Leuke website

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Hoe is je vaardigheid op hakken

Prima, ik stond er op en liep meteen weg.
30
64%
Okay, ik kan er op lopen maar verstap me nogal eens
14
30%
Valt tegen. ik heb regelmatig een schoenmaker nodig om ze te repareren.
1
2%
Een ramp, als ik stomdronken ben loop ik nog beter
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Doe ik, en dan mag jij ook een wensje doen :D
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

wow wat leuk!!

wil ik wel gelijk resultaten zien :)

slakomm
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Lieverd, ik kan niet heksen, maar ik doe mijn best :wink: .
Nooouw, zeg eens...
Ramona
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: zo jun 29, 2003 22:16
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Ramona »

Hallo lieve meiden,
Nou ik heb gelukkig(vond ik vroeger wel anders maar goed doet er niet zo toe.)maar een kleine lichaamsbouw en ik kan dus over het algemeen goed slagen voor damesschoenen(maat 39.)
Ik zelf heb nooit problemen gehad en dat zou weleens kunnen zijn omdat ik al vanaf jongs af aan vaak me moeder haar slippers effe aantrok om effe me fiets in de schuur te kletteren.
Ik heb echt niet veel problemen gehad om op hakken te lopen al vergat ik 1x bij een wat dunne hak dat deze weleens in een putdeksel kunnen blijven steken en dan maak je wel een flinke smak:-)))en je schoenen zijn naar zijn grootje.
Op hakken lopen is voor mij zeer prettig want dan ben ik heel effies langer i.p.v.1,62 wat ik normaal ben.
En zeker het punt wat Naryani aangaf van dat vrouwen ook groter worden is zeker voor vele een pluspunt.
Je leeft maar 1x.
Dus doe waar je je lekker in voelt.
Liefs;Ramona
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Ramona schreef:Hallo lieve meiden,
Nou ik heb gelukkig(vond ik vroeger wel anders maar goed doet er niet zo toe.)maar een kleine lichaamsbouw en ik kan dus over het algemeen goed slagen voor damesschoenen(maat 39.)
Ik zelf heb nooit problemen gehad en dat zou weleens kunnen zijn omdat ik al vanaf jongs af aan vaak me moeder haar slippers effe aantrok om effe me fiets in de schuur te kletteren.
Waren dat slippers met hakken? Ik geef toe dat ik met mijn maat 40½ en lage wreef voortreffelijke voeten voor damesschoeisel heb. En mijn laarzeninteresse ontstond rondom mijn 12-13e jaar.
Ramona schreef:Ik heb echt niet veel problemen gehad om op hakken te lopen al vergat ik 1x bij een wat dunne hak dat deze weleens in een putdeksel kunnen blijven steken en dan maak je wel een flinke smak:-)))en je schoenen zijn naar zijn grootje.
Dat komt vooral bij dunne hakken voor, en de dop op die hakken gaat er bij putdeksels of goten er vrij 'makkelijk' af. Uitkijken geblazen, het overkwam mij volgende week.

En wat het lopen op hakken betreft, het geheim schuilt in veel wisselen van schoenen, rechtop en zelfverzekerd lopen en goed schoeisel. Je ziet zo vaak dat mensen slecht op hakken lopen, zodanig dat de hakken slijten en ze op termijn klant voor de orthopeed en het peperdure orthopedisch maatschoeisel.
Ramona schreef:Op hakken lopen is voor mij zeer prettig want dan ben ik heel effies langer i.p.v.1,62 wat ik normaal ben.
En zeker het punt wat Naryani aangaf van dat vrouwen ook groter worden is zeker voor vele een pluspunt.
Het is aan de orde van de dag dat ik, als man, op hakken loop. Tenzij de situatie dat niet mogelijk maakt (wandelen, actieve vacanties, verhuizen, klussen, aanverwante situaties). Ook bij mij speelt dat ik dan als man langer ben dan wanneer ik 1m77 ben (normale lengte zonder hakken). En daarnaast mijn voorliefde voor laarzen, wat thans een integraal onderdeel van mijn dagelijks leven is.

Groetjes, Joost
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi Hoi,

Nu je het toch weet joost kijk je dan wel heeeeeeeeeeeeeel erg goed uit !

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Ramona
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: zo jun 29, 2003 22:16
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Ramona »

Hoi Joost,
Mijn moeder heeft meestal pantoffels met een hak vorm dus het loopt zeg maar door maar de positie van je voet staat net zo als in een damesschoen.
Van een vriendin van mij kreeg ik op me 14e een paar damesschoenen en omdat we dezelfde maat hadden kon ik ze aan.
Zelfs zij stond stom verbaasd dat ik er zo op weg wandelde zonder maar 1x een misstap te maken eigenlijk.
Uiteraard heb ik zeker ook te maken met een kleine correctie maar dat is meer waarom ik gelukkig werd afgekeurd voor militaire dienst en dat is platvoeten.
Deze maken je stap niet zo flateus maar ach als je effe eraan denkt je voeten te corrigeren is ook dat probleem opgelost.
En Joost nu zal ik altijd goed uit me dopjes kijken voor putdeksels,als je maar brede hakken aanschaft is dat probleem ook opgelost hihihihi.
Even heel iets anders Joost en dat is een compliment van mijnerzijde:
Ik vind dat je een hele mieterse website heb gemaakt,ik heb geboeid ernaar zitten kijken en zitten lezen en mag je trots op zijn.
En over je andere probleem kan ik ook mee praten maar dat hou ik lekker tussen ons ok????
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Je leeft maar 1x.
Dus doe waar je je lekker in voelt.
Liefs;Ramona
sharon
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 0:29
Locatie: randstad

Bericht door sharon »

Hoi,

Goh, als ik dit zo hoor dan gaat het jullie over het algemeen wel goed af, dat lopen op hakken. Ik weet dat ik vroeger ( toen ik een jaar of 16 - 17 was ) aardig op hoge hakken kon lopen, zelfs op rennen. Maar nu zal ik dat waarschijnlijk wel niet meer kunnen. Daarbij heeft het ook geen enkel nut meer. Ik ben momenteel 1.93 mtr en heb schoenmaat 46/47. Als ik nu een paar pumps wil aanschaffen ben ik een half maand salaris kwijt en dat vindt ik ook een beetje teveel van het goede. Dus ik doe net als Pamela: alles op gympen. Die gaan tot maat 50 ( Adidas ), dus daar moet ik het voorlopig maar mee doen, tot ik maat 51 krijg. :lol:

Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

of ik nou wil of niet!(natuurlijk,vind ik veel mooier staan)Selena hoort pumps te dragen!Ik heb net een paar besteld met 8,5cm hak.Ik ben zelf wel vrij groot maar ja,vind gewoon mooi!Alleen op lopen...tot nu toe niet verder dan in mijn kamer!!Ben benieuwd op mijn eerste T&T avond..
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

selena maria schreef:of ik nou wil of niet!(natuurlijk,vind ik veel mooier staan)Selena hoort pumps te dragen!Ik heb net een paar besteld met 8,5cm hak.Ik ben zelf wel vrij groot maar ja,vind gewoon mooi!Alleen op lopen...tot nu toe niet verder dan in mijn kamer!!Ben benieuwd op mijn eerste T&T avond..
Selena,

Ik lees dat Sharon met 'r maat 47 zeer diep in de buidel moet tasten voor pumps, maar hoe zit dat met jou? Heb jij een makkelijke maat of moet je ook veel moeite om een paar elegante schoenen te kopen? En hoe zit het met anderen, ik ben benieuwd naar ervaringen.

Met mijn maat 40½ heb ik geen klagen en slaag ik altijd redelijk snel. Gisteren nog een paar Maripé laklaarzen voor 40 Euro gekocht. Zwaar afgeprijsd, dus wegkapen die leren laarzen (ook leer van binnen). Ze zijn algauw 4x zo duur. :-? :cry:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Hoi,

Ik heb maat 43, maar ik kom er mee weg met maat 42 (soms met 41 if I'm lucky). Ik bestel in het algemeen maat 42 (of US women size 12) voor damesschoenen. Het is voorgekomen dat maat 43 voor vrouwen te groot voor mij waren. :o

Ik heb maar 1 paar hoge hakken uit mijn grote schoenencollectie. Dat is de Paola S (van hogehakken.nl) met een 10 cm stiletto naaldhak. Ja hoog, ik ben 1.93m. Zo heb ik eindelijk de 2m gehaald :D

Deze pumps zijn gewoon te mooi voor woorden en vooral om te zien. Ik heb ze in het zwart gekozen, aangezien ik meer zwarte jurken heb.
Tja lopen. Gaat een beetje moeilijk. Is helemaal niet erg. Ze staan letterlijk en figuurlijk gewoon mooi.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Nou Joost ondanks mijn lengte van 1,87m!heb ik een schoenmaat die "zweeft" tussen de 41 en 42!O.K. 41 toch wel te krap maar 't gaat.Daarom dus wat dat betreft wel geluk!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
sharon
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 0:29
Locatie: randstad

Bericht door sharon »

2 mtr. Dat wordt bukken bij elke deur pinkslipper.

:D
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

sharon schreef:2 mtr. Dat wordt bukken bij elke deur pinkslipper.

:D
Oh vandaar die bulten op mijne eierkopje :D
Nee, zonder te dollen. Ik pas er nog net onder. En nee ik had geen rekening meegehouden bij het kopen van deze schoenen. Ook niet mijn lengte of zo. Alleen aan schoenmaat 43. Check. Kopen die schoenen. Ik moet ze (aan)hebben.

BTW:Goeie service die winkel. Ze hadden het niet op voorraad. Moest enkele weekjes wachten.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Plaats reactie