Sociale rollen

Algemeen

Moderator: Moderators

capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Isabelle Raulin dAymeries, mijn ex ging me altijd voor en zij is nou niet het iebelige typetje, die eerst kijkt of het veilig is.
Mjaa...ik had het al een plaatsje gegeven hoor :D , de dreiging zou van achteren komen, yes dus een achterhoede gevecht...Bin Laden op zijn best....gelukkig heb ik altijd mijn toverstaf bij me, en sla ze de hersenen mee in, of tover ze in een kikker, neeee geen muis :wink:

Hihi, meiden wat dachten jullie van een 1 wieler als fiets, geen stang die je in de weg zit.....en we kunnen ook nog met het centenbakje in het rond...is ook wel nodig hoor, kleren zijn zoo duur.

het elfje
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Eh, ik denk dat ik inmiddels wel voldoende fietsen in huis heb. Voor een damesmodel heb ik absoluut geen plaats meer in mijn nu al te kleine huisje. Maar zo vlug ik me op straat waag in female outfit zal ik er zeker eens over nadenken. :wink: :wink: :wink:

Wanneer ik als Kathleentje gekleed loop probeer ik ook steeds zo vrouwelijk mogelijk over te komen. Ik ben nu al naar twee T&T avonden geweest en hetgene waar de meesten het het moeilijkste mee hebben lijkt me, is de vrouwelijke gang. Zelf mag ik ook nog wel wat oefenen denk ik. De kunst is zo weinig mogelijk de aandacht te trekken. (Althans niet op die manier). Geen aandacht trekken. So wie so al moeilijk voor mij (hihi)!!! :wink: :wink: :wink:

Wat de etiquette betreft, eenmaal omgekleed komen de vrouwelijke maniertjes vanzelf wel. Ik heb nog geen klachten gehad over lomp, onbehouwen mannellijk gedrag. Toch al niet aan mij besteed. (l.o.l.).

Zo, en nu ga ik lekker barbecueën, het is er het weer voor. :wink: Jammer genoeg wel in mannen-outfit. :cry: :cry: :cry:

Ciao!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Eet smakelijk!!
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Het heeft gesmaakt. Wel slecht voor Kathleentjes lijn!!! Zondigen mag, voor één keer!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
I am proud to be transcommunity girl
Plaats reactie