Betrapt

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Gisteren het bijna gedaan: iemand had gevraagd of ik mee ging naar koningsdag. Alleen was ik behoorlijk moe door een drukke week op het werk. Crossdresding geeft me soms weer wat extra energie, dus ik was helemaal omgekleed en opgetut. Ik zag er echt leuk uit. Ik was helemaal klaar voor uitgaan en femme! Alleen was mijn energie toch te laag, dus toch niet gegaan. Nu spijt dat ik het niet gedaan heb, want het voelde echt heel goed! Volgende keer beter πŸ˜‰
Excalibur212
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 6:32

Re: Betrapt

Bericht door Excalibur212 »

Jeetje dat is balen , dat lijkt mij best eng . Maar als ik het lees ,doe jij dat wel vaker . Ik vind erg knap van je , en om zo te zien op je foto valt jij echt niet op tusssen de massa .
Veel plezier de volgende keer :wink:
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Betrapt

Bericht door decadance »

Ik ben een keer op hele hoge pumps de hond uit gaan laten.
Na een dag shoppen met een vriendin een paar mooie pumps gevonden.
En na twee rondjes huiskamer zei mijn vriendin dat het tijd werd dat ik ook op stoeptegels leerde lopen en voor ik het wist liep ik buiten met haar honden.

Was een bevreemdend gevoel om samen op hoge hakken door het park te struinen.
Wij kwamen wel mensen tegen maar die leken niet eens op te letten op wat ik aan heb.

Tegenwoordig maakt het mij niet zo veel uit en pas ik de pumps ook gewoon bij silhouette in de winkel, altijd gezellig en zelfs al een paar keer aangesproken door dames die met verbazing staan te kijken waar ik op loop. πŸ˜‰

Volgens het personeel in de winkels kopen de crossdressers doorgaans de hoogste hakken πŸ˜‰
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Goed bezig! Ja, ik denk wel dat crossdressers het vaak een beetje "overdrijven" :wink: Wie de schoen past...

En misschien wordt de maatschappij langzaam steeds toleranter, maar zijn wij teveel gewend geraakt aan hoe het was. Wie weet is het overtien jaar helemaal ok!
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Betrapt

Bericht door decadance »

Het kan hoef zijn dat wij op dit punt geregeerd worden door angst over afwijzing.
Het feit doet zich echter wel voor dat ik nooit afgewezen ben omdat ik in een jurk wil lopen.
Noch ben ik vrienden kwijtgeraakt door dit fenomeen.

De wereld is zo slecht nog niet
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Het belooft weer een mooie dag te worden! Lekker weer voor een rok πŸ˜‰ Straks moet ik wel gaan werken, maar nu nog even een zomerse rok en shirtje aangetrokken. Straks wel omkleden, want zo ga ik echt niet naar mijn werk. Dat de buren het zouden zien is toch een graadje minder erg dan dat mijn collegas het zouden zien!
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Betrapt

Bericht door decadance »

Joline schreef: ↑di jun 11, 2019 7:21 Het belooft weer een mooie dag te worden! Lekker weer voor een rok πŸ˜‰ Straks moet ik wel gaan werken, maar nu nog even een zomerse rok en shirtje aangetrokken. Straks wel omkleden, want zo ga ik echt niet naar mijn werk. Dat de buren het zouden zien is toch een graadje minder erg dan dat mijn collegas het zouden zien!
Hoop dat je tijd had en genomen hebt om even te freubelen in jouw rok?
Kleurt toch de dag weer als je even in jouw element geweest bent 😊

