

dat komt omdat ik een hééél bescheiden meisje ben... :lol: :lol: :lol: :lol:
Sticky schreef:Sterker nog, ik vind het de leukste foto die ik ooit van je gezien heb.
Vriendelijk dank voor het compliment. Ik vind het zelf ook een leuke foto. Maar ja, het was dan ook feest, hè!
Champagne enzo... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Babette schreef:sommige van je uitlatingen over Nannette. Dat sloeg, naar mijn bescheiden mening, helemaal nergens op!
Nou, laat mij dan ook eens iets leren en geef eens wat voorbeelden bij zo'n uitspraak. En kijk dan ook eens hoe bot Nannette op mij reageerde, van het begin af aan. Geen discussie mogelijk, geen grapje ook. Sauerkraut vind ik het.
Babette schreef:feest
Gefeli nog!

Sticky
Vrouw
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Sticky schreef: Geen discussie mogelijk, geen grapje ook. Sauerkraut vind ik het.
niet iedereen doet het op een voor jou aantrekkelijke of acceptabele manier, of hebben jouw gevoel voor humor... Ik geloof niet dat de aangeboden "hulp" op dat moment of op enig moment op prijs werd gesteld. Daar kunnen mensen enigszins stekelig van worden. Niet iedereen heeft altijd evenveel zin in een pinnige dicussie. Jij ergert je aan andere dingen, begrijp ik... :D
Sticky schreef: Gefeli nog!
dank! Ik zal het doorgeven!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Sticky schreef:Nou, laat mij dan ook eens iets leren en geef eens wat voorbeelden bij zo'n uitspraak. En kijk dan ook eens hoe bot Nannette op mij reageerde, van het begin af aan. Geen discussie mogelijk, geen grapje ook. Sauerkraut vind ik het.Sticky
Ik zag het op dat moment meer als belerend dan lerend. Tja, ik ben helaas niet altijd in staat om grapjes te maken. Ik hoop dat het de komende tijd weer wat beter gaat, ook voor de cliëntenraad heb ik in de maand mei erg weinig gedaan, gewoon omdat het psychisch niet lukt(e). Door de onrust heb ik helaas ook meer pijn, begin ik toch op sommige plaatsten last te krijgen van artrose (voelbaar). Maar wat betreft die sauerkraut, als je die op een broodje bratwurst doet is het goed (bij voorkeur een dubbele).
Plaats reactie