Shemales

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Marcha,

Bedankt. Daar hebben we dus iets aan :D

Make-up bijwerken overdag: ik heb op de DVD van "Hedwig and the angry itch" gezien dat de acteurs zich midden op de avond electrisch door de make-up heen begonnen te scheren, toen de routine toesloeg. Daarna bijpoederen, klaar. Amerikaanse make-up is overigens ook beter geschikt voor all day wear.

Probeer het eens,

Isabelle.
Get over it.
Gebruikersavatar
Marcha
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: Noord Brabant

Bericht door Marcha »

Ach, het blijft allemaal afhangen van je huidsoort, baardgroei en de temperatuur. Wat hoe dan ook belangrijk is bij de finish van je make-up is het fixeren. Wanneer je helemaal klaar bent met het aanbrengen van je make-up kun je diverse produkten gebruiken om je make-up te fixeren. Wat goed werkt en goedkoop is is een plantenspuit waarmee je licht over je gezicht nevelt. Maar voor heel extreme omstandigheden (zoals in het zwembad bijvoorbeeld...) heb ik ook wel eens gebruik gemaakt van haarlak. Niet bevordelijk voor je huid en zeker niet te vaak gebruiken maar zeker effectief!!
Er zijn diverse produkten in de handel om je baardgroei te camoufleren. Ik zelf gebruik graag de beard cover van Ben Neye. Toch maakt het niet zo heel veel uit welk produkt je hanteerd, veel belangrijker is de manier waarop je de foundation aanbrengt.
Niet smeren maar deppen, hiermee druk je als het ware de foundation in de porieën.

Pffffff... ik wilde een kort stukje schrijven maar kon mijn mond weer eens niet houden geloof ik hihihihhi :D :D

Lieve groetjes,

Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Marcha!

Z-w-e-m-b-a-d? Dàt heb ik nou nog nóóit geprobeerd, juist vanwege die make up. Ik probeer het (zoefzoef, en daar zat zij alweer bij de opmaakspiegel :-? )

Weer wat geleerd,

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Marcha
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: Noord Brabant

Bericht door Marcha »

Voor je in het water duikt... trucje werkt voor vochtige ruimtes, niet voor diepzeeduiken hoor!!!! :roll:

Daarnaast is een goede waterproof make-up ook wel handig....

Liefs,

Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Díepzeeduiken, Marcha?

Even voor de goede orde, mijn drie favoriete bezigheden bij het zwembad:
1) Keurig in het zonnetje liggen met de gladgeschoren billetjes omhoog.
2) Met gelakte teennagels in het water poedelen.
3) Haar voorzichtig in het water laten zakken, en in de zon laten drogen: wordt het nóg blonder van.

Maar diepzeeduiken? Doen we niet, willen we niet, beginnen we niet aan. Hoewel? Hoe zou zo'n nat pak mij eigenlijk staan met D-tjes erin? Hmmm...

Alweer een goed idee :P

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Diana
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: do apr 25, 2002 0:51
Locatie: NH
Contacteer:

Bericht door Diana »

Diepzee duiken Isabelle??

Daar kan ik je dan wel antwoord opgeven. :wink: Een natpak zal je bijzonder staan, alleen moet je er rekening mee houden dat er van je C'tjes niet veel overblijft (althans zichtbaar). Ze worden gezien als grote A'tjes of kleine B'tjes.

Mocht je me niet willen geloven, moet je het maar eens proberen. Er is niets fijner dan gewichtloos onder water te zweven en te genieten van de onderwater flora en fauna.

groetejs Diana
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Diana,

Ik had het over D-cups, maar ik neem je tip ter harte. Ik wil een flatteus natpak aanschaffen, maar ik mik nog één of twee maatjes dikker: http://www.fetisheyes.com/data/photos/f ... index.html 8)

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi dames,

Ik ben bang dat het niet bij eentje blijft. Nu zoek ik zo'n gladde zwarte, en een felkleurig triathlon- of surfpak. Iets wat bij lang blond haar past: rood-wit, of lila met geel of roze. En/of een leren motorpak in dezelfde kleuren.

Waar is dat te koop, niet te duur, en in een rustige zaak waar ik een en ander even rustig kan doorpassen?

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Je zou natuurlijk deze kunnen proberen:


Afbeelding
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Die afbeelding lukt dus niet, daarom de link:
http://www.diverdiscount.com/neptune.html
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Shemales

Bericht door Janiek »

Hi Isabelle (en anderen),

shemales. Een intrigerende topic.... Laat ik er ook eens een (wilde) gooi naar doen:

Voor mijn gevoel is de essentie van de shemale dat zhij de perfecte combinatie van vrouwelijke schoonhied en sex-appeal met mannelijk libido en lustbeleving belichaamt. Want waar dient dat "zaakje" (behalve voor het verwekken van kinderen en staande plassen) anders voor? En dat is ook precies waarom m.i. een shemale in de sex-trade en de gay-scene meer op zhaar plaats is dan in de zorgsector of het huishouden :wink: .

En Isabelle, ben jij een shemale? Doubtfull: jij bent uniek, ik zou haast zeggen, in de zin van "all animals are unique, but some animals are more unique than others" :wink:.

