Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Manon
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 02, 2020 22:27

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Manon »

Ik ga tegenwoordig gewoon volledig als Manon winkelen.
Het is zoveel makkelijker om leuke kleren te kopen dan on line.
Ik snap wel dat er een drempel is.

Veel succes
Manon
Buikje

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Buikje »

Beste Manon.
Ik ervaar dat ook! Ik kom zelf in diverse parfumerie winkels door het land. Zij weten alles van mij. Ik heb het meteen in alle openheid verteld. Erg lieve dames allemaal.
Dat geeft mij een goed gevoel.

Groetjes Buikje.
rochelle

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door rochelle »

Bedankt Decadance,
Ik heb het bezoekje aan silhouette in mijn agenda gepland. :D
Groetjes, Rochelle
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door decadance »

rochelle schreef: di aug 18, 2020 14:57 Bedankt Decadance,
Ik heb het bezoekje aan silhouette in mijn agenda gepland. :D
Groetjes, Rochelle
Helemaal leuk!
Krijg je geen spijt van, werken zulke fijne meiden!
Laat wel even weten hoe jouw winkel ervaring geweest is. :)

Groetjes,
deca.
rochelle

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door rochelle »

Laat het weten decadance, als ik bij Silhouette ben geweest :wink:
rochelle

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door rochelle »

Ik vond het wat eng, in het begin. Het was ook mijn eerste keer hoge hakken kopen in een winkel. Toen ik de winkel in Rotterdam binnenliep, zat er een stelletje schoenen te passen en ik moest even wachten. Ik had via de mail mijn wensen gestuurd. Sandra, de eigenaresse kon de mail niet direct vinden maar wel herinneren en zocht een aantal hoge hakken bij elkaar en ging met mijn naar hun magazijn achter hun winkel, waar een kruk stond. Ik was gewoon als man naar de winkel gegaan en ze vroeg of ik panty kousjes nodig had om de hoge hakken te passen of dat ik al kousen aan had. Dat kon ze niet zien omdat ik een jeans aan had. Ik draag meestal standaard een dunne panty en had dus geen pantykousjes van de winkel nodig om de schoenen te passen.

Ik was op zoek naar een mooie zwarte pump als eerst paar schoenen voor mijn te beginnen collectie. Een elegante zwarte pump leek me een goed begin. Ze heeft me veel soorten laten passen en heb een perfecte paar hoge hakken gevonden. Ik heb uit nieuwsgierigheid nog allerlei andere schoenen geprobeerd voor de toekomst..

Ik ben fantastisch geholpen en ze heeft me fijn advies gegeven. Ik kom zeker vaker langs om een gevarieerde collectie hoge hakken te vormen. Eerst maar eens voorzichtig oefen met mijn nieuwe hoge hakken!

Ik kan Silhouette in Rotterdam dan ook echt aanbevelen!
Plaats reactie