Ervaringen...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

Ik heb ervaring met InHouse pharmacy. Eerst zo goed mogelijk bekeken of er aanwijzingen waren dat ze onbetrouwbaar waren. Een paar 'recencies' gelezen van anderen. Toen heb ik geconcludeerd dat ze betrouwbaar genoeg waren om een bestelling te doen.

Betaling met creditcard en werd netjes afgeschreven. ik kreeg per mail een bestiging dat ze verstuurd waren. Geen problemen verder.

Paar weken later 2 of 3 ofzo was ik thuis en ik ging even naar buiten naar de supermarkt. 's avonds. Toen vond ik een pakketje bij de voordeur. Opmerkelijk, want ik was gewoon thuis. En een uur eerder lag het er nog niet. Bovendien was het avond. Dus dat vond ik wel een beetje raar.

Het pakketje kwam van Port Villa, wat ligt in het land Vanuatu. Een eilandje in de oceaan bij Australie. Wie het postbedrijf was dat het pakketje geleverd had, was niet te zien. de pakketbezorging vond ik dus wel een beetje vreemd.

De doosjes van de medicijnen lijken precies hetzelfde als op de vele foto's van het medicijn die op internet te vinden zijn. Ziet er niet raar uit of zo. Ik zie geen reden om aan te nemen dat het nep zou zijn ofzo.

Ik heb de medicijnen ongebruikt liggen. ik was ook niet voornemens om het te gebruiken. Ik kan er gewoon helemaal niet tegen om geen controle te hebben. Dus als back up wilde ik ze in huis hebben. Ik ben bezig in het diagnostisch proces.

Ik raad niemand aan om zelf doktertje te gaan spelen. Ga naar je huisarts of het VU. Ik vind dat het wel dat informatie over verkrijgbaarheid buiten het normale circuit toegankelijk mag zijn.

Ow ja. Nog een toevoeging. De hoeveelheid werkzame stof is veel lager dan wat het VU voorschrijft. Dus je zou er 4 ofzo inmoeten nemen om aan dezelfe hoeveelheid te komen als de VU.
Plaats reactie