Travestie en BDSM

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
petra666
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo feb 12, 2012 9:34
Locatie: Omgeving zwolle
Contacteer:

Travestie en BDSM

Bericht door petra666 »

Hallo,
zijn er meer mensen die alles willen verklaren ?

Deze vraag komt van mij omdat ik graag zelf alles wil weten maar als het op gevoel aankomt wordt dat lastig.
Even een intro van mij.
Ik ben getrouwd heb 3 prachtige kinderen en zit met mezelf in de knoop.
Van kinds af aan weet ik al dat ik anders ben. Vanaf een jaar of 8 heb ik al onderdanige gevoelens en wilde graag met barbies spelen. Vanuit mijn opvoeding was barbies geen issue. Bij ons draaide het vroeger totaal om voetbal en dat was vooral vroeger voor echte jongens. Op mijn veertiende ben ik gaan volleyballen en had daar ook meer aansluiting bij de meiden dan bij de jongens. Omdat ik aardig kon volleyballen werd ik daar wel algemeen geaccepteerd maar daar bleef het ook bij. Sinds mijn 18e ben ik al met mijn huidige vrouw. We zijn jong getrouwd door allerlei problemen in de familie ed.
Na een lange periode heb ik opgebiecht dat ik graag een vrouw had willen zijn en dat ik van BDSM droom. Na een kleien crisis zijn we begonnen met ons BDSM spel en waarin ik regelmatig tot vrouw wordt getransformeerd. Dit is tot nu toe niet verder gekomen dan onze slaapkamer. Een paar goede BDSM vrienden weten van ons geheim. Mijn vrouw steunt me in alles wat ik doe en wil ook heeft ze het er wel moeilijk mee.

Wat ik me nu afvraag......
hou ik van BDSM omdat ik niet genoeg toe wil geven dat ik liever een vrouw ben ? Wil ik graag als man vernederd worden ? Hou ik van CBT omdat ik eigenlijk geen C & B wil ?

Hopelijk kan iemand me/ons helpen met goede raad.

Alvast bedankt.

petra
Gebruikersavatar
TG_Bella
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do aug 18, 2011 17:29
Locatie: Den Haag

Bericht door TG_Bella »

Hoi! Privé-bericht gestuurd. :wink:
Mik van Es
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 3:21
Contacteer:

Bericht door Mik van Es »

Hallo Petra,

Ik lees dit toevallig net en zal proberen op je vraag in te gaan. Ik doe het hier in het openbaar omdat het misschien voor andere mensen die met iets soortgelijks zitten ook wel van belang is.

Heel veel mensen en kinderen denken dat ze op een bepaalde manier een beetje anders zijn. Dus dat is vrij normaal.

Je hebt vanaf een jaar of 8 onderdanige gevoelens en je wilde graag met Barbies spelen. Komt ook veel meer voor, dus daar hoef je je ook niet echt druk over te maken.

Je hebt opgebiecht dat je graag vrouw zou willen zijn en dat je van BDSM droomt. Ja, die twee dingen gaan vaak samen. Zie je graag vrouwen die vernederd worden of heeft het vooral betrekking op jezelf in travestie dat je vernederd wordt. Ik zou denken het laatste, want anders zou je zelf de dominante rol willen spelen.

Je vrouw steunt je in alles wat je doet. Hmmm, dat is mooi, maar in dit geval ook erg gevaarlijk. Dit kan gemakkelijk uit de hand lopen.

Dat je je aangetrokken voelt tot BDSM lijkt me niet zo'n probleem, zeker niet zo lang je vrouw de rol van Meesteres speelt. Maar je schrijft dat je vrouw je steunt in alles wat je doet, en dat suggereert dat zij de ondergeschikte positie inneemt in jullie relatie. Als dat zo is, is dat wel een probleem.

De simpelste oplossing in dit geval is dat je vrouw de rol van Meesteres op zich neemt. Ze schijnt om je te geven en niet al te dominant te zijn, dus met een beetje oefenen komt ze steeds beter in die rol.

Dat transformeren tot vrouw lijkt me op zich ook niet zo'n probleem mits het onder leiding en toezicht van je vrouw gebeurt, je het niet stiekem zelf gaat doen en je het niet uit de hand laat lopen.

