post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Een mens met een minimaal beschaafd karakter en gedrag zal geen wildvreemde op straat vragen of ze eerst man is geweest.
Jongeren uit een achterstandswijk hebben die beschaving dus niet en zullen dat ZEKER wel vragen of schelden.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
marinth schreef: kijk das nou een onwijs verschil in perceptie. Ik krijg ook nooit negatieve opmerkingen maar blikken zijn er wel degelijk. En als jij al niet eens in de gaten hebt dat op een meter afstand een TS je gadeslaat... dan vraag ik me af hoe "objectief" jouw oordeel is over je uiterlijk.

Dat is dus iets waar ik niet goed tegen kan. Ik kan namelijk slecht "meepraten" met transen wanneer ik duidelijk zie dat we bekeken worden.

Dat neemt soms zelfs absurde vormen aan. Ik heb iemand gekend die ook net FFS had gedaan en die vond zichzelf zo vrouwelijk en passabel dat ze dacht dat niemand naar haar kijk, maar alleen naar MIJ.

Terwijl, helaas, ik mensen verschrikt zag kijken, "wat is dat voor lange gestalte met een onnatuurlijk gezicht"...ze is het later ook eens aan mensen gaan vragen "had u iets in de gaten" en werd daarmee snel uit de droom geholpen.
Dat mensen niets zeggen betekent helemaal -niets-.

Een mens met een minimaal beschaafd karakter en gedrag zal geen wildvreemde op straat vragen of ze eerst man is geweest.

passabiliteit is een zeer breed begrip.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens of je wel mij echt hebt gezien in de van Haren. Kan ook verzonnen zijn aangezien je weet dat ik daar weleens kom en dan voor de grote maten ga. (Heb ik over gepost...)

Maar goed ook al is het wel waar: ik ben niet de hele dag met mijn of andermans transseksualiteit bezig... Ik denk dat het bij jou anders ligt: jij spot iemand en voert meteen een analyse uit. En geef toe: meestal komt de des betreffende persoon er behoorlijk bekaaid vanaf. Hoor je maar weinig positiefs melden over je mede-transseksueel. Nou maak daar maar niks van ipv weinig.

En nogmaals, ik woon in A'dam Oost. Als ik met mijn ongeopereerde gezicht hier had rondgelopen had ik zeker weten dagelijks opmerkingen gehad. Of erger. En nu is dat met mijn huidige gezicht niet.

En ik ben echt niet zo blind en doof als jij denkt hoor. Ik hoor/ merk het heel goed als mensen over me praten of naar me staren. Alleen meestal gaat het dan over mijn lengte. Toevallig vandaag nog in bus 37 hadden een groep meiden het erover. "Mi gado, die tanga is LANG!!"
Hey eeeeh volgens mij denk je dat ik Pipa ben hier.
kan me niet herinneren dat ik iets slechts heb gezegd over het uiterlijk van een ander... zou niet durven, ben zelf veel te onzeker.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Das echt de grootst mogelijk onzin die ik in tijden gehoord heb. Het ligt in de lijn van verwachting dat een transseksueel een geslachtsoperatie ondergaat op zn best.

Alsof er ook maar iemand die geen transseksueel is, kan begrijpen waarom je een geslachtsoperatie zou ondergaan lol. Er zijn net zoveel mensen die denken te begrijpen waarom je het niet zou doen :D

Bovendien zijn veel mannen EN vrouwen zeer geinteresseerd in transjes die hun oorspronkelijk geslachtsdelen nog hebben...

En hele groepen mensen die gruwelen bij het idee van een geslachtsoperatie... laat staan de mannen die gruwelen bij het idee een vrouw te ****** die eerst iets heel anders had.... nl dat wat hij zelf ook heeft... aauw!
Nou heel veel hetero's die ik gesproken heb over transseksualiteit konden het goed begrijpen dat iemand in een verkeerd lichaam zit en dat daarom wil veranderen.
Dat iemand dan het oorspronkelijke geslachtsdeel zou behouden, snappen ze niet.

En dat er een markt is voor she-males en de man met de vagina is niet zo bijzonder hoor. Er is OVERAL een markt voor. Zelfs voor mensen met een uitgezakte endeldarm of vagina.

En misschien dat sommige mensen wat willen experimenteren met hun seksualiteit en daarvoor een pre-op trans nodig hebben. Aangezien een man die het met een pre-op doet misschien iets minder als nicht wordt bestempeld dan iemand die het met een andere man doet.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Hey eeeeh volgens mij denk je dat ik Pipa ben hier.
kan me niet herinneren dat ik iets slechts heb gezegd over het uiterlijk van een ander... zou niet durven, ben zelf veel te onzeker.
Oh ik las te snel. Omdat jij zei dat ik niet doorhad dat een andere trans me zou zien op een meter afstand dacht ik dat je wel Mila zou zijn. Excuses...
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Maar neem verder de boodschap niet terug. Waarom zou er iets mis zijn met mijn perceptie-vermogen als ik tijdens het zoeken naar een geschikte schoen een kleine, oude trans met gedaan voorhoofd niet meteen als 'lotgenoot' zou herkennen? Ik hoorde geen stem en werd blijkbaar niet getriggerd.

En daarbij: ook al herkende ik haar niet als trans. Goed voor haar dat ze blijkbaar passabel is. Wel jammer dat ze dan weer zo'n k*t-karakter heeft.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
marinth schreef: Das echt de grootst mogelijk onzin die ik in tijden gehoord heb. Het ligt in de lijn van verwachting dat een transseksueel een geslachtsoperatie ondergaat op zn best.

Alsof er ook maar iemand die geen transseksueel is, kan begrijpen waarom je een geslachtsoperatie zou ondergaan lol. Er zijn net zoveel mensen die denken te begrijpen waarom je het niet zou doen :D

Bovendien zijn veel mannen EN vrouwen zeer geinteresseerd in transjes die hun oorspronkelijk geslachtsdelen nog hebben...

En hele groepen mensen die gruwelen bij het idee van een geslachtsoperatie... laat staan de mannen die gruwelen bij het idee een vrouw te ****** die eerst iets heel anders had.... nl dat wat hij zelf ook heeft... aauw!
Nou heel veel hetero's die ik gesproken heb over transseksualiteit konden het goed begrijpen dat iemand in een verkeerd lichaam zit en dat daarom wil veranderen.
Dat iemand dan het oorspronkelijke geslachtsdeel zou behouden, snappen ze niet.

En dat er een markt is voor she-males en de man met de vagina is niet zo bijzonder hoor. Er is OVERAL een markt voor. Zelfs voor mensen met een uitgezakte endeldarm of vagina.

En misschien dat sommige mensen wat willen experimenteren met hun seksualiteit en daarvoor een pre-op trans nodig hebben. Aangezien een man die het met een pre-op doet misschien iets minder als nicht wordt bestempeld dan iemand die het met een andere man doet.
Nou een uitgezakte endeldarm of vagina kun je niet vergelijken met een pre op transseksueel.

Mannen die op transen vallen houden van de combinatie vrouwelijk en deels een soort seksuele herkenning (bijv kunnen zien dat een meisje opgewonden is), of de mengeling man/vrouw fascineert hen...
Een man die überhaupt wat met een transseksueel wil, maakt het normaal gesproken niet uit wat je tussen je benen hebt, tenzij ze daar een fixatie op hebben.

Het is daarbij onzin om te zeggen dat een man die met een pre op TS gaat homo is....net zoals het onzin is te zeggen dat hij homo is wanneer hij met een post op TS gaat.

Pre op of post op, je zit in hetzelfde schuitje....met als verschil dat er minder mannen geinteresseerd zijn in een post op TS dan een pre op TS.

Of je met die mannen blij moet zijn is weer een ander verhaal. Maar ik word zeker niet ineens een heteroseksuele vrouw voor een man omdat ik een neovagina heb.

Hoe kom je aan al die wijsheid overigens. Je zegt immers zelf niets met mannen te maken willen hebben in seksuele zin. Dus hoe ken je hun diepste gedachten dan?
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:Maar neem verder de boodschap niet terug. Waarom zou er iets mis zijn met mijn perceptie-vermogen als ik tijdens het zoeken naar een geschikte schoen een kleine, oude trans met gedaan voorhoofd niet meteen als 'lotgenoot' zou herkennen? Ik hoorde geen stem en werd blijkbaar niet getriggerd.

En daarbij: ook al herkende ik haar niet als trans. Goed voor haar dat ze blijkbaar passabel is. Wel jammer dat ze dan weer zo'n k*t-karakter heeft.
Nou ja stel ze had een goed karakter en was lief... maar niet passabel... dan was het voor jou nog steeds een "man met een pruik" toch ;)
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Nou ja stel ze had een goed karakter en was lief... maar niet passabel... dan was het voor jou nog steeds een "man met een pruik" toch ;)
Nou daar vergis je je heel erg in. Ik had een vriendin die nog helemaal aan het begin van haar transitie stond. En door haar vrouwelijke energie heb ik haar altijd als vrouw gezien en ook zo behandeld.

Ze was nog niet 'om' en ik vond het vreselijk als mensen "hij" zeiden... Voor mij bestond die hij helemaal niet maar voor haar nog wel omdat ze pas 'om' wilde als ze een FFS had laten doen.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Nou een uitgezakte endeldarm of vagina kun je niet vergelijken met een pre op transseksueel.

