Waar hoor ik thuis ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LindaLay
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 09, 2017 9:08
Locatie: Antwerpen

Waar hoor ik thuis ?

Bericht door LindaLay »

Hey allen,

Ik ben nieuw hier en hopelijk op de juiste plaats,en zal van in het begin starten.
Toen ik een jaar of 12 was ik in de kleerkast van mijn moeder aan het neuzen en zag haar BH's en paste er 1 aan en dat voelde goed en daarna deed ik het regelmatig. Een teken dat er wat loos is ,toch? Ook droeg ik graag spannende sexy mannenslipjes.
Dan ben ik getrouwd en na een tijd kriebelde het en trok de stoute schoenen aan en zei tegen mijn vrouw dat ik vrouwenkleren wou dragen en dat gebeurde ook,het bleef beperkt tot bh ,jarretellen gordel en kousen. Echt blij was ze niet maar het werd gedoogt.
Uiteindelijk gescheiden en bij mijn volgende relaties was ik alles precies vergeten tot eindejaar 2016,het kriebelde terug en heb bij Hunkemoller een paar beha's besteld en ZELF opgehaald. Beetje een verslaving geworden want heb er nu over de 100 !!! Beetje zoeken naar het juiste model want passen in de winkel is lastig.
Ik heb ook al verscheidene prothesen en heb nu de Amolux Diamond besteld in maat 10. Het was winter en met een dikke jas aan ging ik buiten met cupje D eronder wat heerlijk was,nu in de zomer is het lastig om buiten te komen met bh aan ,heb een paar overhemden gekocht met borstzakjes en daar valt een bh met platte vulling niet in op en ben zo met mijn vriendin een terrasje gaan doen en voelde heerlijk.Mijn vriendin schrok nogal toen ik het vertelde maar lijkt het te aanvaarden,ze wast zelfs mijn beha's !! En zegt soms ,kijk eens wat een mooie BH !! Mijn dochter van 42 weet het ook en is minder happy.
Ik ben trouwens 61 jaar en zéér slank 1,8 m hoog en 63 kg. Heb wel een beetje spieren,vooral mijn onderarmen die zijn dikker dan mijn bovenarmen,zoals bij Popeye ;-) ben bouwvakker.
Ik weet nog niet goed waar ik naartoe wil maar ben begonnen met Hop en BreastGro te nemen en heb ook Oestrogel besteld,en ja,ik ken de gevaren.
Voorlopig wil ik als man blijven buitenkomen als man,mét bh, (was het maar alweer winter zodat ik met mijn D weer buiten kan komen)maar mocht mijn relatie afspringen overweeg ik om verder te gaan en mocht ik 20jaar jonger zijn ging ik voor implantaten zoals ik me nu voel en de drang word sterk.
Dus heb ik een vraag,waar plaatsen jullie mij ? Mijn naam is Ludo,hebben jullie ideeen voor een meisjesnaam ? Niet Ludovica hé ;-)

Groetjes meisjes en jongens,
Linda
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Waar hoor ik thuis ?

Bericht door matthijsse »

het had mijn verhaal kunnen zijn want bij mij is het precies zo, ik zit ook in de bouw ,
1 ding moge duidelijk zijn : waar ik thuis hoor , is in een vrouwenlichaam en niet als man door het leven hoeven te gaan
ik vind het niet leuk meer om te leven als man
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Waar hoor ik thuis ?

Bericht door matthijsse »

het had mijn verhaal kunnen zijn want bij mij is het precies zo, ik zit ook in de bouw ,
1 ding moge duidelijk zijn : waar ik thuis hoor , is in een vrouwenlichaam en niet als man door het leven hoeven te gaan
ik vind het niet leuk meer om te leven als man
Plaats reactie