Hema

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

*Barbara*
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr sep 23, 2011 23:08
Locatie: Brugge

Bericht door *Barbara* »

De Hema is voor mij de nummer één voor lingerie. Vooral de figuurcorrigerende kan mij bekoren.
Toen ik (lichtjes blozend) een winkeljuffrouw vertelde een 90B push-up te zoeken, zei zij: "Oei, dat is klein." Toen zij mijn teleurstelling opmerkte: "Of ... is het voor u?". Zij toonde mij meteen waar ik moest zijn en gaf me nog een tip mee: "Neem gerust een 85B. Met een maatje kleiner zal het effect een stuk beter zijn en ze rekken toch wat ."
Schitterend toch?

Barbara
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: Hema

Bericht door Charlotte C »

Ik heb echt ongelooflijk goede ervaringen met de foundation van de hema, die dekt echt voor meer dan 90% gelijk. En ook zeker naar verhouding (als je er niet veel van nodig hebt) niet heel duur (goed, het blijft €6,00 voor een tube maar er zijn duurdere merken). Voor kleding kan ik eigenlijk, gelukkig overal wel terecht. Ik ben namelijk zelf wel inmiddels gezegend met een maatrange in de 38/40 of M (badmode kom ik met een 36 zelfs nog goed weg, net als sommige kledingstukken van sommige merken). en een schoenmaat 41
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Re: Hema

Bericht door Catulus_V »

Ik kocht gister vrouwenondergoed bij de Hema, medewerker die mij hielp dacht dat het voor mijn vriendin was....
Toen ik wegliep zag ik haar toch beetje smoezelen en lachen met een collega, weet niet of dat over mij ging.
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Hema

Bericht door Francina »

Catulus_V schreef: di jan 08, 2019 17:17 Ik kocht gister vrouwenondergoed bij de Hema, medewerker die mij hielp dacht dat het voor mijn vriendin was....
Toen ik wegliep zag ik haar toch beetje smoezelen en lachen met een collega, weet niet of dat over mij ging.
so wath , en moest het nu wel zo geweest zijn en er grapjes over aan het maken waren . Daar zou ik mij helemaal niet aan storen hoor . Humor is belangrijk in het leven . Als ik vriendelijk geholpen word vind ik het belangrijkste .
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Hema

Bericht door Transvrouw »

De beste panty's van NL koop je natuurlijk bij de HEMA.
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Hema

Bericht door zijde »

Bij de Hema vond ik een mooie blauwe jurk .
Newbeetle
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do feb 13, 2020 21:57

Re: Hema

Bericht door Newbeetle »

Hallo,

Vandaag bij de Hema, mooie zwarte kanten bralette (B.A.E) gekocht. Met kanten string, brazilian en een hipster. (2+1). Heel erg sexy setje.
Kan niet wachten om ze aan te doen.

Kus
Karin
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Hema

Bericht door 1962zijdesjaal »

Zijde
Ik vond een mooie jurk in kleur blauw.
1962zijdesjaal
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 26, 2021 23:47

Re: Hema

Bericht door 1962zijdesjaal »

De jurk blauw was te koop in hema
Zijde
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Hema

Bericht door patty »

Pas nog een mooi roestbruin achtig truitje met lange mouwen gekocht.
Zit heerlijk en past perfect, leuk met wit kraagje :)

Ook al mijn nagellak haal ik bij de Hema, en panty's
rochelle

Re: Hema

Bericht door rochelle »

Ik vind de panty's van de HEMA wel lekker zitten. Ik heb best slanke benen en de panty van de HEMA zitten lekker strak om je been zonder dat ze te kort zijn. Ik koop de 20 denier shiny waar er vier in een doosje zitten.

lieve groetjes, rochelle
Gebruikersavatar
crisscross
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Hema

Bericht door crisscross »

Koop er ook de panty´s maar ook bh´s , slipjes soms een jurkje/rokje/blouse en make-up spullen redelijk geprijsd en past of staat het thuis niet , gewoon bon bewaren en terugbrengen en je krijgt je geld weer terug.
En ze zitten door heel het land.
girlyme
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do mar 21, 2024 14:49

Re: Hema

Bericht door girlyme »

De Temp tech panty's van de HEMA bevallen me erg goed. Sterk materiaal en voelt lekker zacht aan. (gebaseerd op 2x een 40 denier temp tech panty)
Plaats reactie