Het probleem hier is dat het klaarkomen (ik neem aan dat je dat doet en op zich is daar zeker in deze situatie niks mis mee) versterkend inwerkt op alles wat eraan vooraf gaat. Het versterkt dus je BDSM gevoelens. Maar als je je vrouw ziet als Meesteres is dat voor haar misschien wel prettig en handig. Dus dat hoeft niet zo'n probleem te zijn.

Maar het versterkt ook je vrouw gevoelens. Als je verstandig bent, kijk je daarmee uit. Want de weg naar de genderkliniek is kort. Een transitie is ingrijpend en je wordt er uiteindelijk niet gelukkiger van. Ik denk ook dat je vrouw dat minder leuk zou vinden.

Ik zou die travestie dus alleen doen onder strikt toezicht en leiding van je vrouw en misschien wel liever helemaal niet. Ook niet in je fantasie, want dat werkt net zo verneukeratief. Sorry voor het woord.

Goed, nu je vraag. Hou je van BDSM omdat je niet wilt toegeven dat je liever vrouw bent?

Nee, hoor. Dat is onzin. Want je hebt net toegegeven dat je liever vrouw zou zijn. Ach, ik zou ook liever Claudia Schiffer geweest zijn, nou ja, haar gezichtje en haar dan vooral. Ik geloof dat mijn eigen benen mooier zijn.

Wel zie je dat BDSM en travestie vaak samen voorkomen. Dat is ook wel logisch. Je bent man, je stelt jezelf voor in dameskleding. Dat is voor een man een extreem vernederende situatie. Dan kom je klaar. Daardoor worden die gedachten versterkt en krijgen ze een positieve gevoelslading.

Als je het maar vaak genoeg koppelt aan klaarkomen kun je de trein op laatst niet meer stoppen en meld je je ten slotte bij de genderkliniek. Tegen die tijd is het geen keuze meer, maar kun je niet meer anders.

Wil je als man graag vernederd worden? Ja, omdat je geleerd hebt dat te koppelen aan klaarkomen. Vernedering is dus heel opwindend geworden. Niets bijzonders, gewoon Toegepaste Gedragsanalyse. In het Engels ABA: Applied Behavior Analysis.

Wil je graag vrouw zijn? Ja, dat heb je al verteld. Maar ik vertel je de reden. Omdat je die gedachte opwindend vond en vervolgens gemasturbeerd hebt. Niks bijzonders, gewoon ABA.

Hou je van CBT omdat je geen C & B wil? Zo goed zit ik nou ook weer niet in de BDSM. Via Google zie ik een clip met CBT. Lijkt me duidelijk. C&B levert via Google in combinatie met BDSM een vacuumpompje. Goed, ik ben weer bij.

Het antwoord is: nee. Je kunt met wat moeite in beginsel ieder willekeurig gedrag, iedere willekeurige stimulus conditioneren door erop klaar te komen.

In de praktijk gaat het zo. Jij vindt iets opwindend. Dat stel je je voor of je doet het daadwerkelijk en je komt daardoor klaar. Daardoor wordt die behandeling nog opwindender. De volgende keer ga je in die richting mogelijk een stapje verder en kom je daarop weer klaar. Het resultaat is dus dat je steeds extremere seks krijgt. Als het al te extreem wordt, gaat het wel eens mis en is het soms afgelopen of heb je blijvende schade.

Als je doorhebt, hoe het werkt, en dat is dus heel simpel, kun je het zelf sturen. Dat kost natuurlijk even wat moeite, maar het wil heel goed.

Ik zou dus die BDSM zo bijsturen dat je vrouw de rol van Meesteres krijgt. Daar voel jij je vermoedelijk prima bij en zij uiteindelijk ook. En als meesteres kan zij bepalen wat ze wel wil en wat niet en zul jij je moeten schikken.

Verder zou ik die travestie in combinatie met klaarkomen heel drastisch inperken. Travestie op zich: prima. Als je maar zorgt dat je echt nooit in combinatie met die travestie of die vrouwenrol klaarkomt.

