Wie heeft ervaring met het stoppen met Androcur?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Wie heeft ervaring met het stoppen met Androcur?

Bericht door Gast »

Hoi allemaal,

Ik gestopt met Androcur, omdat het proces momenteel te snel gaat voor me. Wie heeft ervaring met het stoppen met Androcur?

Drie vragen:
1. Hoelang duurde het voordat je libido weer terugkeerde? Keert je testosteron weer terug op het oude niveau?
2. Wat waren de bij-effecten van het stoppen. Ik ben nu aan het afbouwen (1/2 dosis) en voel me onrustig en emotioneel wiebelig. Komt dat hiervan?
3. Wat was je afbouw schema?

Super bedankt alvast voor je reply, want ik zit hier erg mee.

Reneetje
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Reneetje

11 a 12 jaar geleden ben ik een keer gestopt met de hormone voor enkele maanden....her was de totale horror voor mij....ik heb voortdurend emotioneel overreageerd en mun libido was opeens na enkele weken hoger dan ooit....niet dat die nu laag is, maar dit was toen echt niet te pruimen.....

....als jij nou de halve dosis androcur gebruit, dan blijft je testo laag....androcur werkt ook met heel kleine doseringen hoor...ook een toevoeging van estradiol in kleine hoeveelheden maakt dat....estradiol is een veel potentere hormoon dan testosteron en verdringt testosteronproductie via een biochemisch proces in de hersenen...vandaar....

....mijn afbouwschema was van volle dosering na niks....met op en afbouwen verleng je alleen maar die periode en ellende van innerlijke unrust en zo....

veel succes en sterkte met wat je bezig bent

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie