Silhouette (Rotterdam)

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
32
84%
Goed
4
11%
Matig
2
5%
Slecht
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 38

Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Silhouette (Rotterdam)

Bericht door Forumwatch »

Naam: Silhouette Schoenen BV
Adres: Karel Doormanstraat 467
Plaats: 3012 GH ROTTERDAM
Tel.: + 31 10 4130516
Website: http://www.silhouette.nl
E-mail: info@silhouette.nl
Producten: Schoenen en laarzen tot grote maten; ook fetisj-modellen
Laatst gewijzigd door Forumwatch op wo sep 27, 2006 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ik heb hier vroeger wel eens een paar schoenen gekocht, toen ik nog niet in "gewone" schoenenzaken durfde kopen. Je wordt er op je gemak gesteld en goed geholpen. Tot zover prima.

Nadeel is dat ze niet tot de goedkoopste winkels behoren.
Omdat ik een gangbare maat heb (41) heb ik geen behoefte meer aan een speciaalzaak voor grotere maten. Bovendien kom ik nu veel goedkoper aan mijn schoenen (uitverkoop!).

Maar voor T's met grote maten of winkelvrees is Silhouette echt een aanrader.
Cyn.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Vaak hier geweest en moet zeggen dat ik enorm leuk en goed geholpen ben. Echt een aanrader voor de beginnende en gevorderde T.

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Renate_CD
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 08, 2005 10:47
Locatie: drenthe
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Hai,

Ik ben er niet geweest, maar heb via het net laarsen gekocht, alles liet voortreffelijk, snelle levering en een goede begeleiding.
:lol:
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Ik heb bij Silhouette mijn allereerste paar strappy sandaaltjes gekocht. Ik had nog niets van een eigen garderobe, en had een halve wereldreis (Amsterdam --> Rotterdam) gemaakt om schoenen te kopen. Ondanks dat ik een begeleider (geen T*) had meegenomen, was ik doodnerveus. Na een paar stappen in de winkel had de verkoopster al door dat ik daar voor mezelf was. Ik werd heel vriendelijk geholpen en de nerveusiteit viel al snel van me af. Een goed adres voor de onzekere, nerveuze tv/tg/ts, als je tenminste voornamelijk op zoek bent naar een beetje fetish of sexy modellen, want normale alledaagse schoenen hebben ze er niet echt.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Over de service van de verkoopsters, niets dan lof. :D Ik werd goed geholpen en vond dat er een prettige sfeer in de winkel hing.

Wat betreft de collectie toch een paar kanttekeningen: ze hebben veel leuke sandaaltjes (ook wel behoorlijk wat die er niet al te fetish uitzien), maar die zijn er dan niet altijd in maten groter dan 41. Bij de laarzen ligt het accent behoorlijk op de fetisch-modellen, ze hebben wel ook wat "draagbare" ;-) modellen, maar die vond ik toch ook wel flink aan de prijs en daarvoor wijk ik dan liever uit naar de reguliere schoenenzaak ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Die indruk heb ik ook bij Silhouette, boven maat 42 teveel fetish en wanneer ze de moeite nemen om naar de Fun4two te gaan dan ligt daar ook de nadruk op fetish terwijl ik nimmer fetish zal gaan dragen.

Dat is het enige zwakke punt, voor de rest heeft zo'n ietwat rommelige winkel wel wat en bij mijn bezoek zag ik wel mooi spul, ook lagere hakken :wink:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Ik ben er laatst ook wezen kijken en ze hebben inderdaad wel heel erg veel fetish en wat niet fetish is, is erg duur. De service is trouwens wel heel goed, en opvallend was, dat er meer mannen dan vrouwen in die winkel aan het winkelen waren.
Dus toch maar naar de scapino ofzo voor mijn laarsjes :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Marian van Veen
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 14:30
Locatie: provincie Zuid Holland

Bericht door Marian van Veen »

Zelf draag ik het liefst en het meest de gewone dameslaarzen die veelal ziet dragen op straat. Dat type laars verkopen ze daar niet of nauwelijks.Heb daar wel rode lange laklaarzen gekocht en werd toen prima geholpen. Kon de laarzen achterin in het magazijn passen en werd zeer vriendelijk en goed geholpen.
De winkel zelf is wat rommerlig en ik vind het assortiment niet geheel mijn smaak. Maar ja smaken zijn persoonlijk. (gelukkig maar als iedereen dezelfde smaak had werd het redelijk saai op de wereld).
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ik ben er een jaar geleden geweest, toen ik naar een oh zo trendy knielaars met een klein hakje zocht, en ik ben uitstekend geholpen. Er waren nog wat monteurs bezig met de airconditioning en ik heb in het magazijn(tje) kunnen passen. De vanzelfsprekendheid waarmee het allemaal gebeurt doet je snel alle schroom vergeten, duidelijk dat men "ons" gewend is. Overigens was ik toen "niet in functie" :wink:


Dit jaar ben ik in augustus voor het eerst enfemme geweest, en werkelijk een geweldige ervaring. Het is "veilig" winkelen voor als je je eerste stapjes tussen het publiek waagt.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

' Niet in functie' :wink:

Silhouette.. en dan met name de twee vrouwn die het bestieren.. zijn goud waard
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

M'n eerste schoenen kocht ik lang geleden bij Silhouette, en sindsdien ben ik onvoorwaardelijk fan van Nel & Sandra. Ze hebben al een eindeloze stroom T's voorbij zien komen, dus kijken nergens van op, en als ze doorhebben dat je nerveus bent krijg je eerst wat koffie en thee en mag je achter in het magazijn passen.

Ik koop er niet meer dan twee of drie paar per jaar, omdat je inderdaad de mazzel moet hebben dat je tegen iets aanloopt dat mooi én draagbaar is.

Ik vind het niet-fetish deel van de collectie overal het algemeen prima, en het is vrij exclusief, in de zin dat je modellen die je bij Silhouette ziet slechts bij een beperkt aantal andere winkels zult tegenkomen. (Ze overlappen deels met Taft in Amsterdam)

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Nathalie schreef:' Niet in functie' :wink:

Silhouette.. en dan met name de twee vrouwn die het bestieren.. zijn goud waard
Ik weet wat je gaat zeggen, Nathalie ("Ik ben nooit echt weggeweest"), maar toch een hartelijk Welcome Back :D

Joyce
Marian van Veen
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 14:30
Locatie: provincie Zuid Holland

rode pumps maat 43

Bericht door Marian van Veen »

Afgelopen vrijdagavond toch leuke pumps gekocht bij Silhouette in de Karel Doormanstraat in Rotterdam. Werd bijzonder goed geholpen door de verkoopster. Niets dan lof over de wijze van bediening. Heb de pumps op mijn gemak uitgezocht, werd goed geadviseerd en kon rustig passen.
Het werden uiteindelijk mooie rode pumps met een ca 8 cm hoge hak !!
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Vandaag 3 paar hardstikke leuke pumps gekocht bij silhouette. Bediening was op en top. en de prijs viel reuze mee....dat zou ik normaal voor 1 paar schoenen betalen
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Plaats reactie