Groetjes,
Deca
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Vorige week had ik wat kleren besteld bij Steps en dit weekend kwam het pakketje binnen: twee broeken, twee truitjes en een jurkje. Met name het jurkje staat echt heel leuk. En omdat het gisteren zondag was en ik geen plannen had voor die dag, lekker mijn jurkje aangetrokken en helemaal uitgedost met panties, ondergoed, sieraden etc.
Ik kon het niet laten om dit te appen aan een vriendin. Haar antwoord was dat ze best wel rond koffietijd 's middags langs kon komen om het resultaat te zien. Waarop ik spontaan antwoorde dat ik ook bij haar langs kon komen. Zij vond dat een goed idee.
Normaal gesproken ga ik alleen 's avonds wel eens naar buiten als Joline. In het donker is het toch een stuk veiliger voor je gevoel. Ooverdag val je meer op.
Maar ik had nu A gezegd, dus moest ik ook wel B zeggen. Ik was wel reuze zenuwachtig, maar ben toch gegaan.
Ze woont een paar straten van me vandaan, dus ik ben gewoon te voet gegaan (of "te laars" πŸ˜‰). De eerste stappen waren best eng, maar toen ik mijn weerspiegeling zag in een ruit dacht ik: "Jeetje, dat ziet er best goed uit!" Ik begon ineens ontzettend te genieten van het wandelingetje. Het voelde helemaal goed. Zelfs toen er een paar mensen op straat stonden bedacht ik me: "Je loopt er nu zo bij, dus own it! Draag het met trots!" Enfin, die mensen waren te druk bezig met hun eigen ding, dus ik viel hen niet op.
Die vriendin reageerde ook superenthousiast toen ik bij haar aanbelde. Ze vond me er echt leuk uit zien.
Op de terugweg (die gek genoeg spannender voelde dan de heenweg) wel flink aangestaart door een tienermeisje, maar ik heb gewoon vriendelijk teruggelachen en doorgelopen. Ze had echt een blik van: "Hier klopt iets niet, maar ik weet nog niet wat..."
Dus nu ben ook een keer overdag echt naar buiten geweest als Joline. Het was spannend, maar ook echt wel tof!
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Betrapt

Bericht door decadance »

Joline schreef: ↑ma mar 16, 2020 7:03 Ze woont een paar straten van me vandaan, dus ik ben gewoon te voet gegaan (of "te laars" πŸ˜‰).

Op de terugweg (die gek genoeg spannender voelde dan de heenweg) wel flink aangestaart door een tienermeisje, maar ik heb gewoon vriendelijk teruggelachen en doorgelopen. Ze had echt een blik van: "Hier klopt iets niet, maar ik weet nog niet wat..."
Goed gedaan, meis!
Wees je zelf en geniet van wie je bent!

Deca,
Gebruikersavatar
jaylynn
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jan 26, 2020 15:16

Re: Betrapt

Bericht door jaylynn »

Wow, wat goed van je!
Overdag naar buiten is voor mij nog een stap te ver.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Dankjewel, dames! Overdag naar buiten is zeker een behoorlijke stap, maar als je het doet moet je er gewoon voor gaan. Own it! Je mag er zijn, ook al ben je nog wat onzeker er over. Je doet er niemand kwaad mee. Het maakt je zeker geen slechter mens, op z'n minst maakt het je juist interessanter πŸ˜‰
Gebruikersavatar
Jenntv
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: di sep 24, 2019 6:30

Re: Betrapt

Bericht door Jenntv »

Hallo Joline

Super leuk dat je nu overdag naar buiten durft als vrouw :wink:

Ik heb het ook al een paar keer gedaan en vind het heel leuk.

Groetjes Jenny
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Betrapt

Bericht door Joline »

Hoi Jenny,

Ja, het is heel leuk, maar ook echt wel spannend! Ik merk zelf dat ik toch nog wel eea moet doen aan zelfvertrouwen, maar iedere stap is er weer eentje verder.

Neemt niet weg dat het heel fijn voelt om gewoon in een rok buiten te lopen. Het is prettig om mooie kleren te dragen en daarin rond te kunnen lopen. Afgelopen weekend ook weer gedaan. Ik ben in de auto gestapt en ben even een rondje gaan lopen buitenaf. Dat is toch wel leuk πŸ˜‰

Liefs,
Joline
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Betrapt

Bericht door annalisa »

Nou is betrapt misschien wel een groot woord.Ik liep zaterdag jl geheel omgekleed door de tuin Wat een heerlijk gevoel trouwens En ineens ging de verlichting naast het huis aan(een bewegingscensor ) Ik schrok mij rot er was gelukkig niemand in de pad.Het was een spin die daar zijn best zat te doen aan een gevangen mug :lol:
Buikje

Re: Betrapt

Bericht door Buikje »

Francina schreef: ↑do jan 24, 2019 19:58 Vanwaar die angst ? Ik vind het juist spannend om als vrouwtje gekleed betrapt te worden , het liefst nog door bekenden .Ik ga zelfs zo overdag naar buiten en voor mij hoeft het niet donker te zijn . Niemand heeft me nog niet herkend :wink:
Compliment Francina!
Geniet van je vrouw zijn.
Plaats reactie