Wat is jouw ideaalbeeld?

Algemeen

Moderator: Moderators

hester

Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door hester »

Ik vraag me wel eens af hoe de meeste onder ons zich kleden m.a.w. wat is jouw kledingstijl. Zelf probeer ik me te kleden zoveel mogelijk naar een vrouw van mijn leeftijd en houd van klassieke elegante stijl. Wel in combinatie met hakken en een rok(je). Platte schoenen en broek vind ik niet vrouwelijk genoeg. Mezelf kleden als een hele jonge dame vind ik geen optie (meer).
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door jose6 »

hoi,
ik sluit mij aan bij jouw mening, ik probeer mij ook naar mijn leeftijd te kleden ,maar altijd een rok en pumps , ik maar wel dat het volledig moet gebeuren , make up en nagels er ook bij , anders voelt het niet goed ,
ik probeer het zo veel mogelijk te doen , en dat is meestal 2 tot 3 x per week , en het voelt iedere x als thuis komen ,als ik dat zo mag verwoorden ,
ik wens ieder veel plezier hier mee en begrip
gr jose
Rejt
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 01, 2016 8:14

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Rejt »

Ik zit zelf heel erg in de knoei met mijn ideaal beeld want ik heb een ideaal beeld hoe een jongen moet uitzien heel stoer en ruig maar dat wil ik niet zijn ik ben liever lief en zacht en meisjesachtig maar weet niet of t wel zo verstandig is dat aan de buitenwereld te laten zien want volgens mijn vader(ik ben pas 16) heeft dit mogelijk ernstige gevolgen en kan ik uitlachen worden belachelijk gemaakt worden enzovoort maar ik wil t naar buiten uiten hebben jullie tips?
Gebruikersavatar
laylasheers
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di sep 27, 2016 22:41
Locatie: N.O. Nederland

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door laylasheers »

Het liefst kleed ik me erg vrouwelijk, dus altijd rok met shirt of jurk en maak ik me ook altijd op met een lekker geurtje. De hoeveelheid make up is afhankelijk van de situatie. Met feestdagen iets meer. Pumps met hakken (10-12 cm.) is voor mij een must en natuurlijk ook met borsten en pruik. Bovendien epileer ik mijn hele lichaam elke 14 dagen, dus nergens haar!
Dan voel ik me heerlijk en kan ik daarvan enorm genieten.
Liefs, Layla
hester

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door hester »

Ik zat nog eens na te denken over mijn ideaalbeeld, daarbij dacht ik dat ik me wel eens zou willen kleden als koningin Maxima. Het is een grote vrouw die zich super vrouwelijk kleedt en we hebben dezelfde schoenmaat. Het lijkt me geweldig om eens in haar kledingkast(en) te snuffelen. Graag zou ik me een keer in haar stijl willen kleden. Ik houd eigenlijk wel van een elegante en klassieke representatieve stijl. Intussen ben ik wat gewicht verloren, waardoor kleren beter passen.
Ulla P.
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: zo dec 18, 2016 18:42

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Ulla P. »

Mijn ideaalbeeld zijn rokken zoals deze:
Afbeelding

broekrokken zoals deze:
Afbeelding

Verder jassen van bepaalde stoffen (absoluut geen katoen of wol) en bepaalde snit, maar die vind ik alleen nog heel af en toe op Marktplaats of zo.

Ik draag deze dan verder gewoon bij mijn normale kleding, hoe het mij op dat moment uitkomt.

Sorry voor de grote foto's. :oops:
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Ellen Kaufeld »

ideaal beeld is niet altijd haalbaar, maar ieder moet zich maar kleden in wat hij of zij prettig vindt.
Zelf was ik vorige week in Groningen bij een T@T bijeenkomst waar make up en stijladvies werd gegeven. het is belangrijk dat je weet wat voor type je bent en daar de passende kleding bij zoekt.

