Winkel voor pruiken

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

Winkel voor pruiken

Bericht door frvahe »

Ik ben op zoek naar een winkel in Belgie waar ik een pruik kan kopen, liefst ergens waar men niet opkijkt van een man die een vrouwenpruik wil...Vb op Waversesteenweg 28 in Brussel zou er zo een zijn, maar ik zou liefst wat ervaringen horen alvorens ik daar naar toe ga.
Wie heeft ervaring met of adressen van dergelijke winkels?
Alvast bedankt.
sandrinnetv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 21:21

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door sandrinnetv »

Hallo
Bijgevoegd een link van http://www.paulahaardesign.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze dame maakt reklame op de site van caw artevelde voor pruiken. Ik ben er zelf nog niet geweest.
Hopelijk heb je hier iets aan. Groetjes.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door johnn »

Kijk ook eens op de hoofdpagina.
Daar staat de aankondiging van de kerstparty en daarin staat ook een link naar een pruikenhandel (met een .be adres).
Deze zijn op het feest ook aanwezig.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Simone make-up
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: do jun 14, 2012 14:28

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door Simone make-up »

In mijn ervaring kijkt men nergens raar op van een man die een damespruik wil kopen.
Winkeliers zijn allang blij dat ze iets kunnen verkopen.
Als je het even vraagt is het vaak ook mogelijk om in een kamertje achter te passen,
mocht je het niet prettig vinden dit midden in de winkel te doen.
frvahe
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr mei 27, 2011 20:29

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door frvahe »

Ik heb een goeie online pruikenwinkel gevonden.Niet zoveel keus, maar een uitstekende service!Ik had zelf nog niet betaald en de pruik werd me al opgestuurd. Ik vond er ook modellen die je nergens anders vindt.Bij deze de link:
http://www.diamondwigs.nl/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel winkelplezier
Jannie58
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 12, 2013 22:00

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door Jannie58 »

Ik ben bij Paula Hairdesign in Gent geweest! Prima kwaliteit, een eerlijke prijs en goede service, bijknippen en dgl zoals gewenst onder meerkost! Paula is ons zeer goed gezind, ze komt regelmatig naar de bijeenkomst in Gent van de VGK. Een aanrader!
sandrinnetv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mei 06, 2002 21:21

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door sandrinnetv »

Ben ondertussen ook naar Paula gegaan en ik moet toegeven het was goed, echt goed. Voelde me meteen thuis. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als toen, maar bij het passen en knippen kwam de rust terug en ben ik als een gelukkige M/V teruggekeerd. Ontmoetingen zoals deze zouden er meer moeten zijn. Vlaanderen is niet zo groot en toch zitten de meeste van ons gewoon thuis af te wachten wat er gebeuren zal. Geloof me niks. Ik wachte 40jaar voor ik de stap kon zetten. Praat erover zoek de mensen op die je kunnen helpen. Ze zijn er.
hester

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door hester »

Het is zo te zien een oud onderwerp maar ik ben ook weer op zoek naar een pruik. Op marktplaats is er ook een heel groot aanbod. Ik ben van plan er een te kopen en deze anoniem te laten verzenden naar een afhaaladres, zodat ik er thuis geen lastige vragen over krijg.
shevanessa
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 27, 2017 12:33

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door shevanessa »

Beste Hester, ik heb vorige week een pruik besteld bij pruikenplaza.nl zeer veel keuze heel mooie pruik trouwens snele discrete verzending en levering groetjes Vanessa.
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door RamonaAdmin »

Hoi Hester,

Probeer het hier eens: http://www.wickedwigsshop.com (even over de feestpruiken heenkijken).
Je kunt er ook gewoon zelf langs gaan, ze is heel begripvol en helpt bij je keuze wat ook qua stijl het beste bij je past!

Succes,
Ramona
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door turnstertje »

Hi
Nog iemand onlangs bij https://www.pruikenplaza.nl/ gekocht. Heb onlangs 2 mails gestuurd zonder antwoord.
Is deze betrouwbaar
Curioustrans
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo jun 06, 2021 23:34

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door Curioustrans »

turnstertje schreef: za apr 23, 2022 22:17 Hi
Nog iemand onlangs bij https://www.pruikenplaza.nl/ gekocht. Heb onlangs 2 mails gestuurd zonder antwoord.
Is deze betrouwbaar
Grappig, de productfoto's zijn exact hetzelfde als de pruiken op AliExpress, alleen worden ze hier dus voor 3x de prijs verkocht...
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: Winkel voor pruiken

Bericht door turnstertje »

inderdaad de test gedaan met een foto van een pruik en is aliexpress foto is zelf identiek
Plaats reactie