Betere beveiliging én afscherming profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door KirstenHershe »

Hallo allemaal,

Enkele dagen terug had ik een akkefietje met een U-tube gebruiker nadat ik een reactie had geplaatst op een filmpje waarin ze Willy met zijn transseksuele Aziatische vrienden aan het woord laten.
Deze persoon uitte enkele niet zo fraaie beschuldigingen naar mijn adres en heeft blijkbaar via mijn U-tube gebruikersnaam op internet naar mijn contactgegevens gezocht;
via de Travestie.org profielen pagina heeft hij mij een bericht verstuurd. Onderstaande tekst is een copy + paste van zijn e-mail.
Aangezien ge mij geblokkeerd hebt op youtube (dwaas), hier mijn antwoord op uw bericht:

Geboren in zuid-afrika, opgegroeid in belgie en nu al 12 jaar wonende en werkende in spanje. 40 jaar op de kop (géén snotneus dus) en niet bijster religieus.

Homoseksualiteit is niks meer dan de uiting van een verziekte, verrotte en zwakke geest. Juist zoals pedofielen zoude beter hulp zoeken en de maatschappij voor uzelf beschermen in plaats van uw perverse lust te botvieren. Jullie maken onze maatschappij kapot en het ergste is da jullie die walgelijke ziekte via sensibiliseringscampagnes en dergelijke verspreiden naar onze kinderen, soms kinderen die zwak zijn en hulp en stabiliteit nodig hebben om van hun leven nog iets te maken en hopelijk ooit echte liefde te beleven. Ge bent te lui om uw eigen perversiteit en verziekte seksualiteit aan te pakken en daarom probeert ge die maar als 'normaal' af te doen. Homoseksualiteit = geen liefde, geen seks zoals die in de aard van alle mensen zit, maar perverse drang naar genot als symptoom van een psychische stoornis, waarvoor tegenwoordig eindeloos veel mogelijkheden bestaan op het vlak van genezing. Maar dan moet ge natuurlijk eerst toegeven da ge aan het dwalen zijt, en das teveel ge
vraagd...
Eeuwenlang hebben mense ingezien da uw soort onderdrukt,afgemaakt of in het beste geval behandeld moet worden. In het westen wordt uw ziekte de laatste 40 jaar meer en meer geaccepteerd. De ene onderdrukte groep na de andere werd geëmancipeerd (opkomen van feminisme, einde rassendiscriminatie id VS, etc) en daarbij hebben we over het hoofd gezien da sommige mensen geen mensen zijn en met recht en reden onderdrukt werden. Maar het tij zal ooit wel keren dat ook de homoseksuelen en de transseksuelen terug behandeld zullen worden als het walgelijke uitschot da ze zijn, en da jullie een kleine minderheid zullen worden omda we onze kinderen terug zullen kunnen beschermen van da soort dwalingen. Ik hoop da gij die tijd nog kunt meemaken, wie weet ben ik ooit nog wel getuige van uw publieke doodstraf (natuurlijk weet ik dat dat ijdele hoop is, een maatschappij verandert nu eenmaal niet zo snel. maar toch, ik fantaseer er graag over.)

D.Davidson

Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie
van http://www.travestie.org" onclick="window.open(this.href);return false;. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit
bericht.
:roll:

Kan best zijn dat jullie hiervoor geen verantwoordelijk (willen) nemen maar een degelijke beveiliging of bescherming van onze privacy zou anno 2012 toch geen overbodige maatregel/luxe mogen zijn.
Of is het de bedoeling dat leden hiermee vaker geconfronteerd worden?

Want zoals jullie zien loopt er tuig rond op deze planeet en niet iedereen heeft het goed begrepen op travestieten, transseksuelen of mensen van een andere geaardheid.
Jammer maar het is de keiharde werkelijk. En we zullen ermee moeten leren leven, de mensen die ons aanvaarden omarmen en de rest mag gewoon ter plekke doodvallen.

Nu, ik heb geprobeerd om mijn e-mailadres te verwijderen, helaas zonder succes. Ik heb ook getracht een fictief e-mailadres te gebruiken maar eveneens zonder succes.
Je dient uiteraard een bestaand/geldig e-mailadres op te geven wil je nadien nog kunnen inloggen en aanmelden.

Kan de forumleiding alvast eens brainstormen over deze vervelende kwestie? Misschien zijn er nog andere leden die dit reeds hebben meegemaakt maar toen gewoon gezwegen hebben
omdat ze het niet de moeite vonden? Ik hoor het alvast graag van jullie!

Fijne feestdagen toegewenst iedereen!

Liefs, KirstenH
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door mireille »

kwek kwek kwek beschermen van kinderen kwek. Veel verschuilen achter de "wij" vorm. Misogynistisch rechts conservatief homofoob persoon die bang is dat homo's hem zullen behandelen zoals hij vrouwen behandeld en lesbiennes vrouwen behandeld hoe hij ze zou moeten behandelen.

