Make-up studio Den Haag

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
leslie
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: vr jun 24, 2016 10:37

Make-up studio Den Haag

Bericht door leslie »

Ik wil mijn wenkbrauwen laten epileren en had gezien dat ze bij de Make-up Studio Brand Stores epileren voor 20 euro waarvoor je dan ook nog 15 euro aan make-up kunt uitzoeken. Ik had ze gemaild met de vraag of dit ook mogelijk was voor crossdressers en daar werd vriendelijk op gereageerd dat dat uiteraard zo was. We spraken af dat ik een keer langs zou komen bij de winkel in Den Haag en dat heb ik vandaag gedaan. Ik werd zeer prettig geholpen door twee jongedames, die goed keken wat bij mij het beste zou uitpakken, zodat ik mooie wenkbrauwen houd voor zowel mijn mannelijke als vrouwelijke momenten. Ze gaven me ook het gevoel gaven dat ze er echt plezier in hebben om daar goed over te adviseren en er ook een succes van te maken. Geen enkel moment gaven ze me het gevoel dat het vreemd was dat ik dit wilde (als man). Kortom: ik ga er zelf binnenkort zeker heen om me mooi te laten epileren, maar ook verder kan ik iedereen op dit forum aanraden om er heen te gaan.
rochelle

Re: Make-up studio Den Haag

Bericht door rochelle »

Beste Leslie,
Waar zit die Make-up Studio?

Groetjes, Rochelle
MeiLian
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di apr 12, 2005 18:15

Re: Make-up studio Den Haag

Bericht door MeiLian »

Ik denk deze: Venestraat 8-10, 2511AS, Den Haag
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: Make-up studio Den Haag

Bericht door rita100 »

deze is dus nu permanent gesloten, iemand een ander advies

Rita
just--me--ilse
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: di okt 06, 2009 20:35

Re: Make-up studio Den Haag

Bericht door just--me--ilse »

Oh ik hou me aanbevolen voor tips 😊
Xxx,

Ilse
Plaats reactie