Beperte toegang

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Beperte toegang

Bericht door Lana »

Ik las net een stukje van iemand die ondanks vergevorderde transitie geen toegang kreeg tot o.a. Transgenderisme. Idem dito bij mij. Ik krijg ook geen toegang ondanks 2 PB's (prive berichten) gestuurd te hebben. Ik zou toegang moeten hebben, maar heb het nog steeds niet. Ik heb ook geen idee wat ik daarvoor moet doen ? Moet ik mijn prive gegeven per post opsturen of zo ? Indien dat nodig is doe ik dat zelfs. Ik zou toch echt minimaal een antwoord willen hebben waarom dit niet mag of niet lukt, en vervolgens de oplossing ! Mijn laatste poging is dan maar dit berichtje plaatsen. Dus beste beheerders van deze site; ik wil graag toegang tot minimaal Transgenderisme. Wat moet ik hiervoor doen ??? Liefs Lana
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Beperte toegang

Bericht door Sandy »

Ik heb het ook aangevraagd, zonder enige reactie helaas.

Liefs, Sandy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Beperte toegang

Bericht door Lisa met een S »

Ik heb nog geen berichten gezien van jullie. Dus kan ik niet zeggen wat er aan de hand is.
If all else fails, buy new shoes
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Lisa, ik had een bericht gestuurd nu net die na <bevestig> compleet verdween, misschien komt hij alsnog boven water hier op deze plek . . . . maar hoe dan ook ik heb je net een prive bericht gestuurd. Dan zal wel het een en ander duidelijk worden hoop ik. Supergroet Lana.
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Beperte toegang

Bericht door Sandy »

Aanvraag gaat toch via Gebruikerspaneel, Gebruikersgroepen, Lidmaatschappen?
Daar heb ik het aangevraagd. Dan komt de aangevraagde groep in het midden te staan, tussen wat ik wel en niet mag zien, en daar staan de 2 aangevraagde groepen nog steeds.
Mede omdat ik morgenochtend ook mijn eerste screening bij het VU in Amsterdam heb is het echt wel interessant voor mij.

Liefs, Sandy
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Sandy, veel succes morgen !
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Beperte toegang

Bericht door Sandy »

Dank je wel Lana! :D

Vanmorgen de vragenlijsten ingevuld, daarna een gesprek van een uur, en nu is het wachten. Ze gaan mij in de groep gooien, en indien nodig krijg ik meerdere gesprekken. De huidige wachttijd is ongeveer 10 maanden.

Liefs, Sandy
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Is Belgie een optie ? Vaak alles gewoon vergoedt door je zorgverzekering. Ik spreek alleen uit ervaring betreffende een rugoperatie ! Geen wachtlijsten, geweldige behandeling en goedkoper dan het veel te dure Nederland. Dus de zorgverzekeringen in Nederland betalen graag Belgische rekeningen !
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Beperte toegang

Bericht door Sandy »

Dank je wel voor de tip Lana! Ik ga eens uitzoeken wat er daar mogelijk is.
Wachten tot ik aan de beurt ben in het VU overleef ik ook wel, maar er is ook altijd een kans dat ik op de wachtlijst sta om uiteindelijk te horen dat ik niet in aanmerking kom. Dan ga ik toch wel door de grond denk ik.

Helaas nog steeds geen toegang tot de groepen Transseksualiteit en Transgenderisme... Geen enkele reactie op mijn aanvragen :evil:

Sandy
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Ik heb toen mijn zorgverzekeringsmaatschappij gebeld en kreeg een A112 (of iets dergelijks) formulier toegezonden. Dat was het enige wat ik moest inleveren. DSW en de Belgen regelden dit allemaal rechtstreekst. En over die toegang. Nee ik mag er ook nog niet op en krijg ook geen enkele reactie. Ik snap hier niets van. Ik heb geen idee wat ik nog moet doen. Als jij iets hoort laat het mij weten svp ! Liefs lana.
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Beperte toegang

Bericht door veronique02 »

Hallo ,
Zopas een berichtje verstuurd om toegang te krijgen tot het transgendergedeelte

Veronique
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

Ik heb nog geen berichten gezien van jullie. Dus kan ik niet zeggen wat er aan de hand is.
Lisa, dat bericht is alweer 7 februari (opsomming van alle vorige mails naar Johnn), naar jouw gestuurd ?

Er komt nog geen beweging in ! Nogmaals wat moet ik doen om toegang te krijgen ?? Wat is het toverwoord ??
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 834
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Beperte toegang

Bericht door mireille »

Lana schreef:
Ik heb nog geen berichten gezien van jullie. Dus kan ik niet zeggen wat er aan de hand is.
Lisa, dat bericht is alweer 7 februari (opsomming van alle vorige mails naar Johnn), naar jouw gestuurd ?

Er komt nog geen beweging in ! Nogmaals wat moet ik doen om toegang te krijgen ?? Wat is het toverwoord ??
Ik denk ergens anders kijken. kom eens naar b.v. een T&T, daar kan je ook veel met lotgenoten spreken

Liefs,
Mireille
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Beperte toegang

Bericht door Lana »

He ? Wat een vreemde reactie ? ! Waarom moet ik eerst naar een T&T voordat ik toegang krijg tot Transgenderisme ? Moet ik mij eerst laten zien of zo ? Staat dat ergens geschreven ? Nogmaals, ik ben zelfs bereid om mijn prive gegevens te mailen. Maar ik ben nog niet aan een T&T toe ! Eerst de "make-up afdeling op orde krijgen" ! Maar wat is nou de exacte reden dat ik maar (en met mij anderen) een gedeelte van de site mogen zien en gebruiken ? Ik snap dit werkelijk niet ! Deze logica ontgaat mij volkomen ! Jammer dat er zo met leden van deze site wordt omgegaan. Dat zou niet moeten ! Ik snap dat er een of andere controle moet zijn, maar om dan eerst naar een avond te moeten komen ?! Stel mijn vrouw wil dat niet (mag wel), dan kan je dus nooit ervaringen en informatie lezen vanaf dit forum, omdat je je eerste 'ergens moet melden' . . . Te gek voor woorden. Jammer jammer jammer ! Gemiste kans van dit forum !
zo ik ben klaar met die forum
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: Beperte toegang

Bericht door veronique02 »

Ik hoor ook niets en krijg ook geen tegenbericht !!

Wat voor gedoe is me dat nou , dat je je eerst moet laten zien alvorens toegang te krijgen of wat?
Ah ja ik denk dat ik begrijp waarom, mischien zonder foto's te hebben gepost kan je om het even wie zijn .
Een zekere controle ,maar sommige mensen hier kunnen om een of andere reden geen foto's posten .(ik toch niet)
al zouden we dat wel willen hoor .
als dat een voorwaarde zou zijn gelieve deze eens per privé bericht te sturen zodat we weten wat te doen .

Groetjes Veronique
Plaats reactie