Aanbieden van Illegale zaken

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Aanbieden van Illegale zaken

Bericht door johnn »

Wij werden opmerkzaam gemaakt op een bericht (waarvoor dank aan de melder) dat er een topic op het forum was geplaatst waarin zaken werden aangeboden die hoogst illegaal waren.
Uiteraard is dit bericht verwijderd en degeen die het geplaatst had permanent verbannen.
Bij deze willen wij ook duidelijk maken dat het aanbieden - in welke vorm dan ook- van illegale zaken, spullen, diensten enz. enz. door ons NIET getolereerd wordt.
Verbanning is zonder meer de eerste maatregel die wij treffen en aangifte bij de politie behoort ook tot de mogelijkheden.
In principe geven wij nooit gebruikersnamen, mailadressen en/of IP adressen aan anderen, maar in dergelijke gevallen maken wij graag een uitzondering en gaan deze gegevens wel naar bevoegde instantie(s).
Laten we het leuk en gezellig houden en laat ons geen dingen hoeven doen die wij ook liever niet doen (maar niet zullen schromen te doen indien nodig)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Aanbieden van Illegale zaken

Bericht door Transvrouw »

Goed gedaan. Indien je kennis hebt van een strafbaar feit, heft dit automatisch iemands privacy op en ben je verplicht om hier melding/aangifte van te doen.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Aanbieden van Illegale zaken

Bericht door johnn »

Helaas weer een tip gekregen dat iemand illegale zaken aanbied.
Deze persoon is onmiddellijk op alle mogelijke manieren verbannen en de berichten verwijderd.
Zoals eerder al opgemerkt.....wij tolereren op geen enkele wijze het aanbieden van illegale zaken.
Wij gaan hier ook op geen enkele wijze in discussie en/of waarschuwen...... zo iemand wordt ook per direct -zonder bericht- van de site geweerd.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie