Vraagje over foto's en avatars

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
RedDana72
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: do jan 31, 2013 15:22

Vraagje over foto's en avatars

Bericht door RedDana72 »

Hallo meiden,

Even een kort vraagje over foto's of avatars.
Ik zou graag een avatar toevoegen zodat jullie ook een idee hebben wie ik ben, ik ben echter wel bang dat deze misschien omhoog zou komen in algemene google zoekresultaten, want dat mag absoluut niet gebeuren, nu zullen bekenden van mij me toch niet herkennen als Dana, maar een handjevol mensen heeft deze foto wel eens gezien, dus als ze per ongeluk deze foto online zien heb ik een probleem.

Weet iemand hoe dit zit?

xx

Dana
BiancaB63
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za dec 04, 2010 20:55

Re: Vraagje over foto's en avatars

Bericht door BiancaB63 »

Ik heb even ge-googled op mijn eigen naam en ik zie geen foto's verschijnen die hier op deze site staan.
Ik krijg alleen de foto's te zien die op een andere foto-site staan.
Heb je al eens gezocht op Dana op Google. Heb je enig idee hoeveel gat er zijn ?
Zelfs met Red Dana levert het een heleboel resultaten op.
Mijn conclusie : Toevoegen die avatar.

Bianca
Bianca, the amazing other me.
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Vraagje over foto's en avatars

Bericht door Aris »

ik heb het ook gedaan, me zelf ge-googled, en kom wel degelijk hier terecht met alles er op en aan ;) directe link , kompleet met alle foto,s en berichten dus ...........
hier de google zoekmachine, even naar beneden scrollen en daar staat de link naar dit forum , dus denk er dan toch maar eerst eens over na , zou dit ook wel graag anders zien ondanks dat ik aan veel dingen sch....t heb

er is echter absoluut niets te vinden over het T-nederland forum, waar ik ook op zit dat doet het dan wel beter !

https://www.google.nl/webhp?source=sear ... 80&bih=619" onclick="window.open(this.href);return false;
hester

Re: Vraagje over foto's en avatars

Bericht door hester »

Dat probleem herken ik ook. Ik googlede mijn alter-ego naam en kwam mezelf tegen via google en werd naar deze site gelinkt.
Gelukkig heb weet niemand mijn naam die hier gebruik en zal waarschijnlijk niemand mij herkennen bovendien gebruik ik een ander email account.
Bij het google-en van mijn werkelijke naam, wat ik regelmatig doe, zie ik geen enkele verwijzing of link naar deze site.
Het is wel zo dat ik om die reden wel mijn profiel verwijderd heb, stel je voor dat toch iemand mij zal herkennen dan heb ik ook een probleem.
Dus het blijft hoe dan ook oppassen want ik doe wel alles vanuit hetzelfde IP-adres. Mijn computerkennis reikt niet zover dat ik kan inschatten hoever het gaat.
Plaats reactie