Groetjes, Jeanet
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Jeanet,

Dank je :oops:

En even terug on topic inderdaad: ik hoor dat het de queens niet goed gaat tegenwoordig. En als ze gaan bijklussen als shemale, merken ze dat het in die branche nog minder is. Niet alleen is er weinig werk, maar illegaal in Nederland zijn houdt veel deuren gesloten. En ik begrijp dat de wetgeving wat dat betreft alleen maar strenger wordt. Ook werkgevers worden "binnenkort aangepakt". En het volstaat dat Jan-Peter zoiets zegt, en niemand durft nog. Bang voor een jochie met curieus geknipt haar.

De mensen waar ik mee praat, worden door de politie met rust gelaten, omdat zij niet tot een of andere groep behoren die overlast veroorzaakt. Alleen een woning vinden gaat op dit moment moeilijk. Als je dan doorvraagt, hoor je in de verhalen steeds dezelfde pijnpunten: zelfstandig wonen kan niet zonder verblijfsvergunning, en werk vinden ook niet, en de verblijfsvergunning krijgen ze pas als ze werk of een zaak hebben en bovendien kunnen aantonen dat ze meer aan de Nederlandse samenleving toevoegen dan het invullen van "een baantje".

Dat ze hun transitie zelf moeten betalen, daar zitten ze niet mee. Ze willen ook werken, maar niemand mag ze aannemen. Dus een eigen zaak is de enige uitweg uit de vicieuze cirkel. Maar dan begint het echte leven natuurlijk: marktonderzoek, competitive positioning, business plan, financiering, en blijven leren van de markt. En de meeste hebben geen MBA...

Daarom vroeg ik mij af of er ergens een hulpdienst of loket of instantie is die daarbij helpt, en niet meteen om papieren of up front cash vraagt. Het schijnt dat de sexindustrie vol banen zit die niet openlijk aangeboden mogen worden, en binnen een jaar zoekt de hele Amsterdamse horeca weer wanhopig naar acts, personeel, live music, en overig entertainment.

Het zou wel leuk zijn als die zussen er voor één keer op tijd bij zijn,

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Marcha
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: Noord Brabant

Bericht door Marcha »

Hoi Isabella,

het heeft eventjes geduurd maar ik leef nog steeds hoor. Wat betreft je vraag of het niet handig zou zijn wanneer er een instantie was die "shemales" durft te helpen bij het opstarten van hun eigen onderneming (zaakje is in deze context niet zo'n goede omschrijving denk ik hihihihi).
Als zelfstandig ondernemer(ster) ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik nu (naast mijn T- consultancy) ondernemers help bij het opstarten van hun bedrijf. Zowel op financieel gebied (financieringen) als op het gebied van marketing, bedrijfsplannen schrijven, boekhoudkundig en fiscaal advies. Wanneer er dus dames zijn die serieus hulp hierbij nodig denken te hebben mag je die gerust mijn email adres toesturen hoor.

Het meest belangrijke is echter dat men begrijpt dat er meer is dan de 'volwassenen industrie' om een bedrijf in op te bouwen. Toen ik een aantal jaren geleden met Up Town Girl begon heb ik mij voorgenomen om dit aan te pakken zoals iedere ondernemer dat doet. Ik heb me ingeschreven bij de KvK, ben lid geworden van een ondernemersvereniging (ja.. als vrouw dus..) en heb mijn marketing gevoerd. Maar voor alles heb ik mij altijd eerlijk naar buiten toe opgesteld. Nooit gelogen over wie en wat ik was en daarmee het respect gekregen van mijn collega ondernemers. Nu ik inmiddels niet meer full-time als vrouw werk en een ander bedrijf ben opgestart, doe ik met veel van deze mensen nog steeds zaken. Ik zit nog steeds bij de zelfde ondernemersvereniging (nu alleen als man..) en men neemt mij als ondernemer zeer serieus. Logisch, als ik als vrouw een succesvol bedrijf kon runnen, moet ik het (volgens de meeste mannen tenminste) gemakkelijker hebben als man nietwaar?

Kortom, hoe je het ook noemt, shemale, trans, travo of anders, voorop staat dat men je eerst als mens moet leren zien, daarna kijkt men naar je capaciteiten en pas als laatste naar de manier waarop je kiest je te kleden en te gedragen.

Liefs,
Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Marcha,


Kijk, dit begrijpen ze dus inderdaad niet:
Marcha schreef:Het meest belangrijke is echter dat men begrijpt dat er meer is dan de 'volwassenen industrie' om een bedrijf in op te bouwen.
Ze kennen de sexindustrie, soms de kraakscene en de arty club-acts, maar daarbuiten houdt het op. Dat een ondernemersvereniging, en misschien zelfs de KvK, misschien wel helemaal geen verblijfsvergunning hoeft te zien voor puur informatieve hulp, dat durven ze niet eens te vragen denk ik. Ik spreek ze niet dagelijks, maar ik zet alvast je e-mail in mijn PDA.

Dank,

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Hee Marcha .. liefurtttttt,

Goed je weer eens te zien !! Alles okee dame ??
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie