jezelf voorbij zien komen

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Gast

Bericht door Gast »

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pompel op 2002-04-17 19:18 ]</font>
Gebruikersavatar
natalie tg
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

hoy pompel

je houdt het niet voor mogelijk maar terwijl jij dat schreef logde ik net in.
hoe toepasselijk (je zelf voorbij zien komen)
we maken allemaal een groeiproces mee,en ik weet zeker dat jij ontelbare lezers geholpen heeft door je onwrikbare stellingname tegen de advertentie rubriek ,althans de inhoud bedoel ik
denk nu niet dat ik ga slijmen !
alk de susters op de site zijn mij even lief maar het mag best weer eens een keer gezegd worden.al is het maar een referentie kader voor de nieuwkomers op de site.
het groeiproces kan ook ontstaan door op je gemak postings van andere meiden te lezen die in het verleden zijn geplaatst,op het prikbord staan of stonden veel hartverwarmende stukjes,het zou mooi zijn als die bleven staan .maar dat laten we maar aan sascha over
.
veel liefs natalie
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
Gast

Bericht door Gast »

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pompel op 2002-04-17 19:19 ]</font>
Gebruikersavatar
Sascha
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sascha »

Het oude prikbord komt als read-only terug onder het kopje "informatie".

Wel zal er voor die tijd veel JD geklets en ander gerommel verwijderd worden. Ik denk namelijk dat daar niemand over een jaar of twee op zal wachten.
Waarheid:
De waarheid van de één
De waarheid van de ander

In het midden vind je de echte waarheid
Gebruikersavatar
natalie tg
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

sascha,ik ben blij dat je een schifting maakt op het prikbord.
ook de postings gericht om een persoon aan te vallen mogen van mij weg blijven,ongeacht wie het schreef.
heel veel liefs
natalie
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
Gebruikersavatar
Sascha
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sascha »

Jammer dat pompel al zijn berichten op deze wijze heeft verwijderd (kan ik dus forumtechnish niets mee)
Waarheid:
De waarheid van de één
De waarheid van de ander

In het midden vind je de echte waarheid
Gebruikersavatar
Evelien
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Tja, een heel pakkende titel, waar ik me wel iets bij voor kon stellen. Lege berichten, en dan reacties waar uit blijkt, dat ik echt iets gemist heb!
Misschien moet je de hele thread maar deleten, Sascha. Jammer...

XXX Evelien
Gebruikersavatar
natalie tg
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

hy pompel
wat is het probleem ,je hebt schijnbaar pompelmoes van al je berichten gemaakt.
en dat terwijl er velen als ,zoals ik al zei een referentiekader zijn voor veel nieuwkomers die net als jij geschokt worden door de inhoud van de advertenties.
is het gedaan omdat het forem toch wel weggaat?
of doe je het met de veronderstelling dat postings van terechte betrokkenheid met de t*org. weggehaald worden.in dat geval zeg ik dan moet er (toch weer) flink bijgepraat worden op het forem.
mischien was je met de computer in de war,gebeurt mij ook weleens.in ieder geval waren jouw postings monumenten van eer.
restouratie ?ik weet het niet.
maar als sascha het gedeelte waarin niet op de persoon gespeeld wordt laat staan.dan is je strijd niet voor niets geweest.
liefs natalie
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
Gebruikersavatar
Sascha
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sascha »

Heb ik wat gemist?

Ik ga dit forum niet updoeken maar updaten. Dat Pompel er voor kiest weg te gaan ok maar dat er dan een vinger hierheen gewezen wordt?

Efin zet er wel een slotje onder want der is niemand die hier wat van snapt geloof ik. (ik in ieder geval niet)

En dat van die "verfoeilijke advertentie's". Is dat nu nog niet duidelijk. Velen zien T zijn als een seksueele uitspatting. Laat hen. Zij hebben hun hoekje. Moet je daar eeuwig oorlog tegen voeren? Lijk het midden oosten wel!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sascha op 2002-04-18 10:24 ]</font>
Gesloten