Sterkte en groetjes,

Mik

Als je meer wil lezen kun je op mijn travestienotities zoeken. Google geeft hem wel.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Ja goede tip want iedereen weet dat je van teveel masturberen transseksueel wordt...
:D
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Travestie en BDSM

Bericht door pipa »

petra666 schreef:
Mijn vrouw steunt me in alles wat ik doe en wil ook heeft ze het er wel moeilijk mee.

petra
...................................................................................
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
petra666
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo feb 12, 2012 9:34
Locatie: Omgeving zwolle
Contacteer:

Bericht door petra666 »

Hallo mik,
bedankt voor je uitgebreide antwoord maar je neem bepaalde zaken wel heel makkelijk op. Mijn vrouw is ook mijn Meesteres maar dat doe je niet zo maar. BDSM (en ook transsexualiteit) is ook een parafilie net als bepaalde andere afwijkende zaken. Homofilie is nog niet zo lang van de DSM-IV lijst afgehaald bijv. De meeste wetenschappers denken dat BDSM is aangeboren net als homofilie. Officieel gezien is BDSM nog steeds strafbaar in Europa. Kijk maar eens naar de film "De SM rechter" daar wordt er wel iets duidelijker van, maar dit terzijde.

Mijn vrouw heeft dus de dominante rol op haar genomen en dat gaat aardig goed. BDSM en sex zijn, voor mij, overigens 2 totaal verschillende zaken. 9 van de 10 keer als wij ons BDSM spel spelen kom ik niet klaar. Soms krijg ik zelfs geen erectie. Klaarkomen in vrouwen kleren komt dus ook niet voor.

CBT is meer dan een vacuumpompje. CBT is meer de extremere vorm sex zoals jij dat noemt. Hier is ook kans dat je iets blijvends oploopt maar dat neemt een sub voor lief. Bepaalde striemen die niet mee gaan zijn heel belangrijk voor mij, want daar zit een verhaal achter van echte liefde en dat kun je volgens mij alleen begrijpen als je een echte BSM relatie hebt.

Ik wil eigenlijk weten of er mensen zijn hier die in hetzelfde schuitje zitten als mij/ons. Waarom vind ik het fijn om door een vrouw vernederd te worden en geslagen tot je uiteindelijk in een soort trance komt (subspace genaamd) zonder echt sex te hebben.
Kan lichamelijke pijn geestelijke pijn tijdelijk uitschakelen ?
Want het doet mij veel pijn omdat ik niet mezelf kan zijn, of i.i.g. niet durf op dit moment.

petra
Kiara
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 28, 2012 21:11
Locatie: Regio Deventer

Bericht door Kiara »

petra666 schreef:Hallo mik,
bedankt voor je uitgebreide antwoord maar je neem bepaalde zaken wel heel makkelijk op. Mijn vrouw is ook mijn Meesteres maar dat doe je niet zo maar. BDSM (en ook transsexualiteit) is ook een parafilie net als bepaalde andere afwijkende zaken. Homofilie is nog niet zo lang van de DSM-IV lijst afgehaald bijv. De meeste wetenschappers denken dat BDSM is aangeboren net als homofilie. Officieel gezien is BDSM nog steeds strafbaar in Europa. Kijk maar eens naar de film "De SM rechter" daar wordt er wel iets duidelijker van, maar dit terzijde.

Mijn vrouw heeft dus de dominante rol op haar genomen en dat gaat aardig goed. BDSM en sex zijn, voor mij, overigens 2 totaal verschillende zaken. 9 van de 10 keer als wij ons BDSM spel spelen kom ik niet klaar. Soms krijg ik zelfs geen erectie. Klaarkomen in vrouwen kleren komt dus ook niet voor.

CBT is meer dan een vacuumpompje. CBT is meer de extremere vorm sex zoals jij dat noemt. Hier is ook kans dat je iets blijvends oploopt maar dat neemt een sub voor lief. Bepaalde striemen die niet mee gaan zijn heel belangrijk voor mij, want daar zit een verhaal achter van echte liefde en dat kun je volgens mij alleen begrijpen als je een echte BSM relatie hebt.

