Foto sturen of niet?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kwebbel
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 05, 2020 16:03

Foto sturen of niet?

Bericht door Kwebbel »

Hoi hoi,

Mijn vriendin waar ik nu 2 jaar samen mee ben vindt het opwindend als ik iets vrouwelijks aan doe in bed. Dat doe ik dan ook regelmatig. In het begin moest ik er aan wennen maar het bevalt me steeds beter :wink:

Deze morgen heb ik me helemaal omgeturnd tot vrouw incl.make up en pruik. Ik heb daar een paar heerlijke foto's van gemaakt die ik naar mijn vriendin wil sturen.
Maar ik twijfel daar een beetje aan. Ik weet niet zo goed hoe ze gaat reageren. Haar kennende wordt ze daar opgewonden van maar omdat het voor mij nog redelijk nieuw is om als vrouw door het huis te gaan heb ik mijn twijfels.

Ben benieuwd naar jullie mening wat te doen...

X
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Foto sturen of niet?

Bericht door decadance »

Kwebbel schreef: wo okt 07, 2020 16:26 Hoi hoi,

Mijn vriendin waar ik nu 2 jaar samen mee ben vindt het opwindend als ik iets vrouwelijks aan doe in bed. Dat doe ik dan ook regelmatig. In het begin moest ik er aan wennen maar het bevalt me steeds beter :wink:

Deze morgen heb ik me helemaal omgeturnd tot vrouw incl.make up en pruik. Ik heb daar een paar heerlijke foto's van gemaakt die ik naar mijn vriendin wil sturen.
Maar ik twijfel daar een beetje aan. Ik weet niet zo goed hoe ze gaat reageren. Haar kennende wordt ze daar opgewonden van maar omdat het voor mij nog redelijk nieuw is om als vrouw door het huis te gaan heb ik mijn twijfels.

Ben benieuwd naar jullie mening wat te doen...

X
Niet om het een of ander, maar jij woont er mee samen. :-?
Dus als er iemand zou moeten zijn die weet hoe zij reageert, ben jij dat.
Op een of andere manier verwacht ik hier niet heel veel reply's op.

Groeten,
Deca.
Plaats reactie