Mannen die op transen vallen houden van de combinatie vrouwelijk en deels een soort seksuele herkenning (bijv kunnen zien dat een meisje opgewonden is), of de mengeling man/vrouw fascineert hen...
Een man die überhaupt wat met een transseksueel wil, maakt het normaal gesproken niet uit wat je tussen je benen hebt, tenzij ze daar een fixatie op hebben.

Het is daarbij onzin om te zeggen dat een man die met een pre op TS gaat homo is....net zoals het onzin is te zeggen dat hij homo is wanneer hij met een post op TS gaat.

Pre op of post op, je zit in hetzelfde schuitje....met als verschil dat er minder mannen geinteresseerd zijn in een post op TS dan een pre op TS.

Of je met die mannen blij moet zijn is weer een ander verhaal. Maar ik word zeker niet ineens een heteroseksuele vrouw voor een man omdat ik een neovagina heb.

Hoe kom je aan al die wijsheid overigens. Je zegt immers zelf niets met mannen te maken willen hebben in seksuele zin. Dus hoe ken je hun diepste gedachten dan?
Nou je kunt het wel vergelijken dat in die zin er overal een markt voor is. Bedenk het maar en er wordt wel iemand (meestal mannen) geil van. Dus in dat opzicht vind ik het niet echt perse een compliment als ergens een markt voor is.

Je kunt bij een biologisch meisje in de meeste gevallen merken dat ze opgewonden is omdat haar schaamlippen wat opzetten en dat ze gaat vloeien. Hebben ze dan nog meer visuele ondersteuning nodig door een penis die hard wordt?

Ik zeg niet dat een man die wat met een pre-op trans gaat een homo is.

Maar misschien wel een biseksuele kant van zichzelf wil ontdekken. Of omdat hij toch bang is om door de maatschappij als homo te worden bestempeld. En dat het dan bij een pre-op minder zal zijn dan bij een man.

En dat ik op dit moment geen seksuele relaties wil met een man, betekent niet dat ik geen gesprekken heb met mannen of dat ik een empathisch vermogen heb.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef:Maar ik word zeker niet ineens een heteroseksuele vrouw voor een man omdat ik een neovagina heb.
Ik denk dat dat verschilt per man. Ik denk dat er best mannen zijn die geen problemen hebben met het transseksueel verleden van iemand.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
marinth schreef:
Ik denk dat het bij jou anders ligt: jij spot iemand en voert meteen een analyse uit. En geef toe: meestal komt de des betreffende persoon er behoorlijk bekaaid vanaf. Hoor je maar weinig positiefs melden over je mede-transseksueel.
Jaimee schreef:Sorry maar een blind paard kan nog zien dat het een transseksuele vrouw is.
Jaimee schreef:
Mara schreef:
Jaimee schreef: Mara

En de persoon van het artikel heeft geen FFS gehad en ze draagt ook een een pruik....
marinth schreef:Klonk een beetje als,

Jamie:
OHJA??? HEB JIJ HONDERDEN MANNEN GENEUKT?

IK! HEB TOEVALLIG EEN FFS ONDERGAAN BIJ DR. CHET EN DRAAG GEEN PRUIK!

Hhahaha
Echt dat opscheppen he...
marinth schreef:Eerlijk gezegd komt Jamie op mij over als gefrustreerd....

Een medetrans zo lopen afzeiken en omschrijven als n man met n pruik, en zichzelf ophemelen vanwege haar ffs....daar druipt seksuele frustratie en misschien zelfs jaloezie vanaf...
Jaimee schreef:
marinth schreef:
Kleine bloemlezing :-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef:
En ja, het is een hobby van me, griezelen van afzichtelijke plastisch chirurgisch 'gewijzigde' gezichten.
En als het een hobby is 'te griezelen' bij chirurgisch gewijzigde gezichten vind ik je echt heel triest persoon: dan haal jij je plezier en gevoel van eigenwaarde uit andermans 'ellende'.
.
Ja, dat is andermans SELF INFLICTED 'ellende' ja....en dergelijke chirurgen die zúlke 'resultaten' creeëren zou hun licenses afgenomen moeten worden.

Ik haal er mijn gevoel voor eigenwaarde niet uit hoor. Ik hou gewoon van real life horror.

Op een ander vlak dan de gemiddelde vrouw in de zomer die je soms stiekem veroordelend ziet kijken naar andere vrouwen zo van: 'OMG!!! MET ZULKE CELLUTISDIJEN, ZO'N ENORME REET EN ZULKE HANGTIETEN ZO'N KLEIN, STRAK NIEMENDALLETJE DURVEN DRAGEN!'
Of met zo'n blik vol veroordelende gedachten van: 'WAT EEN GOEDKOOP EN HOERIG WIJF!!'