Ik wil eigenlijk weten of er mensen zijn hier die in hetzelfde schuitje zitten als mij/ons. Waarom vind ik het fijn om door een vrouw vernederd te worden en geslagen tot je uiteindelijk in een soort trance komt (subspace genaamd) zonder echt sex te hebben.
Kan lichamelijke pijn geestelijke pijn tijdelijk uitschakelen ?
Want het doet mij veel pijn omdat ik niet mezelf kan zijn, of i.i.g. niet durf op dit moment.

petra
Lichamelijke pijn kan geestelijke pijn uitschakelen...voor een hele korte tijd.
Maar ik denk dat je dan aan symptoon bestrijding doet, iets wat niet alleen niet goed is, maar eigelijk ook slecht. Mentale pijn verdwijnt na een lang tijd, als de bron van de pijn maar verholpen kan worden.
Ik zit zelf ook in de BDSM, en mijn Meester steunt me gelukkig volledig in deze nieuwe wereld.
Maar de biologie van een mens is merkwaardig kwetsbaar, doe alsjeblieft geen permanent, schadelijke dingen. dat is gewoon zonde.

Groetjes,

wuffy
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

TG_Bella schreef:Hoi! Privé-bericht gestuurd. :wink:

En waarom mogen we niet in het openbaar mee genieten van jou stoute gedachten, Bella?

Da's niet sociaal!

Op dit forum doen we alles gezamelijk hoor!
Gebruikersavatar
TG_Bella
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do aug 18, 2011 17:29
Locatie: Den Haag

Bericht door TG_Bella »

Robijntje schreef:
TG_Bella schreef:Hoi! Privé-bericht gestuurd. :wink:

En waarom mogen we niet in het openbaar mee genieten van jou stoute gedachten, Bella?

Da's niet sociaal!

Op dit forum doen we alles gezamelijk hoor!
Ja, inderdaad! Yer right gurl. :roll:

Nou, uit ervaring kan ik zeggen dat submisieve gevoelens en het gevoel dat je een eigenlijk vrouw bent gescheiden zijn. Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Als je dominante gevoelens zou hebben als T dan kan je daar ook allerlei conclusies aan verbinden die heel logisch lijken. En daarbij komt ook nog eens dat het transformeren naar vrouw, in BDSM ook gewoon spel kan zijn. Je zal ze de kost geven die in spel graag getransformeerd willen worden naar pony!
Ik vind trouwens dat de koppeling "fantasie - orgasme - realiseren" wel een beetje erg kort door de bocht, hoor.
Wat ik wel logisch vind is de relatie tussen lijfelijk gestraft worden in je jeugd en masochisme. Je werd vergeven door pijn te lijden, en dat blijft dan een manier om jezelf te vergeven.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

TG_Bella schreef:
Robijntje schreef:
TG_Bella schreef:Hoi! Privé-bericht gestuurd. :wink:

En waarom mogen we niet in het openbaar mee genieten van jou stoute gedachten, Bella?

Da's niet sociaal!

Op dit forum doen we alles gezamelijk hoor!
Ja, inderdaad! Yer right gurl. :roll:

Nou, uit ervaring kan ik zeggen dat submisieve gevoelens en het gevoel dat je een eigenlijk vrouw bent gescheiden zijn. Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Als je dominante gevoelens zou hebben als T dan kan je daar ook allerlei conclusies aan verbinden die heel logisch lijken. En daarbij komt ook nog eens dat het transformeren naar vrouw, in BDSM ook gewoon spel kan zijn. Je zal ze de kost geven die in spel graag getransformeerd willen worden naar pony!
Ik vind trouwens dat de koppeling "fantasie - orgasme - realiseren" wel een beetje erg kort door de bocht, hoor.
Wat ik wel logisch vind is de relatie tussen lijfelijk gestraft worden in je jeugd en masochisme. Je werd vergeven door pijn te lijden, en dat blijft dan een manier om jezelf te vergeven.
Hoi!

Zal maar even eerlijk zeggen dat ik me vanaf kinds af aan al een meisje hebt gevoeld... maar ik ben toch als jongen gaan leven noodgedwongen en ik heb altijd onderdanige gevoelens gehad, wilde ook altijd de vrouwelijke rol hebben binnen een relatie. Dat is na mijn transitie eigenlijk nog onveranderd. De scherpe kantjes zijn er alleen af. Het is nu een gezond en natuurlijk en zelfs "normaal" verlangen geworden (want best wel geaccepteerd bij vrouwen).

Dat 'fantasie - orgasme - realiseren" vind ik ook de grootst mogelijke onzin.
Plaats reactie