vrouwelijke gevoelens

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
willeke
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 12, 2015 5:17

vrouwelijke gevoelens

Bericht door willeke »

Hoi ik ben Willeke , zo noem ik me .
Ben een man en loop al jaren met mijn gevoelens rond .
heb pas een operatie gehad aan mijn prostaat en van af dat moment zijn mijn vrouwelijke gevoelens groter geworden .
volgens de dokter heb ik ook veel vrouwelijke hormonen .
kleed me ook als vrouw en heb kleine borsten .
wie heeft dit ook op latere leeftijd .
groetjes Willeke
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: vrouwelijke gevoelens

Bericht door pantyboy »

willeke

dat heb ik dus ook , hoe ouder ik word hoe meer vrouwlijke gevoelens ik krijg , ik draag ook heel veel damesondergoed en schoenen, als ik weer op de wereld zou komen , dan gegarandeerd als vrouw en niet als man
Homolientje
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 14:14

Re: vrouwelijke gevoelens

Bericht door Homolientje »

Daar herken ik me ook in.
Naarmate ik ouder wordt zijn mijn gevoelens en maniertjes vrouwelijker geworden en het wordt toch stilletjes aan steeds meer.
Mijn lichaam schijnt ook wat meer vrouwelijke hormoontjes te produceren en dat zie je ook wel aan mijn lichaamsbouw.
Draag al jaren dames singletjes, stringetjes, leggings, strakke broekjes instappers etc. en merk dat ik steeds meer mijn grenzen aan het verleggennaar buiten toe.
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: vrouwelijke gevoelens

Bericht door pantyboy »

hoi willeke

dat heb ik dus ook op latere leeftijd gekregen , het wordt alleen steeds erger ook
of erger , eigenlijk lekkerder , maar als ik goed nadenk en terugdenk dan had ik vroeger ook al dat ik alle vrouwen dingen leuk vond , en dat ik ook al gek was op vrouwenkleding
laatst zat ik terug te denken dat ik al toen ik nog vrij jong was al graag zat te kijken naar ouder vrouwen met dikke huidkleurige pantys bijvoorbeeld , toen dacht ik al dat ik die ook later wel wilde dragen , en dat doe ik nu ook idd
ik draag altijd damesondergoed en pantys en zoals nu ook heb ik huidkleurige pantys aan in open iet wat ouderwetse damessandalen met een hakje en dat loopt zalig
Plaats reactie