Betrapt

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Betrapt

Bericht door mireille »

Het is toch een stukje controle over je geheim uit handen geven. Kan soms goed gaan, kan soms ook wel verkeerd uitpakken. Het went, en het is ook wel fijn om gewoon met de cis mensen dingen te kunnen delen.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Betrapt

Bericht door matthijsse »

excalibur , heb je er wel is 1 in het echt gezien ? er zijn er maar een paar van in nederland , dus de kans is vrij klein dat je er 1 ziet rijden
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: Betrapt

Bericht door rita100 »

ik stap soms in deauto en rij naar het bos om een wandeling te maken. heerlijk in mijn vrouw zijn opgemaakt en gekleed. Alleen spannend of dan nietnet de buurman de hond uitlaat.

groeten
Rita
Gebruikersavatar
Gerdi
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Betrapt

Bericht door Gerdi »

Ik ben nooit betrapt, in alle 50 jaren dat ik het verborgen hield. Nu weet alleen vrouwlief het en dat houden we zo. We willen niet dat onze familieleden in een afwijzingstraject terecht komen door de vooroordelen van veel dorpsbewoners hier. Dus ik blijf voorlopig nog binnenshuis. Helaas moet ik zeggen. Ik heb enorm respect en bewondering voor alle dames die wel buiten komen.
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 87
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Betrapt

Bericht door tonia »

Ook ik ben nooit betrapt. In een ver verleden heb ik mij wel drie maal in mijn vrouwelijke gedaante vertoond, maar mijn omgeving zag dit meer als een grap dan een expressie van mijn innerlijke gevoelens.

Toen ik het acht jaar geleden voor het eerst aandurfde, om in een 'echte' winkel dameskleding te gaan kopen, was mijn eerste aankoop een kokerrokje, een damesblouse en bordeauxrode enkellaarsjes. Slipjes en dames-kniesokken had ik al gekocht bij een andere winkel. Thuisgekomen heb ik deze kleren meteen aangetrokken en voelde mij zo euforisch, dat ik de stap waagde om mij buiten de deur te vertonen (let wel, ik droeg geen pruik of make-up).

Omdat het een warme dag was had ik in mijn flatwoning alle ramen opengezet, en door de tocht viel de voordeur in het slot terwijl ik buitenstond. Ik schrok hier wel even van, maar was benieuwd hoe mijn woonomgeving zou reageren op mij. Beneden, voor het flatgebouw, kwam een allochtone jongen naar mij toe die mij complimenteerde met mijn kledingkeuze. Hij vroeg zelfs of hij foto's van mij mocht maken. Dat wilde ik maar al te graag.

De andere buren, voornamelijk autochtone gelovige Nederlanders, keken mij aan alsof ik een vreselijke ziekte had, alsof ik psychisch gestoord was om er zo bij te lopen. Daarom beperk ik mij dan ook tot het binnenshuis dragen van dameskleding. Mijn buren zijn vriendelijk tegen mij als ze mij tegenkomen (in mijn mannenkleding), en dat wil ik graag zo houden. Net als Roos vindt ik het best wel jammer, dat ik in een dorp woon waar de bewoners vooroordelen hebben over mijn kleedgedrag. Het liefst zou ik gewoon de hele dag, ook als ik naar buiten ga om boodschappen te doen, dameskleding dragen, maar helaas kan dat hier niet.

Groetjes, Tony.
Gebruikersavatar
Gerdi
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

Re: Betrapt

Bericht door Gerdi »

Ik zou het ook best willen, maar de prijs is me te hoog. Mijn "geheim" maakte me al die jaren eenzaam en dat zullen de meesten hier wel herkennen. Dat wil ik mijn familie niet aan doen. Maar wat een moedige dames zijn er hier, en op straat natuurlijk.
Het komt ook omdat ik er niet bepaald vrouwelijk uitzie, en dus heel veel moeite moet doen om "passable" te zijn.
Dat komt de integratie van ons ook niet ten goede vrees ik.
Want als je het goed doet ziet men je niet...
Groetjes Roos.
Roos, daar ben je, eindelijk.
Lang heb je moeten wachten.
En toch was je er steeds
In mijn verborgen gedachten.
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Betrapt

Bericht door jose6 »

Hoi
Ik kleed mij minimaal 2 dagen als José
En ik heb mij jaren geschaamd en bang geweest om
Betrapt te worden , maar de drang is alleen maar sterker geworden en ben het langzamerhand gaan delen en ik moet zeggen dat bijna alle reacties goed waren en iedereen zei je heb je jaren voor niks geschaamd en je kan best goed door als vrouw , alleen je stem verraad je , en ik ben er steeds meer mee voor uit gekomen , en dat resulteert in dat ik in en rond het huis gewoon mijzelf kan zijn , en mensen kijken wel eens , maar dat weet je dat mensen altijd kijken ongeacht wie je ben zodra je je anders kleed
En ik wordt zelf uitgenodigd om bij versch buren gewoon zo koffie kan drinken . Dus samengevat heb ik mij al die jaren voor niks bang en ongerust gemaakt
Geniet nu er met volle teugen van en ik woon ook op klein dorp , dit wilde ik ff delen voor alle die de zelfde angst hebben om gezien te worden
Gr José
Plaats reactie