Schoenenreus

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
4
21%
Goed
8
42%
Matig
5
26%
Slecht
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
jolanda_trav
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do mei 29, 2008 9:16
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Schoenenreus

Bericht door jolanda_trav »

Schoenenreus is In heel veel steden te vinden

De website http://www.schoenenreus.nl/ geeft alleen niet zo veel info over het assortiment

Vreemd genoeg staat deze schoenen winkel er nog helemaal niet tussen...
Ik zag pas in de locatie Wijchen een heel groot assortiment aan laarzen met elegante hoge hakken. Heel veel keus voor de maten 41 en 42

Mijn ervaring is goed met deze winkel. In Eindhoven een keer heel relaxed en uitgebreid geholpen bij de keuze van laarzen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Op zich niks mis mee, maar op de een of andere manier slaag ik er eigenlijk nooit.

Irene
Kleine stapjes
Lomar
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: vr nov 21, 2008 19:41
Locatie: Nijmegen

Bericht door Lomar »

De schoenen zien over het algemeen niet van hoogste kwaliteit, maar wanneer je iets zoekt om 'zo af en toe' te dragen, kun je hier prima op zoek gaan. Half nederland koopt hier schoenen, dus er zit allicht wat tussen en je zult er niet mee opvallen in de massa.
Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

Schoenenreus en Van Haren, schoenenwinkels aan de Zwartjanstraat in Rotterdam - beide zaken regelmatig geslaagd, mooie schoenen, laarsjes en laarzen voor relatief lage prijsjes, vriendelijk personeel ook. NB Ik heb maat 42, de meeste produktseries lopen t/m maat 41, een deel t/m maat 42, keuzeassortiment voor 42 dus beperkter maar heel wat leuks gekocht en prijzen dan aanzienlijk lager dan bij de bekende grote-matenwinkels. Woon overigens op fietsafstand, moet regelmatig in die straat zijn, dus snuffel er wel vaker en kom ook vaak zonder schoeisel weer naar buiten, zeker nu mijn collectie al behoorlijk ruim is....
ben oersaai, dus nix te vertellen
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Uitstekende winkel, inderdaad niet de hoogste kwaliteit, maar wat wil je voor die prijs? Trouwens, wel vaak beter nog dan die van Van Haren.Ik ben in diverse filialen goed geholpen, en slaag er vaak beter dan bij de andere low-budget schoenenwinkels.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
wil
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 21:45
Locatie: Groningen

Bericht door wil »

Met maatje 43 slaag je in dat soort winkels meestal niet. En als ze al wat grotere maten hebben, is de keus zeer beperkt.
Af en toe stunten dat soort zaken met een partij waarbij maat 43 de grootste maat is. Maar dan zijn de aantallen weer gering. Je moet er op tijd bij zijn.
Het is jullie waarschijnlijk wel duidelijk, dit soort winkels staan niet bij mijn lijstje van favorieten.
Maar als je een kleinere maat hebt, dan zijn dat soort winkels natuurlijk prachtig.
Groet,
Willemijn
Gebruikersavatar
Almunyah
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: wo feb 03, 2010 22:16
Locatie: Limburg

Re: Schoenenreus

Bericht door Almunyah »

Afgelopen week een paar mooie pumps gekocht bij Schoenenreus. Ik was er in mijn mannelijke hoedanigheid (middagpauze van mijn werk) en werd netjes geholpen. Op mijn vraag of ik kon ruilen als de maat niet goed was, vertelde de verkoopster dat ik met bon binnen 14 dagen kon ruilen. Prima service!

Wel moet je er snel bij zijn als je een folderaanbieding in maat 42 wilt hebben. De voorraad in deze "grote maat"is meestal beperkt.

Munyah
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: Schoenenreus

Bericht door Charlotte C »

Ik heb zelf al een paar jaar heel goede ervaringen met de Schoenenreus, jammer dat het aantal filialen zo is teruggelopen. Mijn favoriete paar schoenen (gekocht 2011) komt er ook vandaan en die is nog lang niet op, hoewel er toch wel heel erg veel kilometers mee gemaakt zijn :).

Verder hebben ze altijd leuke acties als bijvoorbeeld "koop twee paar en krijg het goedkoopste voor de halve prijs". Ik moet wel zeggen dat ik erg geluk heb met mijn schoenmaat, 41, en daarom altijd wel leuke dingetjes tegenkom

Groetjes,

Charlotte
Plaats reactie