Erik van Idols: een apart geval

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Erik van Idols: een apart geval

Bericht door Janiek »

Hi,

hebben jullie gisteravond toevallig naar Idols gekeken? Erik deed in een video-clip Freddy Mercury na" in drag". Hij had bovendien 't lef om er open over te zijn dat hij zich wel eens verkleedde samen met een buurmeisje. Maar dat had hij inmiddels achter zich gelaten :roll: . 't Zal wel, al geloof ik er niet veel van, daarvoor deed-ie het veel te goed.
Maar waar ik van stond te kijken waren de reacties van de jury en de presentatoren: Erik was opeens "een apart geval" en er kon haast niet lacherig genoeg over gedaan worden. De schaapjes kropen op elkaar alsof er een wolf aan kwam.
Ik geniet op het ogenblik erg van de acceptatie van mijn trans-gedrag binnen mijn vriendenkring, maar bij de buitenwacht hoeven we nog niet op veel te rekenen :( .

Groetjes van Jeanet
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Niet gezien gisteren.

Op de Idols site staat het volgende: Erica: Hij is moeilijk te herkennen maar het is: Eric. De jarretels voelen kriebelig en de hakken zijn onwennig, maar hij doet het heel geloofwaardig.
Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

I want to break free. Zie lied en video van Queen, Freddy Mercury enfemme. Nog steeds erg goed :D :D
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Erik van Idols: een apart geval

Bericht door Josette »

Jeanet schreef:Hij had bovendien 't lef om er open over te zijn dat hij zich wel eens verkleedde samen met een buurmeisje. Maar dat had hij inmiddels achter zich gelaten :roll: . 't Zal wel, al geloof ik er niet veel van, daarvoor deed-ie het veel te goed.
Maar waar ik van stond te kijken waren de reacties van de jury en de presentatoren: Erik was opeens "een apart geval" en er kon haast niet lacherig genoeg over gedaan worden. De schaapjes kropen op elkaar alsof er een wolf aan kwam.
Ik geniet op het ogenblik erg van de acceptatie van mijn trans-gedrag binnen mijn vriendenkring, maar bij de buitenwacht hoeven we nog niet op veel te rekenen :(
Vergeet 't maar, hij zal zich nog steeds verkleden. En als Erik dat nu niet doet dan wel binnen of over vijf of tien jaar. En hij zal dezelfde weg volgen als ons allemaal.

De TV heeft geen enkel belang bij T*'s die zich onopvallend kleden zoals Racine. zie hiervoor de draad. Het maakt niets uit of het commerciele of publieke zenders zijnhttp://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=1724 , enkele positieve uitzonderingen daargelaten. Je bent als T* of "voormalig" T* voor de jury van Idols geen persoon maar een object waarmee alles gedaan mag worden. Alleen de sterksten kunnen zich daartegen verweren. Personen als de Idols-jury kunnen met deze werkwijze stikken, vergeleken daarmee is de zwakste schakel niets.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Josette schreef:
Je bent als T* of "voormalig" T* voor de jury van Idols geen persoon maar een object waarmee alles gedaan mag worden.
Elke deelnemer aan Idols is een "object". En volgens mij kies je daarvoor uit eigen vrije wil, zeker nu dat programma alweer enige tijd loopt en je weet wat je te wachten staat.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie