Borsten gezocht en gevonden

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Borsten gezocht en gevonden

Bericht door Frederique_ »

Het is weer tijd voor nieuwe borsten. Ik had weer besteld bij zelfhechtendeborsten.nl , waar ik jarenlang goed geholpen ben (ofschoon ik 1 jaar 6 weken gewacht heb voor er reactie kwam en ik een keer een aanvaring kreeg toen de verkoopster mij ervan beschuldigde dat ik de oude borsten via marktplaats zou verkopen - wat ik nooit gedaan heb). Het grootste voordeel voor mij was dat de borsten snel (en thuis) geleverd werden. Helaas kreeg ik nu weer geen enkele reactie, na twee en halve week heb ik een ultimatum gesteld: of binnen 3 dagen een reactie, of annuleren van de order. Ik kreeg geen reactie...

Vorige week woensdag ben ik bij Mariposa geweest. Ik vroeg om maat 3 van mijn Amoena's en tot mijn schrik bleek dat de maat anders was (veel kleiner) dan de borsten die ik nu heb (het bleek een ander type te zijn: clasic ipv tria contact of contact 3S zoals het nu heet). Om nu blind een maat 5 of 6 te bestellen vond ik wat ver gaan, ik koos ervoor om eerst nog verder te zoeken. Ook travisage had helaas niets op voorraad.

Ik heb op amoena.nl gezocht, uiteindelijk ben ik bij Orthopedie Midden Nederland in Utrecht terecht gekomen. Ik werd ontvangen met thee, ze vroeg schuchter of ze me met meneer of met mevrouw moest aanspreken. Het bleek dat ze veel verschillende vormen en soorten op voorraad had (als je iets anders van plan bent dan je nu hebt dan is dit zeker een goed adres). Ook zij hadden mijn maat niet op voorraad, maar ze schreef wel de goede gegevens op van de borsten die ik nu heb. Ik ben er nu wel zeker van dat ik de juiste borsten weer terug zal krijgen. Vermoedelijk zullen ze op dinsdag binnenkomen.
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Fijn om lezen dat je nu toch nieuwe borsten hebt, beetje rare zinsbouw niet, maar hoort dit niet in een andere categorie thuis?
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

ooopppsss... te snel geweest... :oops:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Borsten gezocht en gevonden

Bericht door gerdaatje »

Mijn ervaring inmiddels met de verkooppunten van Amoena is 100% goed.
Dwz, mail gestuurd en gepoogd te bellen met Almere, geen reactie.
Een dorpje even verderop, en bingo.

Van een ander forum mijn tekst.
Daar mijn oude protheses inmiddels aardig op raakten, na enig beraad (ook intern met mijn slapie) besloten om nieuwe aan te schaffen.
Maar nu toch iets wat kwalitatief goed is (de oude waren dat ook, maar bevielen uiteindelijk niet meer).

Eisen pakket,

* Moeten blijven plakken zonder moeilijke ellende
* Juiste gewicht en vorm
* Moet ze vooraf kunnen zien (geen internet bestelling dus)
De vorige bleven met (dure) lijm uit een spuitbusje plakken, echter, de lijm bleef overal aan hangen en vernielde uiteindelijk de prothesen.



Na een rondgang over internet bleef Amoena over, deze bouwen prothesen voor vrouwen na een amputatie in letterlijk alle soorten en maten.
Blijkt dat een dorp verderop een vrouw is die die dingen uit haar (verbouwde) garage verkoopt.
Contact gelegd, afspraak gemaakt en heen. (un femme)

Aanbellen en ze doet open, zegt, 'ik doe dit niet alle dagen' waarop ik reageer, 'ik ook niet'.
Ijs gebroken en koffie.

Er komen wat soorten en maten op tafel, ik vraag, 'mag ik passen?' , Dat mocht.
Shirt uit, onderhemdpje uit en daar zit je in je BH.
Oude tietjes eruit, ze kijkt en zegt, 'Ja, die zijn op'.
En nieuwe passen.
Keuze qua formaat gemaakt en nu nog welk type.
Er zijn lichtere en gewone, na overleg gekozen voor de gewone ivm het mooiere gedrag.
Tepels uitgekozen en de protheses worden besteld.
Mijn oude bultjes weer in de BH, jezelf weer aanturken en weer naar de auto op m'n laarsjes.



Donderdag komen ze binnen, kan ik ze ophalen.
Dit is al enige weken terug.
Plaats reactie