Priester blijkt drugsdealende travestiet

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 834
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Priester blijkt drugsdealende travestiet

Bericht door mireille »

Nou, denk je als beginnende trawatdanook ook ga ik eens lekker uit de kast komen enzo.. zijn er sites voor dat ? hmm travestie.org ? even kijken. Komt ze zo op de hoofdpagina binnen, ziet ze het eerste nieuwskopje "Priester blijkt drugsdealende travestiet". :cry:

Er zijn betere berichten dan dat te vinden, beheerders van travestie.org. Al was het maar over Monica, die destijds nog met liefde stukjes over naar buiten gaan had geschreven voor jullie. http://www.rijnmond.nl/nieuws/22-03-201 ... -als-vrouw" onclick="window.open(this.href);return false;


Persoonlijk vind ik dat jullie tegenwoordig erg onverantwoordelijk omspringen met jullie rol als zelfhulp site en dat dat gevaarlijker is dan de hele tent maar op te doeken.

Zwaar teleurgesteld in jullie teloorgang,
Mireille
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Priester blijkt drugsdealende travestiet

Bericht door Anja Kok »

Mireille, Ik ben het wel een beetje met je eens. Het valt me op dat het opschonen van rare profielen of dubieuze berichtjes op het prikbord wel wat lang blijven staan, terwijl dat toch ook binnenkomers zijn en inderdaad is dit soort sensatie tabloid nieuws ook al geen goed visite kaartje.
Mooie link trouwens, echt een transgender naar mijn hart.

Anja
Plaats reactie