Vervelend om dat soort vuil over je uitgestort te krijgen. Alle social networking sites hebben de mogelijkheid om personen te blokkeren en de mogelijkheid om het direct opnemen van contact te beperken. Er zit alleen een zwak puntje hierin en dat is de profielensectie van travestie.org. Ik begrijp het "niet registreren" beleid om het wat laagdrempelig te houden maar we leven wel in een andere tijd dan 10 jaar terug. Voor een stukje (zelf)bescherming van de transgender zou ik ook graag zien dat de profielen de trend van sociale netwerk sites volgen en registratie verplicht stelt en anders, beter de stekker eruit trekken :-?

Er is een reden dat ik er amper meer wat mee doe met de profielen hier.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Kiara
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 28, 2012 21:11
Locatie: Regio Deventer

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door Kiara »

de wereld veranderd ontzettend snel.
Vaak zijn zulke mensen niet in staat zich aan te passen aan de veranderingen.
Ze waren de wereld gewend waar alles nog duidelijk en simpel was, misschien niet eerlijk of makkelijk maar wel simpel.
zulke nostalgische mensen, mensen die in de oude tijdperken leefden...tsja wat kunnen we er mee doen?

Persoonlijk denk ik dat het een zelf oplossend probleem is.
Als er genoeg openbaar plaats vind wat subculturen promoot, wat mensen dwingt tot na denken.
Dan denk ik dat er uit eindelijk, wellicht in een honderd jaar veel minder van zulke mensen over is.
Het zelfde als mensen tegenwoordig niet meer het beroep van hun vader beoefend, en dat getrouwde vrouwen niet meer ontslagen worden "om voor de kinderen te zorgen"
Wat er gaat komen weet ik niet. maar wat ik wel weet, is dat zij die zich niet kunnen aanpassen, die niet flexibel genoeg zijn in denken en doen.
zich zelf buiten de maatschappij zullen stellen, en dat hun soort zal vergaan.
zoals oldtimers niet meer de belasting voordelen krijgen, en de oude ambachten bijna zijn uitgestorven.
property, person, proud
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door Anja Kok »

Inderdaad, best shockerend om zo ongewild en ongewenst contact te krijgen met iemand die fantaseert over de dood van anderen die niet naar zijn regels leven. Gelukkig is de wereld van dit soort fanatici beperkt in zijn mogelijkheden, na Hitler is erin het algemeen iets meer inzicht in dit soort natuurlijke selectie ideologieën gekomen.
Maar een onderscheid binnen de berichtenservice zou zeker uitmaken door registratie op voorhand en een open mogelijkheid voor eigen risico, zoals de besloten forums bijvoorbeeld werken.

Anja
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door KirstenHershe »

....ik wacht nog steeds op een reactie van de forumleiding... :roll:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door KirstenHershe »

KirstenHershe schreef:....ik wacht nog steeds op een reactie van de forumleiding... :roll:
Weten jullie wat? Laat ook maar, ik ga mijn account gewoon verwijderen, dan hoeven jullie verder niks te doen of reageren... :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door KirstenHershe »

KirstenHershe schreef:
KirstenHershe schreef:....ik wacht nog steeds op een reactie van de forumleiding... :roll:
Weten jullie wat? Laat ook maar, ik ga mijn account gewoon verwijderen, dan hoeven jullie verder niks te doen of reageren... :wink:
en 't is maar goed ook dat ikzelf mijn account verwijderd heb, we zijn REEDS een aantal weken verder en er heeft nog geen kat van de forumleiding gereageerd hierop!

heb dit precies zonet in een ander topic gelezen maar dit forum werkt niet goed en draait van geen kanten! hahahaha...

adieu
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Re: Betere beveiliging én afscherming profielen

Bericht door Forumwatch »

Profielen zijn ooit op de site toegevoegd ten behoeve van onze chatgebruikers. Het rubriek werd nooit bedoeld als middel voor contacten, als vervanger van het forum en zeker niet als sociaal netwerk.

Dat iemand je via het profielgedeelte een e-mail stuurt betekent niet dat hij/zij jouw e-mailadres ziet; dat wordt wel afgeschermd, zolang je hem geen antwoord verstuurt. Als je niet wil dat vreemden je een e-mail sturen via het profielgedeelte, kan je dat makkelijk voorkomen.

Direct onder jouw e-mailadres in profieladministratie is er een checkbox waar je kunt aangeven of je wel of niet e-mails via de profielen wil ontvangen. Omdat, zoals je zelf heb gemerkt, je net zo makkelijk een profiel kunt aanmaken en verwijderen, is de toegevoegde waarde van een verandering van het profielgedeelte zodat alleen iemand met een profiel een e-mail naar een andere gebruiker kunt sturen vrijwel nihil. Als je van vreemden geen e-mails wilt ontvangen, is een simpele handeling -- het verwijderen van het kruisje in de checkbox -- voldoende om te zorgen dat je geen ongewenste e-mails meer ontvangt.

Forumwatch
Plaats reactie