Stalking?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Stalking?

Bericht door Manon »

Hey Dames.

Gisteren kreeg ik zin om mezelf op te maken en gewoon lekker eens te gaan wandelen langs de zeedijk waar het rustig is.
Dus ik neem de tijd om het beste uit mijn spiegelbeeld te halen.
Ik trek een paar zwarte enkellaarsjes aan, niet te hoog doch elegant, een paar lichtzwarte panty’s ( uiteraard met lingerie) en een mooi gebreid aansluitende grijze jurk.
Daarboven doe ik een zwart leren jasje aan en draag ik een rode handtas.

Gezien ik nog mijn make-up lessen moet volgen sla ik mij voorlopig uit de voeten met wat you tube filmpjes.

Een paar oorbellen, een lange halsketting en een mooi haarstuk maken het plaatje zoals ik wil.

Dan komen de eerste stappen uit mijn huis.
Deze vind ik nog altijd best spannend.
Ik ga naar m’n auto, stap in en leg m’n haar nog eens goed and off we go.

Eenmaal op mijn bestemming stap ik uit en ga ik een stukje wandelenen, ik trek wat selfies en ik ga terug naar mijn auto.
Het is heerlijk hoe snel het vertrouwd voelt om zo buiten te komen.

Wanneer ik in mijn auto stap merk ik dat het voertuig dat achter mij geparkeerd stond zich verplaatst en enkele tientallen meters voor mij komt staan.
Er stapt een vuile onverzorgde zware man uit, hij komt duidelijk richting mijn voertuig.
Enigszins onwennig, wat angstig en misschien ook nog wat bang om betrapt te worden start ik mijn motor en rijd ik snel weg.
Ik zie de man nog een armbeweging maken maar rijd toch door, in mijn spiegel zie ik hem terug naar zijn auto lopen, hij start zijn motor en rijdt me achterna...
gezien ik wat voorsprong heb rijd ik een straat links in en vervolgens nog een straat links.
Ik wacht daar even en denk “goed, de creep zal nu wel weg zijn” en ik zet mijn baan verder op de baan waar ik van kwam.
Korte tijd later zie ik zijn voertuig terug opduiken in mijn achteruitkijk spiegel...
Getroffen door ongeloof en toch een beetje verbijstering zet ik mijn weg verder,... het verkeerslicht in de verte staat op groen, ik voel aan dat ik geen geluk zal hebben en het licht rood zal zijn al voor ik er voorbij ben.

M’n gedacht zijn nog niet koud en het licht springt naar oranje, ik voel de bui al hangen...
Er rijdt een voertuig voor mij, dat ook voor het rood stopt, ik kijk terug in mijn spiegel en zie de vetzak naderen, hij zet zijn voertuig naast het mijne en draait zijn raam omlaag.
Hij spreekt me aan:”Ik moet iets vragen, zoek je iemand...?”
Hierop kijk ik hem aan, schud ik het hoofd en draai mijn raam omhoog.
Ik sta klaar om rechts af te slaan, hij staat om rechtdoor te rijden.
Het licht springt op groen, ik sla rechts af en hij kapt zijn weg af, opnieuw volgt hij mij.
Een koude rilling gaat over m’n rug heen.
Uiteindelijk kan ik het voertuig afschudden .
Het liet een zware indruk op mij na.
Hoe je het ook draait, ik ben een man en kan me verweren, ...
hoe was dit afgelopen als dat een jonge dame was ...
Door dit voorval hekel ik de manier waarop mannen met vrouwen omgaan.

Als ik vroeger zo’n verhaal hoorde twijfelde ik steeds of dacht ik dat er een schepje bovenop werd gedaan.
Dit is een les geweest die me de rest van m’n leven zal bijblijven.

Manon
Gebruikersavatar
Louise Loverix
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo feb 23, 2020 17:42
Contacteer:

Re: Stalking?

Bericht door Louise Loverix »

Wat een vervelend voorval, Manon.
Gelukkig zonder slechte afloop.
Toen ik voor het eerst naar buiten ging, voelde ik me ook wel heel erg bekeken door mannen die staan te niksen op straat, met een sigaret in hun handen. En dan vroeg ik me af of ze alle vrouwen zo bekeken, of dat ze zagen dat ik geen gewone vrouw was.
Hoe dan ook erg vervelend, en het is misschien typisch voor beginners als ons om ons nog onzeker te voelen.
Laat het wel geen reden zijn om het te laten.
You're too awesome to stay inside.
Groetjes,
Louise
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: Stalking?

Bericht door Joline »

Jasses, wat een naar verhaal... Gelukkig ben je er alleen met de schrik vanaf gekomen. Wat een ontzettende plurk, die gast... Dat zulke mannen bestaan!
Maar ik sluit me aan bij Louise. Er is geen reden om Manon "thuis" te laten. Je mag er gewoon zijn!

En ja, crossdressing (of welke naam je het ook maarwilt geven) zorgt wel voor meer begrip voor vrouwen en hoe zij de wereld ervaren. Wat dat betreft zouden meer mannen dat moeten doen 😉
Gebruikersavatar
jaylynn
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jan 26, 2020 15:16

Re: Stalking?

Bericht door jaylynn »

wat een nare ervaring, maar laat je hierdoor niet stoppen om nog naar buiten te gaan.
Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Re: Stalking?

Bericht door Manon »

Hoi

Dank je voor jullie reacties,
Ik ben niet van plan om niet meer buiten te komen.
Ik plan morgen na m’n werk een stapje in de stad te zetten , gewoon ff door de wandelstraat stappen bij helder weer.

Ik kijk er nu al naar uit.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 834
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Stalking?

Bericht door mireille »

Een eyeopener he? Ja dit is helaas "vaste koek" voor de meeste vrouwen, soms zo overduidelijk als jij hebt meegemaakt, soms ook gewoon heel geniepig.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Re: Stalking?

Bericht door Manon »

mireille schreef: vr jul 10, 2020 21:07 Een eyeopener he? Ja dit is helaas "vaste koek" voor de meeste vrouwen, soms zo overduidelijk als jij hebt meegemaakt, soms ook gewoon heel geniepig.
Hey Mireille,

Het is idd een eyeopener maar ik ga het daarvoor niet laten om als Manon naar buiten te gaan, meer zelfs, ik liet me gisteren volledig gaan, heb me helemaal opgemaakt en Manon laten shoppen in de Hema :-p
Heerlijk gevoel, ik kreeg geen vreemde blikken , kom op mij gemak nagellak en panty's shoppen, dat kan ik niet ongestoord of op mijn gemak als man.

Maar de stalking ervaring op zich is idd zeer naar.
Als ik daar ooit getuige van ben dat een man een vrouw zo behandeld ... 't zal z'n beste dag niet zijn.

Groeten Manon
ingridtv
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: zo sep 08, 2019 19:11

Re: Stalking?

Bericht door ingridtv »

Ken jij een vrouw die al niet eens eerder lastig gevallen werd of dergelijke onaangename situaties in meer of minder mate ??
Vraag maar eens na !
Onthutsend.

Ingrid
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Stalking?

Bericht door Francina »

Hey Manon
Gisteren kreeg ik zin om mezelf op te maken en gewoon lekker eens te gaan wandelen langs de zeedijk waar het rustig is.
Dus ik neem de tijd om het beste uit mijn spiegelbeeld te halen.
Ik trek een paar zwarte enkellaarsjes aan, niet te hoog doch elegant, een paar lichtzwarte panty’s ( uiteraard met lingerie) en een mooi gebreid aansluitende grijze jurk.
Daarboven doe ik een zwart leren jasje aan en draag ik een rode handtas.

Gezien ik nog mijn make-up lessen moet volgen sla ik mij voorlopig uit de voeten met wat you tube filmpjes.

Een paar oorbellen, een lange halsketting en een mooi haarstuk maken het plaatje zoals ik wil.
Al kwam jij naar buiten in een brandweerkostuum en een helm .Anderen zullen dat vreemd vinden , maar daarom moeten ze jou niet gaan lastig vallen .

En je moet je niet bang gaan voelen dat je zal betrapt worden , ik was dat vroeger ook tot ik eens een complimentje kreeg van de buurvrouw dat ik een goede smaak heb en vele vrouwen misschien jaloers op mij zouden zijn .
Een vuile onverzorgde man, die in zichzelf dacht , het is maar een weerloos vrouwtje en ik ga hier eens proberen aan mijn trekken te komen . Moest ik het geweest zijn , ik had laten merken dat ik een man ben . Niets om zich hierin te schamen dat jij je goed voelt om zich vrouwelijk te gaan kleden .
Plaats reactie