Action??

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

pricilla

Action??

Bericht door pricilla »

haii

wie heeft er ervaring met de action? alles is zo lekker goed koop en je hebt best veel spullen. Nou ik hoor het wel

xxxx
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Action??

Bericht door Lisa met een S »

tjaa, wat valt er over te zeggen. Je kan daar niet passen, je koopt het gewoon en je neemt het mee naar huis.
If all else fails, buy new shoes
Domeninque
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: do dec 06, 2007 4:28

Re: Action??

Bericht door Domeninque »

heb wel eens rokken bij de action gekocht , inderdaad niet duur en als je je maat weet kun je het veilig meenemen
iedereen mag rokken en jurken dragen
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: Action??

Bericht door pantyboy »

je kan bij bij action goed pantys kopen , vind ik
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Action??

Bericht door Aris »

Panty,s zeker goedkoop, en redelijke kwaliteit vind ik, andere kleding ook wel aardig, net als make up dingetjes en zo, ook van die hele goedkope sieraden.
Je kan het zeker kopen, maar hou wel rekening met prijs kwaliteit, is niet voor niets zo goedkoop ;)
en ik wil ook niet beweren dat allen dure spullen goed zijn hoor :)
Ik koop geregeld van alles daar
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: Action??

Bericht door Charlotte C »

Ik denk dat ik er ook maar eens een kijkje ga nemen, nu nog even de durf opbrengen. Dat is waar ik nog wel mee loop.

Groetjes,

Charlotte
Gebruikersavatar
prinses
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di feb 16, 2016 20:24

Re: Action??

Bericht door prinses »

Ik heb bij de action wel eens armbandjes, diademen, lipstick, valse wimpers en de make up gehaald. De kassiere kijkt nooit vreemd op. Het kan ze simpelweg niks schelen.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Action??

Bericht door decadance »

De panty's daar zijn heel goed te doen.
Zeker voor de prijs!
Ook koop ik daar heel soms een jurkje of glittersokjes
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Action??

Bericht door Francina »

Ik heb bij de action wel eens armbandjes, diademen, lipstick, valse wimpers en de make up gehaald. De kassiere kijkt nooit vreemd op. Het kan ze simpelweg niks schelen.
Waarom zou dat iemand zich kunnen schelen . Ik koop mijn BH's en slipjes ook gewoon bij de zeeman en terwijl ik die even bekijk voor ik naar de kassa ga heeft mij nog nooit iemand vreemd bezien , en aan de kassa ook niet .
Ik koop mijn stockings en stay-ups in het kruidvat, vind ze daar ech heel goedkoop voor de kwaliteit . Make up gebruik ik niet echt veel maar koop die ook in de Aldi of kruidvat en ook weinig geld voor kwaliteit .
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Action??

Bericht door Transvrouw »

Domeninque schreef: zo sep 09, 2012 18:43 heb wel eens rokken bij de action gekocht , inderdaad niet duur en als je je maat weet kun je het veilig meenemen


Klinkt net alsof je iets stiekem doet?
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Action??

Bericht door decadance »

Transvrouw schreef: zo sep 15, 2019 13:16
Domeninque schreef: zo sep 09, 2012 18:43 heb wel eens rokken bij de action gekocht , inderdaad niet duur en als je je maat weet kun je het veilig meenemen


Klinkt net alsof je iets stiekem doet?
Voor een hoop dames is dat ook precies wat er speelt.
Als het thuisfront er geen weet van heeft is alles een geheim hé..

Jammer dat het zo moet, maar het is wel een realiteit..
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Action??

Bericht door Transvrouw »

Niet mijn realiteit. Volgens mij zegt dit ook niet zoveel over de partner, maar meer over de persoon die iets verborgen denkt te moeten houden. Het was me al eerder opgevallen dat vele van jullie nog zo diep in de kast zitten. Door dit soort zaken te verbergen voor je partner help je jezelf niet verder mee en je partner al helemaal niet.
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: Action??

Bericht door decadance »

Transvrouw schreef: di sep 17, 2019 12:31 Niet mijn realiteit. Volgens mij zegt dit ook niet zoveel over de partner, maar meer over de persoon die iets verborgen denkt te moeten houden. Het was me al eerder opgevallen dat vele van jullie nog zo diep in de kast zitten. Door dit soort zaken te verbergen voor je partner help je jezelf niet verder mee en je partner al helemaal niet.
Mee eens!
Maar de angst voor afwijzing is bij menigeen groter dan dan welke andere angst dan ook.
Het blijft een persoonlijke afweging maar ik ben blij dat ik zelf geen verstoppertje hoef te spelen.
maurice62
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: za feb 08, 2020 14:36
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Action??

Bericht door maurice62 »

Ik koop ook veel lingerie bij de Action , soms een compleet setje string slip hipster en bhtjes in de zelfde kleur
Panty's en topjes koop ik er ook , past goed en niet duur , en soms hebben ze leuke aanbiedingen :)
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Action??

Bericht door Fleurm »

decadance schreef: di sep 17, 2019 14:15
Transvrouw schreef: di sep 17, 2019 12:31 Niet mijn realiteit. Volgens mij zegt dit ook niet zoveel over de partner, maar meer over de persoon die iets verborgen denkt te moeten houden. Het was me al eerder opgevallen dat vele van jullie nog zo diep in de kast zitten. Door dit soort zaken te verbergen voor je partner help je jezelf niet verder mee en je partner al helemaal niet.
Mee eens!
Maar de angst voor afwijzing is bij menigeen groter dan dan welke andere angst dan ook.
Het blijft een persoonlijke afweging maar ik ben blij dat ik zelf geen verstoppertje hoef te spelen.
Jullie hebben gelijk: ik ben nu 1 jaar samen met mijn nieuwe vriendin... We gaan dikwijls samen shoppen en ze staat versteld van mijn aandacht voor vrouwenkledij, ze heeft al gezegd dat ik mooi zou staan in een jurk, ze heeft al geopperd dat ik eens een slipje van haar zou aandoen... Telkens antwoord ik bevestigend en ze reageert niet eens raar... Ik denk dat ze het eigenlijk al vermoedt... Ze heeft het dikwijls over mijn "anders zijn", niet als andere mannen... Binnenkort zal ik proberen het haar te vertellen, eens ze het weet zal ze het ofwel aanvaarden ofwel niet... Maar dan is de stress om alles te verzwijgen ook weg...
Wish me luck
💋
Fleur
Plaats reactie