Tuurlijk zie ik dat ook wel, omschreven vrouwen en de gezichtsuitdrukkingen van vrouwen die van alles denken.... ik ben niet blind namelijk... alleen denk ik daar verder niets van.
Who cares? 'Ik wou dat ik het lef had om zo volstrekt onesthetisch gekleed/opgemaakt/gekapt over straat te lopen', denk ik dan wel es. That's all.

Maar veel te strakke facelifts, overagressive ooglidlifts, monsterlijk opgespoten lippen, bijkans weggehakte neuzen, gezichten die zo gebotoxt zijn dat ze van was lijken, afgrijselijk buitenproportionele jukbeenimplants of tieten als rechtvooruitstaande projectielen....en oh ja, getattoeerde wenkbrauwen...het trekt meteen mijn aandacht en in gedachten kan ik dan zo heerlijk esthetisch griezelen...zo van...*GASP*!!Huuuuuuuuuuuuu! Eeeeengggg! ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

pipo schreef:
ik schreef:Dat was ook mijn gedachte daarbij....ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man....

Mara
Kleine bloemlezing :-)
Hoe mannelijk is het dan niet als je in de media stapt en opschept met je seksuele prestaties....en daarbij nog stelt dat van die 1000 geen ene het doorhad....ik geloof er iig niks van....

....maar Mila, leuk dat je eraan stort, dat ik passabele transseksueel schreef....ik beweer ook nie echt, dat ik un zeer passabele dame ben....al eens bij stil gestaan, dat mensen met compromissen leven kunnen en daar best gelukkig bij kunnen zijn....???? Ik heb veel bereikt en de ffs in Thailand heeft me verder gebracht....daar werd heel lang over nagedacht en trug uit Bangkok kreeg ik echt alleen positieve reacties....

....en Mila, je moet zeker ook het geheel zien en ben je daarbij zelf nie bang, dat mensen wel eerst gecharmeerd zijn, hoe je eruit ziet maar dan toch meestals op het karakter beoordelen....???? Wat maakt het toch, dat jij zo'n hobby van maakt op anderen neer te kijken en ze af te kraken....????

:roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:
pipo schreef:
ik schreef:Dat was ook mijn gedachte daarbij....ik kan als heel passabele transeksueel door het leven en dat kan nie iedereen van zich zeggen....velen blijven un beetje de ex-man....

Mara
Kleine bloemlezing :-)
Hoe mannelijk is het dan niet als je in de media stapt en opschept met je seksuele prestaties....en daarbij nog stelt dat van die 1000 geen ene het doorhad....ik geloof er iig niks van....

....maar Mila, leuk dat je eraan stort, dat ik passabele transseksueel schreef....ik beweer ook nie echt, dat ik un zeer passabele dame ben....al eens bij stil gestaan, dat mensen met compromissen leven kunnen en daar best gelukkig bij kunnen zijn....???? Ik heb veel bereikt en de ffs in Thailand heeft me verder gebracht....daar werd heel veel over nagedacht en trug uit Bangkok kreeg ik echt alleen positieve reacties....

....en Mila, je moet zeker ook het geheel zien en ben je daarbij zelf nie bang, dat mensen wel eerst gecharmeerd zijn, hoe je eruit ziet maar dan toch meestals op het karakter beoordelen....???? Wat maakt het toch, dat jij zo'n hobby van maakt op anderen neer te kijken en ze af te kraken....????

:roll:

Mara
Uit je quote blijkt toch duidelijk hoe je jezelf ophemelt over passabel je jezelf wel niet vind en neerkijkt op 'un beetje ex man' anderen= afkraken dus?

En je bleef maar doorgaan over 'seniora', 'baas van bedrijf heeft het niet door' deze of gene die 'geheimpje niet begreep' enzenz.

Wat voor zin heeft het om jezelf online zoveel veren in je eigen reet te steken? Jezelf overschreeuwen? Of wat?

Net als wat Jaimee doet trouwens, dat afkraken. En niet alleen over die mannenverslindster TS maar ook vrouwen die ze 'te dik vindt' bv.

En als deze of gene gecharmeerd van me raakt dan is dat idd op basis van mijn uiterlijk. Het oog wil ook wat toch?

Wat ik persoonlijk een hele nare karaktereigenschappen vind is liegen of het gedrukt staat, jezelf ophemelen, een mankerend perceptievermogen= gebrekkig communiceren enz.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou....je maakt uit een tevredenheid met zich zelf een aanhemelen....

....mij best....vul het maar verder voor jezelf in....ik had al eerder in deze thread geschreven, dat jou mening nie telt, want daar heb ik mun omgeving voor....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gesloten