Ellen.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Ulla P.
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: zo dec 18, 2016 18:42

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Ulla P. »

kon hier geen foto plaatsen...
I.G.Norance
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: za dec 04, 2004 20:11

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door I.G.Norance »

Mijn echte ideaalbeeld? Véél beter dan zoals ik er nu uitzie.
Maar dit is het maximaal haalbare voor mij, en dus is het mijn reële ideaalbeeld.
En goed genoeg om -letterlijk- over de gehele wereld geen problemen te ondervinden.
Zelfs niet in badpak. Vermoedelijk ben ik dus strenger voor mijzelf dan anderen mij beoordelen :-) .

Maar qua kledingstijl dus gewoon passend bij mijn lijf én leeftijd.
Goede -merk- kleding hoeft niet altijd de hoofdprijs te kosten.
Voorbeeld: in een kringloopwinkel vond ik blouses van Gerry Weber voor € 4,50!
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door matthijsse »

mijn onderkleding is altijd huidkleurig met lange bhs en corseletten en dikke pantys
met rokjes en jurken heb ik niks
wel met hakken
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door ElissaW »

matthijse :

Waarom ben je vooral into gedeeltelijke crossdressing en niet volledig als vrouw opmaken als ik je dat vragen mag?

Zegt make-up, pruiken en een volledig geschoren lichaam en gezicht je niets?
Of stemtraining om vrouwelijker te klinken. Heb je daar niets mee?

Groetjes,
Elissa
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door matthijsse »

mijn ideaal beeld is mooie ronde borsten met maat 100c , ouderwets ondergoed en dikke huidkleurige pantys onder een mooie rok
en mooie zwarte pumps
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Transvrouw »

Ik draag het liefst enkellaarsjes of knielaarzen met een hak van +/- 6 cm, panty's 40 - 60 in de winter 20 of blote benen in de zomer. Jurken en (scaterrokken) rokken tot boven de knie. Verder heb ik driehoekige borstprotheses cup D, want dat past verhoudingsgewijs het best bij mijn lichaam. Ik draag altijd een pruik, liefst kort soms lang meestal blond. Ondergoed strings en "normale onderbroeken" van de Kik. Normaal, want dat vindt mijn vrouw beter staan. As ik een rok draag en een truitje, draag ik op de overgang tussen boven en onder een elastische riem. Door een riem te dragen maak je een onderbreking in het beeld, waardoor het net even beter afkleedt. Dominante kleuren zijn zwart en rood. Ook wel rode of blauwe panty's. Oorbellen meestal knopjes, maar ook wel hangers met lang haar. Ik kleed mij altijd en overal vrouwelijk, iedere dag. Ook naar mijn werk. Vandaag mijn lange haren op naar mijn werk, een zwarte trui-jurk met kol. Zwarte scaterrok, knie sokken met daaroverheen een 20 den panty. Lilla body van Ali express en een zelfde lilla kleurig vestje. Als mijn studio weer operationeel is, zal ik binnenkort wel eens wat foto's maken en laten zien. De combinatie van mijn avatar is wel één van mijn favorieten. De rode rok van bovenstaande foto is prachtig, maar draagt voor geen meter.
Gebruikersavatar
Janine B
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo nov 25, 2018 23:48

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Janine B »

Ik draag het liefst jurken en rokjes, mooie lingerie, borsten cup C, pruik en make-up en hakken (8 tot 10 cm). Dat probeer ik zoveel mogelijk op mijn leeftijd aan te laten sluiten. Af en toe draag ik pin-up jurken en sinds kort heb ik ook gewoon een leder look broek, met een paar leuke ruien en enkellaarsjes en een strakke jeans met knielaarzen. Kortom, verschillende stijlen en afhankelijk hoe ik mij voel. Ik probeer het geheel altijd leuk af te kleden met sierraden.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Wat is jouw ideaalbeeld?

Bericht door Joline »

Ja, kleden naar je leeftijd is wel een pre.

Bij mij hangt het van mijn bui af wat ik draag. Soms draag ik graag een rokje met een truitje, soms een broek met satijnen bloes. Ik heb wel gemerkt dat wijd uitlopende kleding bij mij beter staat (om voor wat vorm te zorgen), dus klokkende rokken en flared high waste broeken doen het bij mij heel goed.
Toch vind ik Chinese jurkjes ook heel fijn om te dragen.
Plaats reactie