Met plakborsten op het vliegtuig

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sofie9x
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: do mar 27, 2008 19:58

Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door sofie9x »

Ik heb geboekt om einde juli weekje naar Toscane & Umbrië te gaan met het vliegtuig.
Mijn alter ego (Sofie) gaat natuurlijk ook mee, vraagje hebben jullie ervaring met meenemen van je plakborsten op het vliegtuig?
Niet in de handbagage maar gewoon in de koffer.

Mijn andere kleding is natuurlijk geen probleem, maar borsten maar maat C in een koffer, mijn partner is reeds goed voorzien ;-) ??
Wil niet in een vervelende situatie komen waar ze vragen "Are these yours?"

Maar maak me misschien zorgen om niets.

Sofie..
Dat stomme Y-chromosoom!!
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door mireille »

en wat dan nog ? laten we het er maar op houden dat je niet de eerste bent die haar borsten mee in een koffer meeneemt :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door Bea-Smit. »

Nu je kunt ze ook gewoon meenemen door ze op te plakken en dan het vliegtuig in. je kunt zelfs je volledig kleden als vrouw, als je ID kaart maar de foto toont wie je bent, Als je verder weg gaat en een paspoort nodig hebt dan kun beter niet als vrouw gaan, als je een deeltijd vrouw bent.
Je mag een paspoort hebben als man en een ID kaart als vrouw.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
sofie9x
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: do mar 27, 2008 19:58

Re: Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door sofie9x »

Ik wil eigenlijk gewoon weten, als je je plakborsten in de koffer steek of ze deze bij controle gaan opmerken.
Ik zou het vervelend vinden als ik mijn koffer mag openmaken om uit te leggen waarvoor ze dienen.

Heeft er niemand dan ooit zijn borsten mee in de koffer gestoken op het vliegtuig??

Met plakborsten op het vliegtuig als vrouw, héél graag maar dat zal niet lukken vrees ik.

Liefs,
Sofie
Dat stomme Y-chromosoom!!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door Bea-Smit. »

Nu Sofie ik zou niet weten waarom niet. IK heb zowel als man de borsten meegenomen opgeplakt. Maar ook als vrouw maar dan moet je wel een ID kaart hebben met een gelijkende foto zoals je het vliegtuig ingaat. Ik heb daar geen probleem mee gehad. En ik zou ze nooit in de koffer doen omdat daar nogal ruig mee om wordt gegaan.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Met plakborsten op het vliegtuig

Bericht door mireille »

sofie9x schreef:Ik wil eigenlijk gewoon weten, als je je plakborsten in de koffer steek of ze deze bij controle gaan opmerken.
Ik zou het vervelend vinden als ik mijn koffer mag openmaken om uit te leggen waarvoor ze dienen.

Heeft er niemand dan ooit zijn borsten mee in de koffer gestoken op het vliegtuig??

Met plakborsten op het vliegtuig als vrouw, héél graag maar dat zal niet lukken vrees ik.

Liefs,
Sofie
Je bent niet de eerste transgender die vliegt, daadwerkelijk als vrouw of gewoon als man met al haar spullen in de koffer.
Maar als je het vervelend vind, dan moet je het niet doen. Waarom dingen voor jezelf moeilijk maken ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie