Lekker weer, toch?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

Wat een lekker weer! Ik kon het niet laten. Ik moest even de stad in. Toch maar even bij Steps gekeken. Moet ik eigenlijk niet doen, maar toch wat gekocht: een lange jurk en twee kortere jurkjes. En nu het toch zulk weer is, meteen bij thuiskomst even vlug passen (alles was de goede maat) en besloten dat het weer is voor de lange jurk. πŸ˜‰
Ik heb even geen zin om me hiervoor te moeten schamen, dus luxaflex open, deur open en even lekker buiten zitten! En als iemand me nu zo ziet, jammer dan. Ik vind dat deze jurk me goed staat en ik wil hem niet uit moeten doen omdat ik even buiten wil zitten.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 342
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door matthijsse »

daar ben ik het helemaal mee eens en ik ga strax lekker met mijn pantys onder een korte broek en aan mijn voeten schoenen met hakken de buitenlucht in
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

Gewoon lekker doen, meid! Het is er weer voor πŸ˜‰
Ik trek straks een van mijn andere nieuwe jurkjes aan en later in de tuin lunchen.

Gisteren had ik een paar fotos van mezelf gemaakt in de tuin en naar een vriendin gestuurd. Die gaf me wel een leuk compliment: "Als de buren je zo zouden zien, denken ze dat je een vriendin hebt". Fijn om te horen dat ik er ook goed uit zie wanneer ik me fijn voel in een jurk. Mooie opsteker, toch? πŸ˜‰
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door decadance »

Joline schreef: ↑zo feb 24, 2019 9:33 Gisteren had ik een paar fotos van mezelf gemaakt in de tuin en naar een vriendin gestuurd. Die gaf me wel een leuk compliment: "Als de buren je zo zouden zien, denken ze dat je een vriendin hebt".
Zulke vriendinnen kan je niet genoeg hebben . :)
Ik hou ook wel van een beetje bevestiging.
Buiten het feit dat het fijn is om de blijdschap te delen als je iets nieuws gekocht hebt, :wink:

Groetjes,
Deca.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

decadance schreef: ↑vr mei 24, 2019 11:29
Joline schreef: ↑zo feb 24, 2019 9:33 Gisteren had ik een paar fotos van mezelf gemaakt in de tuin en naar een vriendin gestuurd. Die gaf me wel een leuk compliment: "Als de buren je zo zouden zien, denken ze dat je een vriendin hebt".
Zulke vriendinnen kan je niet genoeg hebben . :)
Ik hou ook wel van een beetje bevestiging.
Buiten het feit dat het fijn is om de blijdschap te delen als je iets nieuws gekocht hebt, :wink:

Groetjes,
Deca.
Dat klopt helemaal, Deca! Een beetje bevestiging kan nooit kwaad πŸ˜‰ Het is zeker fijn dat met mensen te kunnen delen!
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

Ondanks dat het weer niet meewerkt, heb ik me toch lekker zomers gekleed. Ik heb vanochtend eerst uitgebreid mijn benen geschoren en daarna een blauwe, gebloemde rok en zwart truitje aangetrokken (net iets te koud voor een topje...). Als het zo bewolkt is, ben ik zelf wel het zonnetje 😁
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door decadance »

Joline schreef: ↑zo mei 26, 2019 12:39 Als het zo bewolkt is, ben ik zelf wel het zonnetje 😁
That's the spirit!
Je moet er zelf iets van maken.

Vandaag aan het opruimen en kleine klusjes aan het doen, dus weinig tijd en gelegenheid voor jurkjes.
Morgen maar verloren tijd inhalen, verwacht ook een paar nieuwe pumps binnen dus kijk er nu al naar uit! :D

Groetjes,
Deca.
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

Tja, het zonnetje schijnt weer fijn. Tijd voor een rokje, me dunkt. En dan het dilemma: zometeen ga ik weer weg. Festivalletje doen vandaag. Alleen moet ik me dan weer omkleden... Of ga ik me bijscheren en optutten? Het is er wel weer voor :wink:
Nee, toch maar niet. Er gaat iemand mee die niet weet dat ik graag vrouwenkleren draag. Dat zou toch iets te confronterend zijn. Beter om het eerst gewoon te vertellen. Hoewel ik nu liever mijn fijne rok draag, is het beter van niet... Dus nu even extra genieten dan maar!
Het zou wel schelen als een andere "dame" mee zou gaan. Safety in numbers. Maar dat is niet zo. Dus zometeen weer de broek aan.
Toch jammer dat je je niet altijd kunt kleden in wat je mooi vindt, maar dat is een bekend dilemma :wink:
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Francina »

Het is inderdaad heerlijk weertje .

Afbeelding
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door Joline »

πŸ‘ Gelijk heb je!
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Lekker weer, toch?

Bericht door decadance »

Francina schreef: ↑za jul 06, 2019 13:11 Het is inderdaad heerlijk
Ander ben jij het zonnetje in huis wel, zien wij 😊
Plaats reactie