Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pamella Winter
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma okt 27, 2014 21:54

Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door Pamella Winter »

Hoeveel tijd besteed je aan travestie?
Is dat een half uur per dag, elke dag of maandelijks?
Wat doe je dan? omkleden , website bezoeken, enz ?
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door Dorothy »

Ik streef er naar eens per maand minstens 3 dagen aaneengesloten als vrouw te leven en probeer deze dagen zowel nuttig als recreatief in te vullen. Voor en na de 'en femme' periode gaat ook tijd zitten in voorbereiding en afsluiting. Gemiddeld kom ik daarmee op ca. 10% van mijn leven.

In ruimere zin is de travestie innig verweven met mijn hele leven. Bij veel beslissingen laat ik de travestie meewegen, zoals de inrichting van mijn woning.
A candle loses nothing by lighting another candle.
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door pantyboy »

ik besteet daar zoveel mogelijk tijd aan en dat is een aantal uur per dag
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door pantyboy »

ik besteed er geen extra tyd meer aan gewoon smorgens en savond s bij het aan en uitkleden
Kim Le Clerque
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 19:15
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door Kim Le Clerque »

Toen ik nog als travestiet leefde kleedde ik me steeds vaker om, Van de "proberen het 1 minuut aan te houden" angstig voor mn moeders kledingkast, totdat het jaren later heel normaal was om gewoon altijd binnenshuis omgekleed te zijn. Geen make up ofzo, geen pruik, maar gewoon een jurk(je), of een lange damestrui. Ik woonde op een soort hippie woonwagenterrein in een omgebouwde schaftkeet, en iedereen wist wel dat ik dat deed, en langzaam maar zeker werd het zo gewoon dat ik dagelijks bezoek ontving in jurkjes en dingetjes. Soms heb ik wel meegemaakt dat mensen, jongens vooral, hun lachen niet konden inhouden, maar het was dan altijd een warme lach. ... Het stond me ook best goed, zeiden sommigen, vrouwen vooral...

Eigenlijk was dat een heel leuke tijd, het voelde vrij, steeds vrijer, binnen bepaalde grenzen (ik ging niet over het terrein in dameskleding, alleen op mn eigen stekkie) en de dameskleding gaf me iets bijzonders, tenminste dat vond ik zelf.

Inmiddels ben ik in transitie geweest, dus nu is het allemaal best wel gewoon kleding. Maar soms mis ik dat aspect wel, alles werd zo vreselijk serieus ineens, en dat is tot nu toe gebleven. Daarom heb ik een tijger onesie met tijgersloffen gekocht :lol: Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. En om nou eens in de zoveel tijd mannenkleren aan te doen, hmm, kweetniethoor. Ik denk niet dat dat hetzelfde is ook, want kleren maken me geen man.
marjanbl
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma feb 01, 2016 19:48
Contacteer:

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door marjanbl »

leuke vraag, ik zou 't liefst 23 en een half uur per dag in dameskledij willen lopen/slapen..maarja dat durf ik voorlopig niet. Met de gordijnen dicht is het eerste wat ik doe wanneer ik thuis ben me mannenkleren uitdoen en in de gang of wasmachine leggen, dan ben ik meestal 5 minuten bezig om lingerie uit te zoeken en 10 minuten om te besluiten of het een rok of jurk wordt. Oja als eerste doe ik trouwens mijn bh met foamvullingen aan die altijd op de tafel in de gang liggen :oops: verder kan ik helaas mijn pruik vaak niet vinden daarom draag ik die zelden want de gemiddelde zoektocht ernaar duurt wel een half uur omdat ik die vaak,als er onverwacht wordt aangebeld, in paniek als eerste afdoe en ergens verstop, onder de dekens of de bank of waar dan ook ik mij bevind hihi dus dat vergeet ik vaak.

Sleehakken zoeken, ik heb 2 dezelfde paren dus die liggen altijd wel bij de hand. Opmaken doe ik (nog) niet en soms doe ik wel oorbellen in dit moet voor de spiegel in de badkamer en dan kom ik erachter dat de baard moet worden geschoren.. weer een half uurtje verder dus dat doe ik niet vaak. Kortom kan ik mezelf binnen vijf minuten crossdressen en dan draag ik die kleding het liefst de rest van de dag:D grtjs mar
Kim de Jong
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 11, 2015 13:29

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door Kim de Jong »

Bij mij verschilt het heel erg.

Het komt en gaat bij mij in vlagen. Er zijn weken dat ik bijna de gehele tijd en-femme ben, maar ook soms een hele maand niet.. Soms loop ik de hele dag al “voorwerk” te doen, bedenken wat ik aantrek als ik thuis kom enzo. Dit wil nog niet zeggen dat ik bij thuiskomst er ook nog zin in heb helaas..
Ik denk dat ik gemiddeld aan 2 dagen in de week kom.. 1 avondje en 1 dag in het weekend. Soms ook tijdens mn werk, maar dan onder mn gewone kleding.

Waarschijnlijk kennen jullie het maar al te goed, heb ik het plan om me vanavond om te kleden, komt er onverwacht bezoek. Net je pruik op, deurbel.. haha Dat is ook de reden dat ik make-up redelijk beperk tot wanneer ik uitga.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door tonia »

Wanneer ik het huis niet uit hoef en geen visite verwacht ben ik 24 uur per dag gehuld in dameskleding. Oorspronkelijk kom ik uit het zuiden van
Nederland en dat de vrouwen daar zich een stuk modieuzer en vrouwelijker kleden dan in de rest van het land. Daarom heeft deze kleding voor mij ook altijd een bepaalde aantrekkingskracht gehad. Je ziet vaak vrouwen in jeans lopen, en dan denk ik; wat is hier nou vrouwelijk aan.

De kleding die ik graag draag moet vrouwelijkheid uitstralen, niet het grauwe en kleurloze dat je nu vaak ziet.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door tonia »

Wanneer ik het huis niet uit hoef en geen visite verwacht ben ik 24 uur per dag gehuld in dameskleding. Oorspronkelijk kom ik uit het zuiden van
Nederland en vind dat de vrouwen daar zich een stuk modieuzer en vrouwelijker kleden dan in de rest van het land. Daarom heeft deze kleding voor mij ook altijd een bepaalde aantrekkingskracht gehad. Je ziet vaak vrouwen in jeans lopen, en dan denk ik; wat is hier nou vrouwelijk aan.

De kleding die ik graag draag moet vrouwelijkheid uitstralen, niet het grauwe en kleurloze dat je nu vaak ziet.
Wie je morgen wilt zijn ligt helemaal aan jou.
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door kelsey »

Een strakke spijkerbroek met een leuk shirtje of blousje is ook vrouwelijk.
Groeten Kelsey
kelsey
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo dec 17, 2017 23:59

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door kelsey »

Een strakke spijkerbroek met een leuk shirtje of blousje is ook vrouwelijk.
Groeten Kelsey
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door crisscross »

Bij verschilt het met wat voor seizoen het is zomers bv. heel weinig en dan in de herfst winter en begin lente ook nog wel.
Per week 1 a 2 keer maar zelden de gehele dag,
Ik draag doordeweeks soms een mooie rode stretch broek met western boots erbij voel ik mij toch een beetje femme.
Gebruikersavatar
Gerdi
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door Gerdi »

Ik besteed er één avond in de week aan, en dat is voor mij genoeg.
Groetjes Roos
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 155
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Hoeveel tijd besteed je aan travestie

Bericht door patty »

elke avond en regelmatig in het weekend een dag
Plaats reactie