T-Style feest krijgt vervolg!

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Angeladelange
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 20:11
Locatie: Ede

T-Style feest krijgt vervolg!

Bericht door Angeladelange »

Lieve allemaal,

T-Style krijgt een vervolg en wel op 26 maart 2011! Dan organiseren Arianne en ik een 2e feestavond op kasteel de Schaffelaar in Barneveld.

Ons eerste feest is alweer bijna een maand geleden maar was een groot succes. Het feest is bezocht door 60 mensen. Onder hen ook 9 partners (vrouwen) die meegekomen waren.

De reacties waren echt hartverwarmend en alleen maar positief. Ook de bediening vond het erg leuk.

Kijk voor meer informatie op www.tstyle.nl. Je kan je (uitsluitend) via de site inschrijven.

Groetjes,

Angela
Angeladelange
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 20:11
Locatie: Ede

Bericht door Angeladelange »

Lieve allemaal,

Met nog 3 volle maanden te gaan hebben we inmiddels al meer dan 60 inschrijvingen. Het is heel erg leuk om te zien hoe het onder de mensen leeft en hoe vaak er her en der over gesproken wordt.

Als je zin hebt om te komen, stuur dan een mailtje naar Inschrijving@tstyle.nl. Dit is vrijblijvend en verplicht je tot niets. Partners zijn uiteraard van harte welkom. Ook ideeen over hoe we nog meer mensen kunnen bereiken zijn erg welkom.

Groetjes en alvast een heerlijk vrouwelijk en gezond 2011!

Angela de Lange
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Bericht door Ellen Kaufeld »

Hoi Angela en Arianne,
Nog 19 dagen dan gaat de inschrijving voor het feest van T Style sluiten en het begint nu al te kriebelen, drie vriendinnen van me mailden dat ze ook zullen komen verheug me er nu al op.
Als het maar enigzins in de buurt komt van het vorige feest wordt het vast weer een succes heb er best een flink aantal mail vriendinnen aan over gehouden,

lieve groetjes,

Ellen Kaufeld. :wink:
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Plaats reactie