Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Jaimee »

Sinds dat zij maat 43 en 44 vrouwenschoenen verkopen kan ik eindelijk betaalbare schoenen krijgen.
Daarvoor kocht ik maar 1 paar per 4 maanden ofzo omdat ze zo vreselijk duur zijn bij bijvoorbeeld Big Shoe op de Leliegracht...

En nu echt wel 3 paar per 2 maanden....

De schoenen vallen vaak groot. Dus ook de vrouwen hier die 44/45 hebben zouden eens een paar van maat 44 kunnen proberen.
Want ik pas meestal de maat 43 terwijl ik volgens mij toch echt maat 44 heb.

Maar ik moet zeggen: ik ben zoooo jaloers op de meiden die gewoon maat 41/42 of minder hebben want dan is er zo veel meer keus. (ook in alle andere winkels.) *zucht* :P

Helaas kun je niet alles in het leven hebben...
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Beste JAimee,

kijk eens op de site van Schuurman schoenen Daar hebben ze redelijk veel in een toch wel wat voordeliger dan Big shoe of Stravers.
Is alleen de vraag of je hun soort kunt waarderen. Het zijn geen high heels.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik draag laarzen, ballerina's, flats etc in het dagelijks leven... Hakken alleen voor een beetje wilde feestjes.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Zalando heeft ook grote maten btw...
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Je ziet godzijdank wel meer en meer dast schoenenzaken grotere maten verkopen...van Haren doet dat al n tijdje, Schuurman is ook erg prettig. :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

schoenen

Bericht door Domeninque »

Draag het liefste schoenen met geen of een lcihte hak, die naaldhakken zijn aan mij niet besteed ik heb er wel eens een geprobeerd in een rustig moment maar dat kunnen mijn voeten niet aan
iedereen mag rokken en jurken dragen
Gebruikersavatar
Charlotte_CD
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr okt 07, 2011 14:37

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Charlotte_CD »

En een jaar later doe ik vrolijk weer even mee: Bedankt, van Haren voor je modieuze schoenen in maat 44!!!
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Aris »

kan het me helemaal voorstellen dat jullie blij zijn met die grote maten.
Ik sla door naar de andere kant, als man zijnde met maatje 38-39 kom je in de kinderschoenen :( dat is echt waardeloos, zelden iets leuks en goeds.
Voordeel nu is dat ik heel veel schitterende pumps en laarzen kan kopen zonder enig probleem :) dus als vrouw zijnde ben ik er op vooruit gegaan :) en kan ruilen met andere vriendinnen LOL
Ik hou dus zelf wel van hoge hakken, 12-13 cm is normaal voor mij
Gebruikersavatar
Charlotte_CD
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr okt 07, 2011 14:37

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Charlotte_CD »

Ik zie groen van jaloezie, Aris ;-)
April02
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr feb 15, 2013 10:20
Locatie: tukkerdorp

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door April02 »

ik koop ook bij van haren en heb daar een paar prima pumps voor weinig gekocht mt43 mijn eigen maat,, ze vallen iets ruim maar toen ik er een 42 haalde zaten die gewoon krap.
omdat ik een part time Tgirl ben kan ik niet even gaan passen.

online kopen & betalen is niet mogelijk ,, dus ben er blij mee dat ze grotere maten aanbieden.
Een goeie dag is enfeme !
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door Charlotte C »

Ik ben zelf wel één van die meiden die gezegend is met een maatje 41, maar om me heen hoor ik precies de 'problemen' die hier beschreven worden over de enerzijds hoge prijzen voor maat 43+ en anderzijds het weinig leuke assortiment.
renee073
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma okt 02, 2017 18:53

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door renee073 »

Oud topic maar toch een tio van deze tijd...

Bij wish kun je anoniem bestellen. Is even zoeken en je moet er op wachten maar die hebben ook een leuke collectie. Niet iedereen durft zomaar naar van Haren te gaan hihi
~ De grootste uitdaging is om jezelf te zijn in een wereld waarin iedereen probeert je iemand anders te laten zijn ~
Gebruikersavatar
prinses
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di feb 16, 2016 20:24

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door prinses »

Bij banashoes hebben ze ook grote maten. Ik heb er eens een 48,5 besteld, die was te groot, teruggestuurd en maat 47,5 gekregen. De laatste keer dat ik zocht hadden ze mijn maat echter niet meer. Net even gekeken en 47 hebben ze wel misschien dat ik die net pas.

https://www.bananashoes.com/
rochelle

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door rochelle »

Silhouette in Rotterdam gaat tot maat 46 hoge hakken. Volgens mij zijn ze ingesteld op travestieten en trans meiden.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan.

https://silhouette.nl/

Groetjes, Rochelle
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Mag ik even de firma Van Haren bedanken??

Bericht door decadance »

rochelle schreef: ma aug 17, 2020 18:28 Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan.
Gewoon doen!

Voor dames die zich nog licht ongemakkelijk voelen hebben ze een kleine ruimte achter in de winkel zodat je niet tussen het andere publiek staat te passen.
Je zult de eerste niet zijn en zeker de laatste niet die daar haar hakken past/koopt. :)

Groetjes,
Deca.
Plaats reactie