Strak en volwassen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Strak en volwassen

Bericht door Transvrouw »

Ik ben een tijdje lid van de T-community en ben lid van 3 verschillende fora. Dit forum springt er voor mij echter het meest bovenuit omdat discussies hier op een respectvolle en volwassen manier gevoerd worden en het forum qua indeling strak en overzichtelijk is. De navigatiestructuur van beide andere fora zijn chaotisch en onoverzichtelijk.
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Strak en volwassen

Bericht door RamonaAdmin »

Beste Transvrouw,

Hartelijk dank voor je compliment!
We werken met een paar vrijwilligers aan zowel de website als het forum van Travestie.org.
Voor het forum hou ik me meestal alleen bezig met het technische gedeelte en soms wat modereren.
Maar de grootste ontvanger van je compliment is Johnn, onze moderator die een oogje in het zeil houdt en erop toe ziet dat iedereen elkaar met respect behandeld.

Leuk om af en toe ook wat complimentjes te krijgen, maar uiteindelijk doen we het met zijn allen en zijn wij niets zonder onze gewaardeerde forum leden. Dus ook bedankt namens ons!

Groetjes,
Ramona
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Strak en volwassen

Bericht door johnn »

Transvrouw schreef: wo jul 10, 2019 14:30 Ik ben een tijdje lid van de T-community en ben lid van 3 verschillende fora. Dit forum springt er voor mij echter het meest bovenuit omdat discussies hier op een respectvolle en volwassen manier gevoerd worden en het forum qua indeling strak en overzichtelijk is. De navigatiestructuur van beide andere fora zijn chaotisch en onoverzichtelijk.
Dank je wel voor het compliment, ga er bijna van blozen.
Zoals Ramona al schrijft, we doen dit met een aantal vrijwilligers en we doen ons best :)
We zoeken overigens nog wat vrijwilligers die mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan de site.
Mocht je hier iets voor voelen kun je een mailtje sturen naar: Laura@travestie.org. Dit is ons 'opperhoofd' hierin :)
Nogmaals bedankt voor het compliment.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Strak en volwassen

Bericht door Transvrouw »

Heel graag gedaan en vooral leuk dat jullie zo spontaan reageren. ❤

p.s.

Mail verstuurd 👍😊
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Strak en volwassen

Bericht door Transvrouw »

Mail adres klopt niet, krijg het retour gestuurd.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Strak en volwassen

Bericht door johnn »

Transvrouw schreef: do jul 11, 2019 16:56 Mail adres klopt niet, krijg het retour gestuurd.
Je hebt gelijk, ik had even een 'blond' moment :)
Moet zijn: info@travestie.org

Sorry.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie