Beperte toegang

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

frencis
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 29, 2013 12:52
Locatie: eindhoven

Re: Beperte toegang

Bericht door frencis »

hoi hoi

misschien zie ik het verkeerd maar ik denk dat mirielle alleen maar voorsteld om eens naar een t&t avond tegaan om met lotgenoten te praten, of op een andere plaats aan gezien dat je hier om een of andere duistere reden geen toegang krijgt tot het gesloten gedeelte.

ik lees er in ieder geval niet uit haar bericht dat je je eigen moet laten zien ergens, er zijn zoveel verschillende t&t avonden dus welke zou dat moeten zijn

ik heb zelf aan gevinkt dat ik ook toegang wil krijgen tot de gesloten afdeling en ik dacht dat dat voldoende was en dat er contact met je op genomen werd maar dat is tot nu toe ook niet gebeurt en ik kom elke maand op de t&t avonden in eindhoven , dus dat is geen criterium

groetjes frencis
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Beperte toegang

Bericht door veronique02 »

Ooh ja mischien heb ik dat verkeerd geinterpreteerd

Veronique
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

veronique02 schreef:Ooh ja mischien heb ik dat verkeerd geinterpreteerd

Veronique
Inderdaad, zo heb ik dat niet bedoeld.Ik zie trouwens bij je naam "belgische ardennen" staan, Misschien is Hasselt dan wat meer dichterbij voor je Daar is op de 2de vrijdag van de maand de "Anders Gewoon" transgender avond in het regenbooghuis (http://www.regenbooghuislimburg.be" onclick="window.open(this.href);return false;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Overigens wil ik zeker ook naar zo'n avond a.s.a.p ! Maar ik wil ook graag toegang tot alles. Ik heb net een hele mooie ervaring gehad met mijn kind. Ik ga deze elders op de site zetten. Overigens woon in de omgeving van Haarlem. Dichtsbijzijnde is zeker Amsterdam ?!
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Beperte toegang

Bericht door veronique02 »

Hoi ,
Inderdaad ik had het niet zo goed begrepen,sorry Mireille
daar zou ik graag eens naar toe gaan maar hoe dit uit leggen thuis ( wat te verzinnen)
en hasselt is wel dichter bij onze vakantiewoning dan mijn vaste woonplaats 200 km verder richting kust
@ Lana we kunnen mischien samen gaan kan leuk worden wil er ook asap naar toe ,haha

Veronique
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Veronique we gaan zeker een keer samen, we moeten even bespreken wat in het midden ligt en wanneer ! We kunnen dit 16 maart bespreken tijdens de shakubuku meeting !
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

Lana schreef:Overigens wil ik zeker ook naar zo'n avond a.s.a.p ! Maar ik wil ook graag toegang tot alles. Ik heb net een hele mooie ervaring gehad met mijn kind. Ik ga deze elders op de site zetten. Overigens woon in de omgeving van Haarlem. Dichtsbijzijnde is zeker Amsterdam ?!
jep, of Hoorn. Je kan eens mailen met de gastvrouwen (of Bianca Holland, want die komt op beide) voor meer informatie.
http://www.t-en-t.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - Amsterdam
http://www.tent-werkgroephoorn.nl-" onclick="window.open(this.href);return false; Hoorn
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

veronique02 schreef:Hoi ,
Inderdaad ik had het niet zo goed begrepen,sorry Mireille
daar zou ik graag eens naar toe gaan maar hoe dit uit leggen thuis ( wat te verzinnen)
en hasselt is wel dichter bij onze vakantiewoning dan mijn vaste woonplaats 200 km verder richting kust
@ Lana we kunnen mischien samen gaan kan leuk worden wil er ook asap naar toe ,haha

Veronique
protip, probeer zo weinig mogelijk te verzinnen, ook al is het een leugentje om bestwil. die dingen keren zich vroeg of laat tegen je.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Nou ja ik mag om wat voor duistere reden nog steeds niet op Transgenderisme. Even gezocht of ik toch nog iets fout doe, en bij de help kwam ik dit tegen:
Om lid van een gebruikersgroep te worden, moet je op de bijhorende link klikken in het gebruikerspaneel, waarna je een overzicht van alle gebruikersgroepen krijgt. Niet alle groepen zijn vrij toegankelijk, ze vereisen een goedkeuring van je lidmaatschap en hebben soms zelf verborgen gebruikers. Als het een open groep is, kun je lid worden door op de hiervoor dienende knop te klikken. Als het een gesloten groep is, kun je je lidmaatschap aanvragen door op de bijhorende knop te klikken. De groepsleider moet je aanvraag dan goedkeuren, hij of zij vraagt mogelijk waarom je lid wil worden. Indien je niet tot een groep toegelaten wordt, moet je de groepsleider niet lastig vallen, hij of zij heeft een reden om je te weigeren.
Met name:
Indien je niet tot een groep toegelaten wordt, moet je de groepsleider niet lastig vallen, hij of zij heeft een reden om je te weigeren
Maar ik krijg niet eens antwoord ! Hoe transgender moet je zijn om tot deze groep te worden toegelaten ? Volgens mij val ik 100% in deze doelgroep, niet 99,9 maar 100%. Ik wil ten eerste eens een antwoord, en mocht ik er niet opmogen, WAAROM DAN NIET ? Nogmaals bij twijfel wil ik graag mijn privé gegevens sturen. Dat maakt mij niet uit. Maar ik snap dit beleid niet ! Geef eens antwoord mensen die dit forum beheren of verantwoordelijk zijn, of privé of gewoon openbaar ! Dat is namelijk beleefd ! Stel, ik ga naar de bakker, ik wil graag een brood kopen, want ik ben een mens, en mensen eten brood. De bakker zegt; nee u mag niet naar binnen. U moet eerst op dit knopje drukken bij de deur dan mag u misschien naar binnen. Tenminste zo is de procedure. Ik klik erop maar er gebeurt vervolgens helemaal niets. Ik wachten en wachten en wachten. Nee hoor helemaal niets ! Toen maar eens vragen aan de hoofdbakker, die zegt; moet goed zijn nu. Maar nee hoor helemaal niets. Vervolgens aan bakker nr. 2 vragen, geen antwoord. O, ja een andere bakker zegt, je moet eerst naar de bakkersconferentie gaan. Ik snap er helemaal niets meer van want ik wil nog niet naar een conferentie, ik heb honger ik wil eerst brood eten om aan te sterken. Dus ik maak hier een opmerking over, maar dit heeft blijkbaar geen zin. En ondanks dat ik echt een mens ben die brood eet mag ik niet naar binnen. Ik wil mijzelf zelfs legitimeren, maar dat helpt niet, ik krijg geen antwoord. Ik ga twijfelen aan mijzelf. Wat zou er met mij aan de hand zijn ? Ik kom er niet uit. Dan maar weer naar huis om een stukje schrijven op dit forum. . . . . . .
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

