veteranen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

veteranen

Bericht door Aris »

gisterenavond ging het op de besloten veteranen Fb pagina ook over poetin en de anti homo wet.
Ik ben er dus op in gegaan over hoe ik ben en wat ik ben, zag dat er meerdere reageerden die meteen lieten blijken dat ze of homo, bi of lesbisch waren. Ondanks dat ik zelf Libanon veteraan ben, had ik het rare idee daar niet geaccepteerd te zullen worden , wat dus onzin is. kort om ik heb even een kort duidelijk stukje geschreven, en ben er op in gegaan. en zo als eigenlijk al te voorstellen was, de meeste hadden al zo,n idee en volgde me al tijdje op FB :) in positieve zin :) pffff misschien onbegrijpelijk maar voor mij een hele opluchting :) heerlijk heb er gisterenavond meteen een wijntje op gepakt :)
Wordt nu wel van me verwacht ( niet verplicht hoor ) dat ik volgende keer dan ook gewoon als vrouw kom.
Of in ieder geval zo als ik het graag wil, en dat wil ik dus heel graag :)
henkkkie
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: za mar 16, 2013 11:08
Locatie: Uden

Re: veteranen

Bericht door henkkkie »

Altijd mooi om positieve berichten van anderen te ontvangen, en zeker wanneer je het eigenlijk niet verwacht van deze of gene.
En vaak is het zo dat wanneer er een er openlijk voor uit komt er dan wel meerdere zullen volgen.
En mocht je toch afkeuring krijgen weet je ook meteen hoe dat hij of zij is. Doordat je er openlijk voor uit komt betekent dan niet dat jij als persoon veranderd.
En dat is toch vaak iets waar ze niet over nadenken.

Het gevoel van opluchting kennen we allemaal maar al te goed :) en verveelt nooit :D
Ik wens je onwijs veel plezier bij je/jullie volgende bijeenkomst.

Altijd leuk om zoiets te lezen.

Groetjes!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: veteranen

Bericht door Anja Kok »

Ja, het is altijd positief om te merken dat begrip en tolerantie ook kan bestaan, daar waar je het niet had verwacht. Ik was gisteren nog bij een vriendin waarvan haar aanstaande man militair is en zo hetero als wat, maar ook hij accepteert het gegeven van mijn transgender zijn zonder probleem. Ik ben zelfs gevraagd als getuige voor hun huwelijk, zo zie je maar weer, wees gewoon jezelf.
Plaats reactie