Mag ik een teiltje om te kotsen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door Dawn Vandalle »

Dawn Vandalle schreef:Een niet werkend mail adres bij je forum zetten is HEEEEEEL erg hypocriet

Dawn

Dat laatste neem terug . want het werkt toch.

Je beheerders mail Eva
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door EvaLvanE »

Doe het nou eens even rustig aan, verdorie!

Als er ergens een e-mailadres niet werkt kun je me dan gewoon vertellen, dan repareer ik dat. Ik verstop me absoluut niet, dat zou JIJ in elk geval intussen moeten weten!
Nee, en public tekeer gaan. Siert je niet, Dawn.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Dawn Vandalle
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 22:17

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door Dawn Vandalle »

Je hebt mail gehad,

Zou fijn zijn als je aan mijn verzoek voldeed.

En wees blij dat ik niet rustig genoeg ben om een uitgebreide posting te samen te stellen want na de recente ontwikkelingen op Troll-Nederderland ben ziedend, op de grens van koelbloedig.

Dawn
I know where beauty lives
I've seen it once, I know the warm she gives
The light that you could never see
It shines inside, you can't take that from me
Marina1
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jun 16, 2016 21:10

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door Marina1 »

beetje respect zal dwan denk ik wel sieren de mensen hier zijn vaak vrijwilliger
Dan mag er wel iets meer crediet zijn en vind je het niks kom je hier toch gewoon niet lijkt mij simpel
Marina1
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door RamonaAdmin »

Normaliter hou ik me niet bezig met moderating, maar mag ik ajb vragen om wat gematigder met elkaar om te gaan.
Ieder mag uiteraard haar/zijn eigen mening hebben en verkondigen, maar laten we ajb elkaar met respect behandelen.
Ja, wij zijn vrijwilligers, we zijn er voor jullie/ons allen en hopen dit met respect te mogen blijven doen.
Ik hou dit topic in de gaten!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door johnn »

Ik zie dat er een persoonlijke aanval bezig is en dat is op het forum niet toegestaan.
De betrokkene heeft ook een waarschuwing (gele kaart) ontvangen.
In het forum mag je discussiëren en hoef je het ook niet met elkaar eens te zijn wat je ook kenbaar mag maken.
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan en al helemaal niet als het iets betreft buiten deze website om (wat ik zo uit de berichten lees).
Ik hoop dan ook van harte dat dit hiermee afgedaan is en ik (of een van de andere moderators) niet verder tot actie (rode kaart??) hoef over te gaan.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door ElissaW »

Ik vind bewonderaars ook niet prettig.
Veel bewonderaars zijn wannabe-transen. Fetisjisten die wensten dat ze zelf ook het lef hadden om in transitie te gaan.
Ik heb enkel interesse in echte heteromannen. Niet in “ heus waar hetero “ typetjes die gewoon geïnteresseerd zijn in het ex-man zijn van de TS.
Aan mij zullen ze in ieder geval niets anders dan aan een heteroseksuele cis vrouwen vinden.
Lijkt me dat bewonderaars eerder hun gading bij autogynefielen zullen vinden dan bij echte transen die voormalig kindtransseksueel waren.
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Evatje
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 24, 2016 21:26
Locatie: Lokeren

Re: Mag ik een teiltje om te kotsen?

Bericht door Evatje »

Ik ben een travestiet zoals zovelen... maar ik vind het net leuk dat ik (fysieke) aandacht krijg... daarom ook dat ik soms al eens een parenclub bezoek en niet vies ben van de darkroom. Natuurlijk moet alles met respect gebeuren. Mijn ervaring is als je duidelijk aan een man of koppel aangeeft "neen dank je"; dan laten ze je met rust... Maar meestal geniet ik er gewoon van dat iemand eens onder mijn rokje tast...

Tja dit bewijst nog maar eens dat iedereen anders is en ben ik daarom "minder" travestiet?

xxx

evatje
Plaats reactie