Lana, niet zo persoonlijk opnemen :)
Indien je niet tot een groep toegelaten wordt, moet je de groepsleider niet lastig vallen, hij of zij heeft een reden om je te weigeren
Had je misschien al gedacht aan optie nummer 2 ? dat forum zoals travestie.org een vrijwilligersproject is, en dat misschien bepaalde delen in onbruik zijn geraakt doordat de moderator geen tijd/zin meer heeft en dat het stokje niet is overgedragen ? Helaas, kan allemaal gebeuren!

Als je echt, maar dan ook echt om een klankbord verlegen zit en zo'n besloten forum op wil dan zou ik je ten zeerste willen aanraden om een T&T te bezoeken of als de nood echt hoog is, professionele begeleiding in de vorm van een (gender) therapeute. Laat jezelf niet afhankelijk zijn van een forum Lana, zoek de mensen op :)

http://www.transgendernederland.nl/inde ... iviteiten/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transgendernederland.nl/index.php/links/" onclick="window.open(this.href);return false;
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Had je misschien al gedacht aan optie nummer 2 ? dat forum zoals travestie.org een vrijwilligersproject is, en dat misschien bepaalde delen in onbruik zijn geraakt doordat de moderator geen tijd/zin meer heeft en dat het stokje niet is overgedragen ? Helaas, kan allemaal gebeuren!
Ja ik vat het wel persoonlijk op als ik niet wordt toegelaten tot Transgenderisme en ik niet te horen krijg wat de reden is !
En als gewone gebruiker van dit forum verwacht je absoluut niet optie 2. Geen seconde daaraan gedacht. Wat ik overigens zelf niet vreemd vind !
Maar als de reden is wat ik hierboven tussen quotjes heb gezet moet je a.s.a.p contact met mij opnemen. Dan ga ik naast mijn eigen site (Boeddhisme) ook dit doen !
Dus Lana stelt zich kandidaat ! Laten we "gif omzetten tot medicijn" !
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Beperte toegang

Bericht door veronique02 »

Hey Lana ,
Ik hoor verder ook niets meer !
Dit heb je mooi omschreven Lana
dus op die t&t avonden zal die bakker wel aanwezig zijn ,waar wet het moeten aan vragen (die zorgt trouwens voor hapjes )
ik zal de therapeute wel zijn want nu ik Psychologie aan het studeren ben tweede jaar al trouwens kan ik voor mezelf wel beslissen wat ik ben transgender of niet

Veronique
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

Lana, Veronique,

Jullie staan voor een gesloten pand waar het interieur nog niet van is opgehaald. Die aardige mevrouw (denk ik) die zegt dat je een paar straten verder op moet wezen horen jullie niet, maar in plaats daarvan kwebbelen jullie rustig door en willen jullie naar het hoofdkantoor om verhaal te gaan halen.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Beperte toegang

Bericht door Irene »

Het klopt helemaal wat Mireille zegt, de beheerders van deze site hebben het jaren geleden al opgegeven en weigeren categorisch het stokje door te geven, verwacht hier niet te veel, want dan wordt je teleurgesteld. overigens gebeurt er in de afgesloten fora ook niet veel bijzonder hoor.
Kleine stapjes
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Beperte toegang

Bericht door Anja Kok »

Dat toegang tot een besloten forum niet meer mogelijk is de laatste jaren klopt niet, want ik ben nog geen jaar lid en kreeg na maanden plots een mail dat mij toegang verleend werd. Dus is er wel nog sprake van enige actie op, zij het traag, op dit terrein. Dat er verder nauwelijks iets gebeurd op dat forum klopt met wat Irene aangeeft, maar als je van lezen en terug in de tijd gaan houd is er niets mee mis. En voor een interactie als transgender gebeurd er heel wat meer op een T&T avond, waar Mireille al naar verwijst.
Het lijkt inderdaad een beetje op een geheim genootschap, met onbekende criteria en voorwaarden. Daardoor kunnen verwachtingen nogal opgeschroefd worden en onstaat er een mystificatie, maar in de praktijk is het vooral een archief, niet interessanter dan open transseksualiteit waar ook een zee van vergelijkbare informatie in staat.

Anja
Plaats reactie