Piekfijn

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Piekfijn winkelervaring (voor als je er geweest bent)

Uitstekend
0
Geen stemmen
Goed
1
100%
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Piekfijn

Bericht door Catulus_V »

Hallo,
Deze winkel stond er niet bij maar heeft wel recht op een beoordeling.

Ik was hier gister en stond eerst bij de mannenafdeling te kijken (zocht nog een nep-leren jack). Omdat er bijna niemand bij de vrouwenafdeling was dacht ik: ''Toch maar even langslopen''. Ze hadden hier best een mooi aanbod, voornamelijk naar rokken en shirts gekeken. Uiteindelijk een rok voor 3 euro gekocht. Het winkelpersoneel behandelde mij prima en keek niet raar op.

Piekfijn zijn meerdere kringloopwinkels in de regio Rotterdam. Ze verkopen bijna alles waaronder kleding (ook goede boeken voor maar 20 cent). Zorg wel dat je genoeg contant geld bij je hebt, kringloopwinkels staan erom bekend dat er niet altijd pinmogelijkheid is (bij mij was het pinapparaat kapot). Daarom kon ik helaas maar 1 item kopen haha.

Groetjes
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Piekfijn

Bericht door Francina »

Ik koop ook al mijn vrouwekleertjes en schoentjes in kringloopwinkels (Belgie) voor een paar eurootjes . Zelfs soms helemaal nieuw want het prijskaartje hangt er nog aan . Ongelooflijk wat sommige vrouwen wegdoen naar de kringloop . Kleren waaraan je heel goed ziet dat ze nauwelijks maar een paar maal gedragen zijn en bijna helemaal nieuw uitzien . ik werd ook nog nooit vreemd bekeken , maar zelfs zeer vriendelijk geholpen door het vrouwelijk personeel die me tips geven over de maten . Krijg zelfs complimenten dat ik het niet verberg en eerlijk zeg dat het voor mij is . Ik heb er zelfs al heel leuke lingerie gevonden , helemaal nieuw . waarschijnlijk in korting gekocht ,verkeerde maat en niet meer mogen omruilen en maar naar de kringloopwinkel gebracht . Ook schoentjes heb ik er al gevonden die nauwelijks gebruikt geweest zijn, zie je onderaan aan de zooltjes .
Plaats reactie