Vertel Het!!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

selena maria schreef:bedankt Pinkslipper!Onnodig te zeggen dat dat wel gaat lukken,alleen kwa beurs......te veel leuke kleding etc.
Tja, meid. Keuze, keuze. Weet het. Heb er ook last van. Liefst wil ik gewoon de hele winkel leegkopen (of het past of niet kom ik later wel achter ;) )

Las in de Veronica Gids dat de 17 jarige Charlotte Church een slordige banksaldo van 25,7 miljoen Euro heeft. Ze heeft jurken die gemiddeld 7000 Euro :o kosten. Dat moeten wel hele mooie jurken zijn. Maar goed. Ik dwaal een beetje af :oops:
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

selena maria schreef:bedankt Pinkslipper!Onnodig te zeggen dat dat wel gaat lukken,alleen kwa beurs......te veel leuke kleding etc.
Tja, kleding, schoenen, makeup. En elke paar maanden de nieuwste mode. Het is zwaar om vrouw te zijn... :wink:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Het leuke nieuws is dat ik waarschijnlijk dinsdag ga shoppen met mijn zus!!En die weet de voordelige winkels wel te vinden!!En 5 september komt dichterbij!Ik hoop dan foto's te hebben van Selena Totall!!Groetjes Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

selena maria schreef:Ik hoop dan foto's te hebben van Selena Totall!!
Onnodig om te vertellen, maar toch ff schrijven. We wachten met spanning af hoe het is gegaan.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

En weer vandaag 2 kameraden het verteld!!Ze waren allebei verbaast dat ik het zolang verborgen heb gehouden.Maar allebei reageerden ze zeer positief.Ze voelden het als een 'eer' dat ik ze het vertelde omdat het tenslotte iets heel persoonlijks is.Mijn kameraad in Amsterdam zei dat als er een T&T avond bij Amsterdam in de buurt is of A-dam zelf natuurlijk,ik altijd bij hem terecht kan!En hij zei zelfs....al ben je dan als Selena!!Wat een bevrijding!!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Plaats reactie